Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Tłumik|Plany
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tłumik|Plany
PostWysłany: Nie 19:26, 25 Lip 2010
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


Chłopaki gdzieś kiedyś coś takiego obaczajałem, ale teraz mnie coś podobnego napadło. Kupić kolanko do jawki te dłuższe nie skracane, chyba takie będzie: http://allegro.pl/item1154645004_jawa_50_jawka_ogar_mustang_kolanko_chrom_nowe.html i założyć do tego taką wąską krótką sportową końcówke wydechu jak do samochodów sportowych http://www.aukcjoner.pl/gallery/002214294-motor-3.html#I3 u mnie w sklepie motoryzacyjnym są takie końcówki tylko że jak tu ta na 3 fotografii, jak ta opaska idzie to jakby bez tej prawej części, no coś takiego że może tylko dodał by opaskę i zczepił z kolankiem i taki tłumik sportowy Smile ciekawe jak by brzmiał i czy dało by radę zrobić coś takiego.


Masz już papiery na myśliwego? ;] Irzyk


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:31, 26 Lip 2010
Al_Capone
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna


Na upartego zrbiłbyś cos takiego na lajcie. W najgorszym razie musiałbys przerobić tę końcówke. Kowszta takiej inwestycji są stosunkowo małe a efekt muggłby być niezły. Jeżeli chodzi o moc to taka końcówka sportowa może dodoać troche mocy. Dzwięk silnika myśle ze jak u podrasowanego golfa III. Tyle że to tylko tumnik więc nie ma co liczyć na jakiś niesamowity skok mocy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:11, 26 Lip 2010
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


Toście pokazali, że się znacie na rzeczy, tak jak mój kot na szczekaniu.

Znacie takie pojęcie, jak komora rozprężna? Poczytajcie trochę dogłębniej forum, a potem niech wam wchodzą do głowy różne pomysły...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:14, 26 Lip 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Pon 22:18, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:30, 26 Lip 2010
jawek
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj mazowieckie
Płeć: Mężczyzna


Oj nie filozuj jak świadek Jehowy tylko zakasaj rękawy i do dzieła bo robić to nima komu. Ale nie rozrywaj folii bo jak się okaże, że silnik na tym gorzej pracuje to chociaż sprzedasz po normalnej cenie, jak za nowe. Albo pójdź na pocztę i prześlij mi kosmyk swoich włosów to Ci z nich powróżę. Jak sam nie zrobisz to się nie przekonasz. Dobrze wiesz, że każda zmiana wydechu w 2T ma duże znaczenie a tu odstępstwo od normy jest lekko powiedziawszy, spore. Ale my tu możemy sobie tylko dywagować. Albo sam zrób, albo pójdź na studia i sam sobie wtedy obliczysz ile ziorbaków na tym stracisz. Bo tak to wiesz... se można... babie drągi w dupie łamać jak to moja babcia mówi. Tak czy siak życzę Ci powodzenia. Cześć pracy!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Pon 22:33, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Tłumik|Plany
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin