Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Tabori Tuning 50/2 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tabori Tuning 50/2
PostWysłany: Wto 15:15, 05 Sie 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Buniek92 podsunął mi pewien pomysł Twisted Evil i chwała mu za to Wink

Mam schemat wymiarów cylka do Simsona

http://images29.fotosik.pl/177/2a03b638b8115143.jpg

I teraz pojawia sie pytanie czy wymiary podejda do silnika Jawki - ponoć ze tak bo skok tłoka jest taki sam...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:50, 05 Sie 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Hmm a rozstaw kanałów ten sam? bo z tego co wiem to tłok Simka ma inne wymiary m.in w płaszczach i nie tylko jak co,mogę pomierzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:16, 06 Sie 2008
lepper92
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE


W jawce i w simsonie jest taki sam skok tłoka jak i średnica tłoka. Co do rozmieszczenia kanałów to nierwiem jak jest... Kam@$-jak pomierzysz to daj znać Smile

Ps. Wydaje mi się że rozstaw kanałów jest taki sam, albo minimalnie inny bo chyba słyszałem kiedyś coś że koleś wbijał tuleję z Simsona do cylindra Jawki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:51, 06 Sie 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Nurtuje mnie jeszcze czy tłok od Sima podejdzie na korobówd od jawki a jak nie to ile mu brakuje Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:19, 07 Sie 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Tłok od Jawki ma grubszy sworzeń, niż tłok Simsona. Otwórz na sworzeń w wale Simsona, ma średnicę 16 mm (bez włożonego łożyska rzecz jasna), gdy wał od Jawki ma bodajże 14 mm z tulejką.
Mam obydwa tłoki na biurku, tłok Simsona zamontowany w silniku, więc służę pomocą w tej sprawie.
Kamas wyjechał na bodajże 3 dni, więc na info trochę możemy poczekać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Czw 0:27, 07 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:32, 07 Sie 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Hmmm.. ale skoro skoki tłoków są takie same to jeżeli dolny czop z łożyskiem korbowodowym jest taki sam to można by zrobić swap korbowodu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:38, 07 Sie 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Piszę skądś tam,otóż nie mam możliwości pomierzenia ale moim zdaniem wystarczy roztoczyć wejście na sworzeń w tłoku Simsona i powinno wejść tylko jak z tymi kanałami Confused czy będą się dobrze otwierać? ale jak przyjadę to na pewno sprawdzę Wink
Pozdro...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:23, 07 Sie 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Przy rozwiercie tłoka, trzeba będzie jeszcze pogłębić rowki na segery.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:17, 09 Sie 2008
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


było już na forum...

podnieś cylinder 3 mm bodajże, i rozwierć tulejkę korbowodu tak ażeby weszło łożysko od sima

kanały płuczące i wydechowy bd miały te same wymiary ale z dolotowym to już się pomęczysz żeby uzyskać ten sam kąt otwarcia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:40, 11 Sie 2008
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Na dolot zawsze można dać zawór membranowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:54, 18 Sie 2008
szymon.schiller
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kujakowice Górne
Płeć: Mężczyzna


Jak myślicie jak bym przerobił silnik jawki mustang na cylinder i tłok z simsona (obojetnie czy 60 czy 70), wsadził nowy korbowód i wszystko co potrzebne, czy by chodził. Głównie chodzi mi o to że w jawce tłok chodzi w poziomie a w sisonie na skos.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:51, 18 Sie 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Czytałem o tym trochę - ja bym roztoczył cylinder do jawki na wymiar tuleji do simsona, roztoczyłbym też kartery i wszystko dopasował do siebie - korba i tłok też musiałaby być z simsona - z tego co czytałem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:04, 20 Sie 2008
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


a jak korbe wsadzisz????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:44, 20 Sie 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


misiak162 napisał:
a jak korbe wsadzisz????


Odpali ogara,potem ściągnie gumę filtra powietrza doda więcej gazu i wrzuci korbę,trochę się pomięli i stara korba wyleci wydechem a nowa wejdzie tam gdzie trzeba. Wink Oczywiście to taki żart.Tak naprawdę to wyciągnie wał i zaniesie wał z korbowodem od Simsona do zakładu zajmującego się regeneracją wału gdzie przy użyciu prasy wytłoczą sworzeń,rozpołowią wał wyciągną stary korbowód z zajechanym łożyskiem Wink i wsadzą nowy korbowód z nowym sworzniem i eleganckim łożyskiem (PPL xD) po czym wał idzie na złożenie pod prasę i dalej idzie do wyważania połówek...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:48, 25 Sie 2008
mateunio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: LKS
Płeć: Mężczyzna


nie do tematu ale sory, Kam@$ gdzie kupiles ten komplet srub i uszczelek to co masz fote na bp??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tabori Tuning 50/2
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin