Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » szlif na 41mm
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
szlif na 41mm
PostWysłany: Sob 18:26, 11 Sty 2014
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Witam. Jak myślicie jest to bardzo ryzykowna myśl czy spokojnie pojeżdżę na tym jakiś czas? Czy lepiej przeszlifować na 40 albo 40,5?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:19, 11 Sty 2014
ogarek2000
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa/Woźniki
Płeć: Mężczyzna


Ale na czym pojeździsz? rozumiem szlif, ale odrazu na 41mm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:25, 11 Sty 2014
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Hmm 41mm to troche ryzyko dajmy na to zatrzesz to przez jakiś błąd i albo nowy cylek albo szlif i ściąganie większego tłoka z czech lepiej zrób 40mm bo masz w tedy jeszcze kilka szlifów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:51, 12 Sty 2014
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


w sumie mam 3 cylindry do użycia polski czeski i jakiś tam, ale chyba zrobię jednak na 40mm nie bd musiał szukać specjalnie tłoka Mr. Green]
na nim Mr. Green tak od razu na 41..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 13:52, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:57, 12 Sty 2014
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Tlok 41 mm jest dostępny na stronie G-moto tylko że 3P więc jest tarcie jak Ch*j więc lepiej dać 40mm 2p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:14, 12 Sty 2014
wojtek1998
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Na 41 jeszcze spokojnie znajdziesz tłok ,bo to jest IV szlif naszej polskiej ,,60" dalej już nie ma tłoków ,ale jak masz dużo cylindrów to możesz 1 z nich poświęcić Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:04, 12 Sty 2014
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Tylko zamierzam robic szlif na czeskim dlatego mi go szkoda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:31, 12 Sty 2014
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Największy z almotu jest 40,5, chyba że planujesz wrzucić coś z innego motoru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:58, 12 Sty 2014
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Jesli wejdzie bez wszelkich przeróbek to prosiłbym o zaproponowanie Smile
A od simsona albo rometa nie podejdzie?
http://www.lantis.pl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=t%B3ok+40%2C5+mm&categories_id=&x=0&y=0


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:09, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
szlif na 41mm
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin