Rejestracja FAQ U篡tkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona G堯wna

Forum o Jawie 50 Strona G堯wna » Tuning mechaniczny » Problem gdy zimny jest moc, ciep造 po這we mniej? odpowiedz.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat 
Problem gdy zimny jest moc, ciep造 po這we mniej? odpowiedz.
PostWys豉ny: Nie 20:38, 05 Pa 2008
Mazur17
Gadu豉
Gadu豉

 
Do陰czy: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 2/5
Sk康: Mchawa


Ot騜 ca造 problem polega, (m闚i tutaj o dotartych silnikach gdzie t這k nie puchnie raczej) na ga幡iku, a dok豉dniej jego temperaturze. Przy zimnym silniku ga幡ik tez jest zimny i chodzi tak jak ma chodzi, ale gdy temperatura silnika wzrasta przy czym ga幡ika te, to paliwo zaczyna parowa, co mo瞠 oznacza ze dostaje on za ma這 paliwa co jest przyczyna spadku mocy. 疾by unikn望 tego nale篡 zrobi uszczelk o grubo軼i co najmniej 3mm. Uszczelk umieszczamy przy po陰czeniu ga幡ika z kr鵵cem a tak瞠 kr鵵ca z cylindrem. Dzi瘯i temu ga幡ik nie b璠zie si nagrzewa i b璠zie dzia豉 normalnie. Oczywi軼ie wzro郾ie droga mieszanki ale co za co. Ja tak zastosowa貫m poczu貫m od razu r騜nice, cho ciep造 nie by a tak samo silny jak zimny, ale by豉 znaczna poprawa je郵i chodzi przed zastosowaniem tych uszczelek. Prosz o wypowiadanie si w temacie.


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: Nie 20:44, 05 Pa 2008
suamerk
W豉sny tytu (zg這 si do admina)

 
Do陰czy: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 13 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: WARSZAWA


moim zdaniem to nie kwestia uszczelek tylko regulacji mieszanki, a temperatura nie ma nic do tego


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: Nie 20:49, 05 Pa 2008
Mazur17
Gadu豉
Gadu豉

 
Do陰czy: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 2/5
Sk康: Mchawa


Wiesz... Ja tak zrobi貫m i da這 to cos wiec opisa貫m to na forum...


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: Nie 21:11, 05 Pa 2008
karol53
W豉sny tytu (zg這 si do admina)

 
Do陰czy: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 83 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna


Jakby ustawi ga幡ik 瞠by troszk wi璚ej paliwa dostawa to by wzros這 w pewnym stopniu ch這dzenie uk豉du ss帷ego ale zastosowanie grubej uszczelki to nie g逝pi pomys,je郵i IFA tak zastosowa豉 w silnikach Simsona gdzie za uszczelk ga幡ik jest no letni a cylinder gor帷y to fakt co to daje,ale 瞠by mie moc zimnego silnika to by musia zastosowa intercooler. ;]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: Nie 21:19, 05 Pa 2008
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Do陰czy: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Konin


ja mia貫m przej軼i闚ke z tekstolitu i... na ga幡iku osadza豉 si para wodna...

Og鏊nie to masz za bogat mieszank Wink jikov z tego s造nie 瞠 z regu造 podaje wi璚ej paliwa ni powinien...


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: Nie 21:21, 05 Pa 2008
Mazur17
Gadu豉
Gadu豉

 
Do陰czy: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 2/5
Sk康: Mchawa


Kam@$ napisa:
Jakby ustawi ga幡ik 瞠by troszk wi璚ej paliwa dostawa to by wzros這 w pewnym stopniu ch這dzenie uk豉du ss帷ego ale zastosowanie grubej uszczelki to nie g逝pi pomys,je郵i IFA tak zastosowa豉 w silnikach Simsona gdzie za uszczelk ga幡ik jest no letni a cylinder gor帷y to fakt co to daje,ale 瞠by mie moc zimnego silnika to by musia zastosowa intercooler. ;]

To w豉snie da這 mi do myslenia Very Happy Very Happy Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: 字o 15:26, 08 Pa 2008
le郾ik
Rozmowny
Rozmowny

 
Do陰czy: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 74 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Barlinek
P貫: M篹czyzna


To prawda 瞠 ga幡ik nie powinien zbyt mocno si nagrzewa, bo w闚czas dochodzi do zassania mniejszej ilo軼i powietrza przy ka盥ym "造ku" mieszanki. Dobrze jest, je郵i mieszank tworzy powietrze kt鏎e wpadaj帷 do ga幡ika jest zimne i nie ogrzewa si od niego zbyt mocno, wtedy w jednostce obj皻o軼i powietrza, jest go wi璚ej je郵i wzi望 pod uwag liczb cz御teczek kt鏎e w spalaniu wi捫 si z paliwem.
Przypadkiem jednak przekona貫m si i o tym, 瞠 w pewnych warunkach 豉two jest "przedobrzy". Gdy mia貫m w Jawce zamontowany bananowy kr鏂iec ss帷y, to je盥膨c na d逝giej trasie w temperaturze rz璠u -2 st., przekona貫m si 瞠 ga幡ik zamienia si w bry喚 lodu, a silnik traci moc i zaczyna nier闚no pracowa. Po prostu materia z kt鏎ego zrobi貫m kr鏂iec, by tak dobrym izolatorem 瞠 ciep這 przekazywane z cylindra na ga幡ik by這 prawie 瘸dne! Usun掖em grub uszczelk klingierytow, na jej miejsce za這篡貫m wykonan z brystolu - i ju by這 lepiej. Nie oznacza to jednak, 瞠 idealnie, bo gdyby powietrze by這 jeszcze nieco ch這dniejsze, na pewno problem by wr鏂i.
Wniosek: je郵i kto zamierza je寮zi zim czy p騧n jesieni, nie musi stosowa bardzo grubej uszczelki - ale na pewno warto j zamontowa na cieplejsze miesi帷e. ζtwiejszy rozruch i wi瘯sza odporno嗆 na przegrzewanie to dostateczne powody by tak zrobi.


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: 字o 20:55, 08 Pa 2008
pawlak200192
Uzale積iony od forum
Uzale積iony od forum

 
Do陰czy: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 3 razy
Ostrze瞠: 0/5


Jak jezdzi貫m na silniku z membran to wlasnie po rozgrzaniu nie traci wcale mocy bo mia bardzo duz izolacje poniewa a w 3 miejscach, po za tym silnik nie "wypluwa" czesci juz ogrzanej mieszanki p/p wi璚 by這 ca趾iem niezle.

Zastanawia mnie tylko dlaczego w niekt鏎ych moto stosuje si podgrzewanie ga幡ika? np w kymco super 9


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: 字o 21:40, 08 Pa 2008
le郾ik
Rozmowny
Rozmowny

 
Do陰czy: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 74 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Barlinek
P貫: M篹czyzna


W豉郾ie w tym rzecz, 瞠 silnik przed rozgrzaniem si powinien mie dostarczon mieszank o temperaturze u豉twiaj帷ej zap這n - spaliny s zawsze gor帷e, a wi璚 nawet po paru sekundach od rozruchu temperatura ga幡ika si podnosi. P騧niej zazwyczaj dop造w spalin jest zamykany, ale w zimne dni mo瞠 dzia豉 przez ca造 czas. Rzecz w tym, 瞠 jak jest bardzo zimno, to na powierzchniach ga幡ika (nawet tych w 鈔odku) lubi skondensowa si woda, a ta jak wiadomo nie uatwia spalania. Podgrzewanie zapobiega m.in. temu zjawisku.


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys豉ny: Pon 21:29, 13 Pa 2008
Belly
Do鈍iadczony
Do鈍iadczony

 
Do陰czy: 18 Cze 2008
Posty: 61
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Lubliniec
P貫: M篹czyzna


pisze tutaj bo nie chce zakladac nowego tematu
wiec jest tak jak jest zimna to to ma cala moc gdy sie zagrzeje to tez ma moc ale na pelnych obrotach czasami muli czy to puchnie tlok lub pierscienie
trzeba wymienic? jakis link z sklepem lub allegro to jest tlok z 60 lub jest inna przyczyna jesli wiecie piszcie bede wdzieczny


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem gdy zimny jest moc, ciep造 po這we mniej? odpowiedz.
  Forum o Jawie 50 Strona G堯wna » Tuning mechaniczny
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin