Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Po ilu latach padnie korbowód?? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Po ilu latach padnie korbowód??
PostWysłany: Nie 20:30, 01 Kwi 2007
P-men
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Puławy


Witam.

Mam pytanie do posiadaczy zestawów 60cm3, mianowicie po ilu wam padł korbowód po jeździe na takim zestawie????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:50, 01 Kwi 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


a jaki korbowód wzmacniany??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:22, 01 Kwi 2007
P-men
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Puławy


Nie zwykły korbowód.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:29, 01 Kwi 2007
Jawex
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


umnie taki secik60ccm działa już ponad sezon a korbowód jak luzów nie miał i tak nie ma ;p
a korbowód mam seryjny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:35, 01 Kwi 2007
mateuszkal
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna


jeżeli wał jest dobry nie stary nie ma luzów to długo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:11, 01 Kwi 2007
P-men
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Puławy


jak długo bo chce załozyć zestaw z dwoma pierścieniami 60 cm3, wał miałem nowy,ale źle dotarty bo tylko 500km, wytrzyma trzy sezony????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:12, 01 Kwi 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ja miałem orginalny wał po przejechaniu około 20 tys km
założyłem 60 na dwa sezony i już wisiał na włosku ale nabiłem wtedy jakieś 4 tyś km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:47, 02 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


To akurat dobił do swojego konća i wątpię czy ta "sześciedziątką" miała na to taki duży wpływ. W koncu to 5 ccm większa pojemnosc tylko i na dodatek trochę mniejszy stopień sprężania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:41, 02 Kwi 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


z tego co wiem jak dobry wał orginalny to długo sie jeżdzi na 60(kilka mona zajeżdzić 60)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:10, 02 Kwi 2007
P-men
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Puławy


to jak myślicie?? brać tą 60 ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:13, 02 Kwi 2007
Mazur17
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mchawa


bierz możesz najwyżej stracic silnik i 5 dych ale to jest frajda i daje to dużo mocy!!! a ja jeżdze już 2 msc ia jakos jeszcze działa !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:26, 02 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Dużo mocy ? - Chyba jak stary masz ostro zajechany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:12, 02 Kwi 2007
P-men
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Puławy


Bo moge jescze, do starego dokupić tłok, i pierścionki(bo się chyba zużyły), cylinder ogólnie chyba źle dotarty bo tylko 500km, opłaca się do niego dokupywać tłok i pierścionki??? Czy lepiej kupić nowy?? Dodam że cylek jest Czeski, ma chyba z 10 lat, ale przejechane tylko 6 tys. km. ale jest źle dotarty!!!!!! Prosze o wasze opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:21, 03 Kwi 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Możesz kupić ten tłok z pierscieniami i powoli bardzo powoli go docierać wtedy możliwe że zniweluje sie poprzednie złe dotarcie i bedzie wszystko si Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:37, 03 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


6 tys. to nie jest tak dużo. Jak przez te 500 km był spokojnie jeżdżony to powinien być dość dobrze dotarty.
Jaki jest stan cylindra ? Ma jakieś głębsze rysy albo progi przy oknach (szczególnie wydechowym) ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Po ilu latach padnie korbowód??
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin