Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » piłowanie Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
piłowanie
PostWysłany: Czw 22:13, 08 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


czy macie podpiłowany tłok ?? bo ja tak. Smile poprawia to napełnienie silnika :0 poniewąz zmieniaja sie czasy otwarcia kanału ssącego i jest on dluzej otwarty a co za tym idzie więcej dostaje mieszanki. tłok podpiłować trzeba o 2mm od strony kanału ssącego jakby co Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:33, 08 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


ten zabieg ma chyba zrobiony kazdy bo jest prosty teraz mozna nawet dokupic tłoki juz gotowe odchudzone tylko zakładac docierac i zacierac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:43, 08 Lut 2007
dido1214
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodków
Płeć: Mężczyzna


Ja tam spiłowałem główke tłoka i 2 nóżki ale chodzi jak talala. Na zębatce 11z ide fajnie na koło i fajnie pale gume na asfalcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:45, 08 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


w zółtej jawce niemiałem zadnego tuningu poza odblokowaniem 12z i tez na koło rwała.apropos koła zobaczcie w trikach dałem 2 ciekawe filmiki o jawkach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:55, 09 Lut 2007
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


ja właśnie teraz ściagnołem sobie cylinder i chce mu wypolerować kanały spiłowac tłok od góry (po przeciwnej stronie strzałki) jakieś 2mm i pierścienie wymienię bo była słaba kompresja, i przestawię chyba kąt zapłonu, bo mam akusia i jawka powinna smigać.

A dodam jeszcze ze warto sprawdzić stan łańcucha, Ja miałem stary (jezdzilo sie na nim jak we dwie osoby), zmieniłem go na nowy to jawka od razu jakby lżejsza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:16, 09 Lut 2007
dido1214
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodków
Płeć: Mężczyzna


nieutek napisał:
ja właśnie teraz ściagnołem sobie cylinder i chce mu wypolerować kanały spiłowac tłok od góry (po przeciwnej stronie strzałki) jakieś 2mm i pierścienie wymienię bo była słaba kompresja, i przestawię chyba kąt zapłonu, bo mam akusia i jawka powinna smigać.

A dodam jeszcze ze warto sprawdzić stan łańcucha, Ja miałem stary (jezdzilo sie na nim jak we dwie osoby), zmieniłem go na nowy to jawka od razu jakby lżejsza

Ja miałem to samo po wymianie łańcucha, ale ja jeszcze wymieniłem opony i dętki, Motorek taki był super że hej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:37, 09 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


piłowanie tłoka od góry nic nie da a nwet obniza ci stopień spręzania w cylindrze. piłuje sietlyko płaszcz tłoka od strony kanału ssącego i najwyżej na denku tloka można wypiłowac lub wyszlifowac rowki lekkie od strony kanałów przelotowych i wydechowego. od strony janału ssacgo sie tego nie robi bo to nic nie daje i poza tym mieszanka przecież z gaźnika najpierw wpada do silnika a nie do cylindra Smile


a nieutek jak ściałes cylinder ?/ bo dziwne m iise to wydaje... napisz jak mozesz

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:42, 09 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


nieutek napisał:
ja właśnie teraz ściagnołem sobie cylinder i chce mu wypolerować kanały spiłowac tłok od góry (po przeciwnej stronie strzałki) jakieś 2mm i pierścienie wymienię bo była słaba kompresja



jak masz słabą kompre to spiłuj kołniez cylindra da to duzo mocy z mniejszego gazu mozna ruszac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:43, 09 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


czekaj bo sie zamotałem juz Laughing chodzi ci o to aby stoczyć cylinder od spodu ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:49, 09 Lut 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


On toczy od góry te cylki (tzn. od strony głowicy).
Z tym cięciem to do każdego silnika trzeba policzyć to indywidualnie bo płaszcz tłoka może mieć różną długość, cylinder może mieć trochę inne okna.
Aha i takie podcinanie płaszcza od strony okna wydechowego podwyższa nam obroty maksymalne Very Happy i przesuwa moc na wyższe obroty, zmniejszając ją jednocześnie na niskich obrotach Sad
Tak więc po podcięciu trzeba się liczyc ze zmniejszoną elastycznością silnika i zwiększonym spalaniem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:55, 09 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


podcięcie od strony janalu wdechowego nie podwyższy ci obrotów. a co do indywidualizmu. jeżlei kupisz cylinder i tlok klepany na kolanie za stodołą przez pijanego kowala z jednym okiem to tak jest Smile bo widocznie nie robią tego wg. karty technologicznej tlyko jak leci Hrm a to jest złe wyjscie a potem wszyscy sie dziwią ze ma garnek 60cm a jedzie mu 50km/h i nie chce szybciej :P

no dobrze ze od strony głowicy uf juz myslałem ze od spodu Smile
elastycznosc silnika u mnie sie nawet zwiekszyla i spalanie wzrosło zaledwie o 0,2l na 100km wieć prawie wcale.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:11, 09 Lut 2007
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


seger napisał:


a nieutek jak ściałes cylinder ?/ bo dziwne m iise to wydaje... napisz jak mozesz

pozdro



nie scialem tylko sciągnąłem.

seger napisał:


piłowanie tłoka od góry nic nie da a nwet obniza ci stopień spręzania w cylindrze


masz na mysli od swiecy czy od wylotu do tlumika
a jak narazie odsylam was
http://www.jawa50.cba.pl/tuningsilnika.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:19, 10 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


ja radze nic nie kombinowac z cylkiem oprócz powiększenia kanałów i spiłowania kołnieza.co do zamiany otwarcia okien to polecam bardziej z tłokiem wolczyc bo tłok kosztuje 20/30 zł a 60 cm cylinder 75zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:45, 10 Lut 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


na agmocie cylinder 60 zlmotu z tlokiem i pierscieniami kosztuje 60 pln, a tlok tunig bodajze 15 pln.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:11, 10 Lut 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


...wczoraj gadałem z tatą na temat silników jawki i jej przeróbek by była sprawniejsza i mocniejsza. Polecił mi tylko wymiane zębatki i zeszlifowanie głowicy(!). Jeśłi się ją skróci o kilka mm to moto ma niezłgo kopa, gdyż kiedy spręża mieszanke paliwowo powietrzną w komorze cylindra, ma większą moc sprężania. Po jakimś czasie będzie na tym cierpiał korbowód i wał, ale przez to się najbardziej można spodziewać dużej mocy. Powiedział że te cylki 60 albo zeszlifowany króciec no pomoże ale w jakim stopniu! Prawie że nie odczuwalnym...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piłowanie
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin