Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Nowy tłok do cyca 60 cm3 czyli 39,96mm Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Nowy tłok do cyca 60 cm3 czyli 39,96mm
PostWysłany: Sob 22:25, 03 Lip 2010
tomek7
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Hey,Rok temu kupilem do swojego ogra komplet cylinder itp niby 60cm3,dziwne tłok miał 2 pierscienie,niedano postanowiłem rozebrać silnik i niestety tłok został przygnieciony (nie ważne czym Razz)wiec kupiłem nowy tłok piersciernie sworzeń.Pytanie ile mam go docierać?? dzisiaj odpaliłem chodził ze 3 razy po 3-5 min na wolnych ,potem krótkie przejażdżki po 1 km wieczorem przed chwila przejechałem nią ok 10 km z przerwa w połowie aż silnik był zimny,jechałem max 40 km/h.Jakieś rady ??opinie ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:33, 03 Lip 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Opcja szukaj się kłania , już były rady na temat docierania. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:47, 03 Lip 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Tłok docieraj około 200-300km. Rób krótkie dystanse ale na różnym zakresie obrotów. Nie męcz go na bardzo niskich, to powoduje szybsze zużycie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:55, 03 Lip 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


20km i rura dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 7:36, 04 Lip 2010
tomek7
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Spoko,tylko nie wiem co jest bo mocno się grzeje a sprężanie jest takie ze ciężko ruszyć kołem na 1


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:57, 04 Lip 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


O to chodzi. Jest jeszcze nie spasowany, pojeździj nim jakś czas to minie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:22, 04 Lip 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Z czasem jak będziesz docierał to motorkowi będzie przybywało mocy . Najważniejsze żebyś nie przegrzewał i nie piłował jawki bo grozi to zatarciem.Jak docierasz to lej jej jakiś dobry olej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:57, 04 Lip 2010
tomek7
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Olej to leje dobry od kosiarki Shtil taki czerwony dałem na 2 litry benzy 100 ml oleju,jak spale te 2 l to zmniejsze bo strasznie kopci heh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:18, 04 Lip 2010
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Slawula9 napisał:
Z czasem jak będziesz docierał to motorkowi będzie przybywało mocy . Najważniejsze żebyś nie przegrzewał i nie piłował jawki bo grozi to zatarciem.Jak docierasz to lej jej jakiś dobry olej...


Drobne zastrzeżenie do twojej wypowiedzi - olej mineralny do docierania jest najlepszy bo nie zawiera dodatków zmniejszających tarcie i w efekcie skraca proces docierania. Z tym piłowaniem to też się nie zgodze, no może pierwsze 50 km spokojnie. Potem w swoim ogarze stosowałem taktyke 1km na pełnym gazie a potem stawałem i czekałem aż przestygnie. Oczywiście później im mniej się grzał tym dłużej można było jechać na otwartej do oporu przepustnicy, najważniejsze to nie przegrzać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:49, 04 Lip 2010
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Mi piorko chodziło o palenie gumy ...O tym oleju mineralnym to niewiedziałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:53, 04 Lip 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ja tam nigdy nie pale gumy bo szkoda mi opony i silnika ale zeby na docieraniu palic gume


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:17, 04 Lip 2010
tomek7
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ej a co może jeszcze być,bo jak dam gazu na luzie to ładnie wchodzi w obroty ale jak jade np na 1 biegu dam to sie dusi i lekko przerywa jak dam gaz na maxa to sie podusi ale po chwili wchodzi w obroty tak samo jest na 2 biegu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:44, 04 Lip 2010
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


tomek7 napisał:
Olej to leje dobry od kosiarki Shtil taki czerwony dałem na 2 litry benzy 100 ml oleju,jak spale te 2 l to zmniejsze bo strasznie kopci heh


Nie ma sensu tak dawkować oleju. To tylko szkodzi silnikowi, mało tego, gorzej go dotrzesz i wszysko zawalisz nagarem, nawet jakby to był nie wiem jakiej jakości olej.

Co do tej teorii o olejach mineralnych to są różne teorie. Ja znam taką, że że silnik dociera się na takim oleju, na którym będzie potem jeździ. Nie powinno się zmieniać oleju z gorszej półki na tej z lepszej. Można zmieniać ale pod warunkiem, że to olej podobnej klasy, czy tej samej marki, a nie np. mixol na castrola. To taka teoria Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Nie 21:45, 04 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:59, 04 Lip 2010
Jawek 50
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Taka teoria dotyczy tylko silników 4T w 2T to tak nie działa.
W 2T można zmieniać olej bez problemu.
Tylko żeby mnie ktoś źle nie zrozumiał, wyjeżdżasz wachę ze starym olejem, jak coś zostanie to pozbądź się tego i dopiero potem wlewaj benke z nową oliwą Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawek 50 dnia Nie 22:01, 04 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:32, 04 Lip 2010
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


tomek7 napisał:
Ej a co może jeszcze być,bo jak dam gazu na luzie to ładnie wchodzi w obroty ale jak jade np na 1 biegu dam to sie dusi i lekko przerywa jak dam gaz na maxa to sie podusi ale po chwili wchodzi w obroty tak samo jest na 2 biegu


Filtr powietrza do wyczyszczenia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nowy tłok do cyca 60 cm3 czyli 39,96mm
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin