Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » N20 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 13:58, 07 Wrz 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


karol282 napisał:
Kto mi powiedział że tak jest ? Ja już tyle dt naprawiłem co ty napisałeś literek w postach na tym forum. ALE WRACAMY DO TEMATU !! I za to kurcze co ja wiem że całe życie na ogarze przjeździłem warn na rozgrzewke jak chcesz wiecej to pyskuj cwaniaczku !!


o jakim modelu mowisz Question 80 czy 50 Question
mi chodzi o model 80 lc2- on ma japonski silnik, i sie nie sypie tak szybko Exclamation
dt 50 ma za bardzo wyzulowany silnik (minearelli am6 ) przez co moze sei sypnąc po jednym strzale N2O

koniec OT

Sorry karol282 troche mnie poniosło Rolling Eyes
mam nadzieje ze sie to więcej nie powtorzy

Nitro w jawce sie nie opłaca za tą kase mozna kupic membrane, lepszy filtr, dysze większe, dobrą swiece
i ma sie większą moc cały czas Very Happy

pozatym ten podtlenek to sucha instalacja więc szybko sie przegrzewa silnik, co prowadzi do zatarcia tłoka, gładzi cyla oraz wału, pozatym jawka ma za słaba skrzynie i rame nie przystosowaną do prędkosci uzyskiwanych na NOSie

jezelu juz zakladac nos to tylko instalacja mokra- z wtryskiem co było by cięzkie i drogie w jawce Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:29, 07 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Mówie o dt z lat od 84 do 2003. Nowsze mają silniki miranelli am6 to prawda. Starsze dt 50 i 80 mx czyli chłodzone powietrzem to najwytrzymalsze silniki w swojej klasie !! Stare ale proste i najwytrzymalsze. Lc 1 i Lc2 to praktycznie to samo. Lc2 jest nowocześniejsza i z wyglądu i w silniku ( wiecej elektroniki) ale to nie znaczy że lepsza. Ogólnie nie ma jakiegoś typu że lc jakaś tam sie mniej sypie niż lc jakaś tam poprostu wszystko zależy TYLKO I WYŁĄCZNIE OD DOTARCIA !! Dlaczego napewo sie spytacie. Dam przykład. Robiłem remont w dwóch dt na raz. W te wakacje. W każdej było to samo do wymiany. Czli szlif cylindra tłok pierscienie wał łożyska i zimeringi. Po wymianie wszystkiego powiedziałem żeby dobrze dotarli. Oczywiście jasne jasne. Za 2 tyg. właściciel jednej z dt do mnie przyjeżdża z motorem na przyczepie i mi mówi że coś chrupło w silniku zablokowało koło i nie jedzie. Po zdjęciu cylindra okazało sie że wydechem wciągło pierscienie a kawałek korbowodu wylądował w głowicy... Pytałem mu sie jak docierał a on 2 dni na pół gazu coś koło 50km/h a na następny dzień na tor.... A drugi jeździ do dzisiaj a dlaczego ? Max prędkość jak poprzednik 50km/h jazda na polach rekreacyjna ale robił tak przez ok 2 tyg. i mimo wszystko lał wiecej oleju do zupy na ten okres odłączył dozownik i lał olej sam strzykawką. Dziś jego dt80 lc2 leci 110 pieknie przepala zbiera sie itp. itd. Obydwie dt były składane na tych samych częsciach żeby nie było wątpliwości. Ale racja koniec offtopa jak chcecie coś jeszcze wiedzieć załóżcie nowy temat w innym dziale. Aaa i zapomniałem dodać że lc1 i lc2 są chłodzone cieczą żeby nie było pretensji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:12, 31 Paź 2007
maly1992
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustianowa Górna


Ludzie!!! Chcecie N2O? http://brainiac.pl/topics18/podtlenek-azotu-vt1249.htm?sid=574683a9236b668df8673e0fd024c849 może ktoś spróbuje i opisze efekty???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:09, 31 Paź 2007
Sitek
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice


maly1992 napisał:
Ludzie!!! Chcecie N2O? http://brainiac.pl/topics18/podtlenek-azotu-vt1249.htm?sid=574683a9236b668df8673e0fd024c849 może ktoś spróbuje i opisze efekty???



Po co dajesz link gdzie pisze jak uzyskac N2O skoro nie o to chodzi ? Hrm ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:58, 14 Lis 2007
dawid3740
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wójcice


Dajcie spokój perfuma jest dobra:) Fajnego kopa ma Smile z resztą 200 zł za nitro. Nie opyla sięSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:48, 14 Lis 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Ty widze też dobry jesteś. Jak nie masz co pisać nie pisz nic. Narazie ostrzeżenie słowne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:21, 07 Gru 2007
maly1992
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustianowa Górna


Najpierw otrzymaj potem użyj w Jawce użytkowniku Sitek!!!



Kolego, co to zniosło do tematu? Ostrzeżenie słowne. /Buniek92


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:16, 07 Gru 2007
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ale odsmarzyłes kotleta
człowieku luknij kiedy był pisany ostatni post


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
N20
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin