Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » membrana - jak zrobic, ile kosztuje??
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

czy jestes za przypieciem tego tematu ??
Tak
90%
 90%  [ 9 ]
Nie
10%
 10%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 10

membrana - jak zrobic, ile kosztuje??
PostWysłany: Sob 14:11, 03 Paź 2009
DawidStm
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Witam zakladam ten temat bo jest duzo tematow o tej memranie ale nie ma jednego pozadnego... chcialbym zeby ktos wyjasnil co to jest membrana ile ona daje ile kosztuje ... i zeby ktos krok po kroku napisal jak zamontowac taką membrane... czekam na odpowiedzi..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:48, 03 Paź 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Zawór dolotowy, otwierany i zamykany zmiennym ciśnieniem w skrzyni korbowej.Tłok, poruszając się z DMP do GMP "zwiększa" objętość skrzyni korbowej, czy działa podciśnienie, które odgina (otwiera) listki memrabny i zasysa mieszankę palną. Następie tłok porusza się z GMP do DMP, wywierając ciśnienie na listki membrany, które zamykają się i są dociskane do podstawy membrany - w ten sposób jest zamykany dolot. Działanie to w takim skrócie w sumie, nie wiem czy coś zrozumiesz z samego opisu. Najlepiej weź jakieś zdjecie membrany i dopiero czytaj to, co napisałem.
Montaż zależy od pomysłu wykonawcy. Trzeba mieć membranę, najlepiej od silników minarelli horizontal i pochodnych. Można zamontować inną, ale wyżej wymieniona ma dobre wymiary. Kolejną rzeczą jest kostka, gniazdo membrany - frezowany blok aluminium. www.bikepics.com/members/z3us tutaj gość miał rysunek techniczny takiego czegoś. Króciec łączący gaźnik z membraną to rzecz oczywista. No i część najważniejsza, czyli cylinder. Konfiguracja kanałów to jest indywidualny temat, przy zaworze membranowym dobrze jest dorobić jeden kanał przelotowy zasilany z membrany, bo centralnego ze skrzyni korbowej nie ma sensu za bardzo tam pchać, malutko miejsca.
W telegraficznym skrócie to tyle by było.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:09, 03 Paź 2009
przem578
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5


Kostka nie koniecznie musi być z aluminium. Ja użyłem w moim pierwszym cylu membranowym bakielitu-nie palnego i dość wytrzymałego tworzywa. W drugim zaś zrobiłem podstawkę z blachy i wyglądało to tak: http://www.bikepics.com/members/przem578/p5/ Membrana ustawiona pod kątem w stronę skrzyni korbowej teoretycznie zmniejsza opory przepływu mieszanki i polepsza chłodzenie i smarowanie dolnego łożyska wału. Mając zawór można połączyć dolot ze skrzynią korbową dodatkowym kanałem w celu szybszego napełnienia mieszanką i co prawda nie ma tam dużo miejsca ale w moim pierwszym cylindrze zastosowałem ten patent i z relacji osoby której sprzedałem ten cylinder sprawuje się to wyśmienicie. Jeśli chciałbyś dorabiać jakieś dodatkowe kanały w cylku jawki to koniecznie prosto z membrany bo inaczej zasilanie będzie baardzo marne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
membrana - jak zrobic, ile kosztuje??
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin