|
 | Mala pomoc potrzebna |  |
Wysłany: Pon 15:39, 08 Maj 2006 |
|
|
| nurek16 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 08 Maj 2006 |
| Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam mam problem z silnikiem jawa 50 rozpedza on motorek do 45km/h
wiec jak sadze jest to wersja zdlawiona rama jest to ogar 200 mam pytanie czy w tym tlumniku (ogara) jest tez dlawnik i prosze tez powiedziec ile trzeba kolanko skrucic oraz przyszlifowalem krucćiec ale to nic nie dalo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Pon 15:40, 08 Maj 2006 |
|
|
| Kozioł |
| Administrator |

|
| |
| Dołączył: 16 Lut 2006 |
| Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Kolanko skracasz o jakieś 10cm (tak, aby wchodził 3cm w głąb tłumika). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:42, 08 Maj 2006 |
|
|
| nurek16 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 08 Maj 2006 |
| Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Dzieki to co za szybkosc w odp jeszcze jak mi ktos powie co z reszta to bede szczesliwy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:47, 08 Maj 2006 |
|
|
| Kozioł |
| Administrator |

|
| |
| Dołączył: 16 Lut 2006 |
| Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| A co do dławika w tym tłumiku, to nie chce cię wprowadzać w błąd, więc niech napisze ktoś kto ma ogra, ale wydaje mi się, że ma dławik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:06, 08 Maj 2006 |
|
|
| bartek |
| Rozmowny |

|
| |
| Dołączył: 24 Lut 2006 |
| Posty: 180 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: TARNÓW |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja sobie zalatwilem tłumik od ogara 200 bo przedtem mialem od simka ale jeszcze go nie wmontowalem bo kolanko jest potrzebne z takim gwintem bo ten tłumik sie wkręca w kolanko ale wydaje mi sie ze ma tez dławik  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:19, 08 Maj 2006 |
|
|
| nurek16 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 08 Maj 2006 |
| Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Mialem na dzieje ze w tlumniku nie bedzie jak by ktos wiedzial jak go wyjac to prosze pisac oraz jak by ktos wiedzial co z tym krucciem czy tu tylko szlifowanie wystarczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:25, 08 Maj 2006 |
|
|
| Sebav |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 01 Kwi 2006 |
| Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Rumia(trójmiasto) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| dławik najlepiej wyjąć płaskoszczypcami albo kombinerkami, a krucic tak przypiłować by pasował do gaźnika a najlepiej by było wypolerować go wewnątrz żeby opory stawiane mieszance były jak najmniejsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:48, 08 Maj 2006 |
|
|
| nurek16 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 08 Maj 2006 |
| Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dziekuje za pomoc przy krucću jeszcze jednego jestem nie pewny czy ten dlawik znajduje sie w tym samym miejscu co na schemacie tlumnika jawki
bo ja mam tlumnik od ogara |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:11, 08 Maj 2006 |
|
|
| nieutek |
| Administrator |

|
| |
| Dołączył: 18 Lut 2006 |
| Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| z tego co wiem to polskie jawki miialy takie same tlumiki co ogar a czeskie mialy tlumik jak te stare pancerki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:03, 08 Maj 2006 |
|
|
| nurek16 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 08 Maj 2006 |
| Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dziekuje wszystkim za pomoc zobaczymy w sobote co z tego wyjdze
mam nadzieje na chociaz 55km/h bo 45 na godzine jest przybijajace |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:12, 08 Maj 2006 |
|
|
| Kozioł |
| Administrator |

|
| |
| Dołączył: 16 Lut 2006 |
| Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| A jak to nie pomoże (powinno pomóc, zwłaszcza odblokowanie dławika) to wymiana tłoka i pierścionków niestety wchodzi w grę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:06, 09 Maj 2006 |
|
|
| nurek16 |
| Nowicjusz |

|
| |
| Dołączył: 08 Maj 2006 |
| Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| tlok pierscienie juz wymienilem chcialem sobie kupic cylinder 60cc ale kasy zabraklo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|
|