Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Który 55ccm? Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Który 55ccm?
PostWysłany: Śro 21:34, 31 Paź 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


http://allegro.pl/show_item.php?item=262878129&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

Co o tym sądzicie? Mój cylek 55ccm Almotu uległ "destrukcji" po najechaniu niespełna 900km, a więc dno. Co się stało? "Odpadło sobie" to oczko z segerowego zabezpieczenia sworznia, po raz kolejny więc przestroga - montujcie TYLKO te druciane zabezpieczenia!
A co sądzicie o cylku z linku? 2 pierścienie spiszą się lepiej niż 3? To też Almot?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:27, 31 Paź 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


3 pierścienie to lepsza kompresja i lepsze odprowadzanie ciepła więc wybrałbym osobiście 3 pierścieniowy zestaw ALMOTU, a co do aukcji to kto wie czy to nie jest jakaś prywata i tłoki nie puchna po 20 km jazdy. Ja bym nie ryzykował i kupił ALMOT Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:29, 31 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Hmmm. Na 2 będzie dobrze. Wink
Widzę, ze wysłałeś do niego maila, czyli już jesteś/będziesz o jakieś info o tym cylku bogatszy. :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:00, 01 Lis 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Zgadza się, czekam na odp.
Tak nawiasem - skąd wiesz, że wysłałem maila? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:01, 01 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Szymon napisał:
Tak nawiasem - skąd wiesz, że wysłałem maila? Smile

Bo w linku są fragmenty wyrażenia "Twój email został wysłany". :]
Hehe, najpierw wysłałeś maila, a później napisałeś temat - proste do wydedukowania. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:50, 01 Lis 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Sprzedawca odpisał i...
Produkcja węgierska! Pytam jeszcze dokładniej, w każdym razie sprzedawca uważa, że to jedne z najlepszych zamienników dostępnych na rynku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:50, 01 Lis 2007
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


i co ci da taki mail jak sprzedawca jest przekonany ze te cylindry produkuje tylko jeden wytworca, kiedy tak nei jest... moim zdaniem kup na ag mocie bo tam maja almoty, a almot ma chyba najlepsze wykonanie ze wszystkich dostepnych cylindrow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:59, 01 Lis 2007
Pianek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Moim zdaniem kup w czechach będziesz miał pewność że sie z nim nic nie stanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:32, 01 Lis 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


tyko musiał by jechać do czech


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:34, 01 Lis 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Robak200PL napisał:
3 pierścienie to lepsza kompresja i lepsze odprowadzanie ciepła więc wybrałbym osobiście 3 pierścieniowy zestaw ALMOTU, a co do aukcji to kto wie czy to nie jest jakaś prywata i tłoki nie puchna po 20 km jazdy. Ja bym nie ryzykował i kupił ALMOT Wink


Almota miałem teraz, na początku był mocny, to fakt, ale później ... jak się nagrzał to ledwo ciągnął. Tak więc tak czy inaczej w Almocie tez mi puchł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:27, 01 Lis 2007
Pianek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Ja nie mam takiego problemu mam blisko do granicy ale jak mieszka blisko to chyba nic innego jak Czeski Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:27, 01 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Ja to kupiłem , zrobiłem 800 km i sie nadal b dobrze spawował . Potem ten tłok mi się zatarł . Kupiłem tłok 3 pierścieniowy i długo nei trzymałem tego cylnidra . Zmieniłem go na 50 . Jeśli już kupować to tylko ten na 2 pierścienie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:57, 02 Lis 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


A czemu się zatarł? Wina sprzętu, czy u Ciebie jakieś niedopatrzenie/katowanie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:15, 02 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Szymon napisał:
A czemu się zatarł? Wina sprzętu, czy u Ciebie jakieś niedopatrzenie/katowanie?


Raczej nei dopatrzenie , króciec który był od wski na początku nei został dobrze wyczyszczony. Ten syf zszedł do silnika i go przytarł . Następnie go dobrze wycyzściłem i kupiłem tłok ale 3 pierścienowy . To już była straszna lipa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:18, 02 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Ja non stop śmigam na tłoku 3 pierścieniowym i nie narzekam. Moja Jawka miała taki tłok fabrycznie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Który 55ccm?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin