Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Jeśli chodzi o zębatke... Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 21:40, 13 Maj 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Nie trzeba wymieniać wału jeśli jest w dobrym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:45, 14 Maj 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


To zależy kiedy był robiony ostatni remont, nawet jeśli wal jest w bardzo dobrym stanie to łożyska mogą długo nie pociągnąć.

NIE kupuj cylka pseudo 60cc bo będziesz tylko potem żałował. Za 30 zł zrób szlif oryginalnego cylindra pod tłok od pseudo 60ccm razem około 50zł.
Pseudo 60cc ma mniejsze kanały płuczące od oryginalnego cylindra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:06, 22 Maj 2009
hksdam
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


co do zębatki to ja mam 11z i jest słaba bo mam silnik przgrzany,ale do zamontowania mam pseudo 60 zobaczymy jak się spisze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:46, 23 Maj 2009
tara5123
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Nie trzeba bo ten zestaw i tak ma mniejszą moc od oryginalnego po za tym jest o wiele cięższy i wał i łożyska szybciej sie zużyją ale nie trzeba wymieniać wału


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:53, 02 Lip 2009
konkonek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ja mam mijałem 13 i jak był wiatr to nie mogłem wrzucić 3 i we dwóch tak samo tylko bez wiatru i zmieniłem na 11 ale chyba najlepsza jest 12


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konkonek dnia Czw 7:57, 02 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:27, 02 Lip 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


ale po co tak męczyć silnik? ja tam wole kopa niż V-max (Jeżdżę powoli)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:38, 02 Lip 2009
Szymon93
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna


zloty1996 napisał:
ale po co tak męczyć silnik? ja tam wole kopa niż V-max (Jeżdżę powoli)


A ja tam zaś odwrotnie Smile Bo po mieście mało co jeżdżę, większość w trasie i lubie jeździć ze średnią prędkością 50/55 km/h Smile (zębatka 13)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:07, 02 Lip 2009
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Szymon93 napisał:
zloty1996 napisał:
ale po co tak męczyć silnik? ja tam wole kopa niż V-max (Jeżdżę powoli)


A ja tam zaś odwrotnie Smile Bo po mieście mało co jeżdżę, większość w trasie i lubie jeździć ze średnią prędkością 50/55 km/h Smile (zębatka 13)


ja po mieście nie jeżdżę Mr. Green


najlepiej zrobiś kozacki tuning - skałki, szlif, filtr stożkowy, tłumiki sportowe itp a potem uciąć pół dekla prawego i wcisnąć zębatkę od WSK 14z

80-85 km/h może pocisnąć :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:29, 02 Lip 2009
Belly
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna


Ja mam 13z i mam dobry v max około 75km/hWink może więcej mierzone z Peugeotem Spid Fightem 2 i przyśpieszenie tez jest dobre
jak ktoś nie wierzy w prędkość to tu jest link do filmiku jak jadę trochę pod górkę i licznik ustawiałem do 50 z samochodem http://www.youtube.com/watch?v=KWB0EL4XmGg (sory za jakość ale to mój pierwszy film w czasie jazdy i slaby aparat w telefonie)
cylinder to psełdo 60 Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jeśli chodzi o zębatke...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin