| 
 
	
		| 
 |  | jawa tuning |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 15:36, 14 Lut 2014 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| didson15 |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 11 Lis 2012 |  | Posty: 195 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 2/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Witam. Proszę doradźcie mi jak przerobić cylinder żeby wycisnąć z niego najwięcej, a jednocześnie nie bawić się w robienie membrany, zakładanie zapłonu cdi oraz przerabianie wydechu   Chciałbym jeździć na razie bez dodatkowych pierdółek, wydech może jak będę w lepszej sytuacji finansowej, a cdi jak tylko będzie potrzebne mogę zrobić
 Co można by w takiej sytuacji zastosować, dodam że mam parę cylków na garażu więc sam mogę się z tym pobawić tylko potrzebuję dokładnego opisu
  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 17:33, 14 Lut 2014 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| assassins09 |  | Zaawansowany |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 03 Sie 2012 |  | Posty: 119 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| tłok 2p, szlif ile na da się maksymalnie zrobić, wybić tuleję, powiększyć kanały i wypolerować je - to wszystko jest na forum tylko nie chcę się zapewne szukać |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez assassins09 dnia Pią 17:33, 14 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Pią 18:56, 14 Lut 2014 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| didson15 |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 11 Lis 2012 |  | Posty: 195 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Ostrzeżeń: 2/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| spójrz ile przeczytałem tematów - cały czas czytam i zastanawiam się co by było jak bym to <<wszystko>> zamontował  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 11:23, 15 Lut 2014 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| wojtek1998 |  | Zaawansowany |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Wrz 2012 |  | Posty: 109 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Poszukaj artykułu o tuningu autorstwa Tomasza Sałka bez problemu znajdziesz w internecie  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 12:54, 15 Lut 2014 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mingo |  | Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  |  |  |  |  | 
					| Dołączył: 31 Maj 2009 |  | Posty: 1071 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| [link widoczny dla zalogowanych] |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 14:27, 15 Lut 2014 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| wojtek1998 |  | Zaawansowany |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Wrz 2012 |  | Posty: 109 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Dokładnie  ,ale jak coś to są jeszcze na internecie skany książki w której Sałek opisywał tuning silników 2t ogólnie jakbyś chciał sobie poczytać  Po tym tuningu ważne jest to ,aby mieć sprawne najlepiej nowe zębatki odpowiedzialne za rozruch ,o czym też w tym artykule Sałek pisze |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny 
 
	
		| Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 1 z 1
 
 |  |  
	|  |  
 |