Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Gaźnik z WSK w Jawce 50 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Gaźnik z WSK w Jawce 50
PostWysłany: Wto 7:18, 18 Wrz 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Jak narazie króciec w fazie roboty. Filtr stozkowy będzie gdzieś w piątek. Sam jestem ciekaw jak to będzie chodziło. Króciec trzeba obciąć i wyczyścić, a takżę dorobić dziury na mocowania.










Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:18, 18 Wrz 2007
Hitler789
Złota Ranga
Złota Ranga

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5


no no no ładnie Ci to wyszło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:47, 18 Wrz 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Jeśli można wiedzieć to jak i z czego wykonałeś króciec??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:38, 18 Wrz 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


łał no ameryki nie odkryłeś może co nie którzy nie wiedzą o tym tuningu ale ja tak z tej stronki http://brezniewmoto.republika.pl/silnik.htm a po za tym mam nadzieje że oczyścisz te brzydkie spawy bo teraz to za ładnie nie wygląda Wink ale nie chodzi tu o wygląd ten gaźnik włechy on dopiero będzie działał poprawnie po mocniejszym tuningu jeżeli taki masz to napisz jaki żeś zrobił bo tak na oryginalnych częściach to ci będzie zalewał silnik

ps Robak króciec to mi się zdaje że zrobił ze starego kolanka wydechu hehe Mr. Green ale jak wszystko ładnie wyczyścił to kolanko będzie się dobrze sprawować

Edit:Conqeror sorka nie zauważyłem twojego opisu czyli twój gaźnik wsk-i będzie się dobrze sprawował na twoim silniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:43, 18 Wrz 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Gaźnik od wuechy ma sporą wadę - raz podaje za bogatą (aż cieknie), a raz za ubogą mieszankę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:07, 18 Wrz 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Robota skończona. Obróbka króćca i montaż zajęło 2h. Najbardziej mnie wkurw.. ten zacisk na gaźniku gdyż zara się przekręcał . Wkońcu się zdenerwowałem i zakleiłem kropelką. To wkońcu zaskutkowało i silnik zaczął się normalnie zachowywać. Ale jeszcze gdzieś łapie delikatnie lewe powietrze. Zwiększyła się reakcja na gaz , ale przy otwartej manetce na max , co zatem idzie lepsze przyśpieszenie. Także obroty max się zwiększyły. Jednak czuć że należy coś zrobić z kanałami. W mig osiąga podstawowe obroty 7000 ale by rozbujać się dalej trzeba go przytrzymać i zaraz wchodzi na maxa. No cóż zrobić jak w "60" są mniejsze kanały niż w oryginale Neutral . Bynajmniej się tak głupio nie zamula jak 16n11 co mnie bardzo cieszy. Co do spalania to nie wiem.











Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:09, 19 Wrz 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Postaraj sie go dobrze wyregulować bo bedzie chlał jak głupi. A co do ogólnego pomysłu jak ktoś wspomniał jeżeli zrobisz wiekszy tuning niż ten co opisałeś w podpisie np. wieksze kanały płuczące, półokrągły kanał ssący itp. to dojedziesz do mocy simsona. Ogólnie ja np. polecałbym jeszcze coś pogrzebać w wielkości filtra powietrza im wiekszy tym wieksza elastycznośc silnika co za tym idzie milsza jazda Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:38, 19 Wrz 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


karol282 napisał:
pogrzebać w wielkości filtra powietrza im wiekszy tym wieksza elastycznośc silnika co za tym idzie milsza jazda Wink


Ja na to nie narzekam. Denerwuje mnie to lewe powietrze . Musze ten gażnik zakleić czymś.

Dziwne po przepustnica do końca sie nei otwiera . Jest 3/4 rozwarcia . Pewnie przez tą sprężyne , nie miałem jakiej dać to dałem od gażnika simsona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:13, 21 Wrz 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


gazniki od wsk troche nie pasuja do jawki
simsona ma mała gardziel
co muślicie o japońskich gaznikach o przelocie rzędu 18-26 mm(wiecie czy ktoś to gdzies zamontował tzn. w jakiejś jawce)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:17, 21 Wrz 2007
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Ja mam dylemat który gaźnik wybrać tak jak ogar2007, z tym że ja mam na oku albo dellorto 17,5mm albo 25 mm tez dellorto - mysle ze mniejszy bedzie idealny - przelot większy niz w jawce, porządne wykonanie, tylko problem z montażem byłby oraz linkami gazu i ssania Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:49, 27 Mar 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Odświeże troche temat. Robert200PL nie będziesz miał problemu z linkami. W większości takich gaźników końcówki linek mocowane przy przepustnicach są takie same jak w jawce czy ogarze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:11, 28 Mar 2008
_Krzysiek_
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokołów Podlaski


Na tym zdjęciu chyba jest też gaźnik od WSK lub jakiś podobny (nie orientuje się szczerze mówiąc). Ale chodzi mi o to, żebyście zwrócili uwagę na filtr powietrza.

http://fichtl.kx.cz/nasestroje/berry/5.JPG

Edit:
Dodaje drugą fotkę (filtr i gaźnik z innej perspektywy):
http://fichtl.kx.cz/nasestroje/berry/6.JPG


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez _Krzysiek_ dnia Pią 19:23, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:14, 28 Mar 2008
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


Filtr ma zayebisty:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:05, 28 Mar 2008
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


To jest gaźnik z jawy cz 175. A filtr powietrza duży czyli kolesiowi zależy na elastyczności silnika. Ale gaźnik od cz ma 28 cz 26mm średnicy gardzieli ;| Wiec już widze co tam ma w garnku pozmieniane Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:07, 29 Cze 2008
Baton
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna


Conq a masz wypolerowane albo wyrównane wszystko w środku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gaźnik z WSK w Jawce 50
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin