Ale czemu cholera on jest postawiony pionowo ?? ;| Ten gaźnik wygląda jak od CZ już kiedyś o nim wspominałem. Wydech to przeróbka od innego moto ide o głowe Poprowadzenie niezłe ale jak chcesz zachować walory uzytkowe motka (schowek i wygodna kanapa) bezużyteczne Matura powiedzmy inaczej z tymi kruccami. Im dłuższy tym gorsza reakcja na gaz ale jeżeli jeździmy w trasie motek ma o wiele wiekszą elastyczność co owocuje komfortem jazdy. Jeżeli jeździsz w terenie ( jak ja ) Trzeba maxymalnie skrócić ukł ssący ale też trzeba go zestroić z długością i przepustowością wydechu. Po obliczeniach itp. możemy dojść do perfekcji i bedziemy sie cieszyć zrywnością dt125 ;D Lecz niestety nie ta mocą...
kolega własnie szuka dt 125
słysząłem że były jakieś znaczące rużnice w modelach np. z 93 a 96(taki przykład)
obiło mi sie o uszy że jakieś rużnice są
jeśłi ktoś coś o tym wiem poinformujcie nas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2