 | Filtr |  |
Wysłany: Wto 21:11, 02 Lis 2010 |
|
|
Misiek123 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 07 Gru 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam chcialem zapytac sie wszystkich co bedzie lepsze stozek czy org filtr tylko lekko przerobiony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 21:15, 02 Lis 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przez stożkowy filtr może ciągnąć ci syf i być moto na małych obrotach lekko przymulony a co chcesz w orginale przerabiać bo ja nie wiem co tam jest do przerobienia  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 21:21, 02 Lis 2010 |
|
|
Misiek123 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 07 Gru 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w tej czesci gdzie jest wklad filtra wychodzi taka rurka plastkiowa do ktorej sie mocuje gume do gaznika i u mnie jest ta rurka zwezona tak jak kruciec gdy jest zablokowany
i jeszcze tam gdzie powietrze wlatuje jest tak samo zwezone i chodzilo mi o rozwiercenie tych dwuch dzior na wieksze
oraz chcialem zapytac o polerowanie komory korbowej czy w czyms by to pomoglo |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Misiek123 dnia Wto 21:24, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:09, 02 Lis 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moja rada. NIc nie ruszaj tylko wszystko ładnie ze sobą zgraj i uszczelnij. A polerka komory nic raczej nie da  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:16, 03 Lis 2010 |
|
|
patryk-wielkopolska |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 28 Paź 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Września Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrze Ci radze, wyczyść wszystko dokładnie i zostaw filtr oryginał, Jawki są czułe na inne ,,stożkowe cuś,, i chodziłaby jak należy, kolego wyżej napisał, że syf będzie ciągnął to też prawda.
Nie to jak czyściutki oryginał.
Pozdrawiam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:41, 04 Lis 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kumpel jak miał w jakimś moto stożka to mu syf ciągło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:04, 04 Lis 2010 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kolega kupił gąbkowy i super chodzi a syfu nie będzie puszczał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:53, 04 Lis 2010 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czy gąbkowy czy stożkowy jak dostanie chociaż odrobine wilgoci to sobie potrenujesz pchanie motora do domu... Oryginał, nic nie ruszać bo bedzie tylko gorzej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|