| 
 
 
  | Dellorto do jawki |   |  
 
	
	
		 Wysłany: Nie 14:02, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| szakal804 |  
				| Nowicjusz |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 03 Lis 2010 |  
					| Posty: 16 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Ortowice |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			siemanko.
 
tak jak w temacie ,chce zamontowac do mojej jawki mustang gaznik "Dellorto PHBG 19 AD"ale niewiem czy to sie oplaca kombinowac.Chodzi mi o to czy moc wzrosnie ?? i czy bedzie jawka lepiej odpalac??    | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
     |  | 
        |  
         |  
    
	
	
		 Wysłany: Nie 15:15, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Garry1 |  
				| Zaawansowany |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 12 Wrz 2007 |  
					| Posty: 153 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Konin |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| myślę że warto, jikov to strasznie nie udany gaźnik, po założeniu tego odczujesz lepszą kulture pracy na pewno, a co do mocy to cieżko powiedzieć, ale dla tego aspektu o którym wcześniej wspomniałem, warto! | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 16:24, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| mlody1432 |  
				| Administrator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 22 Wrz 2008 |  
					| Posty: 1032 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Do serii trochę za duży, chyba że masz coś dłubnięte w silniku to możesz założyć. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 18:44, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Eddyy |  
				| Nowicjusz |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 31 Sty 2010 |  
					| Posty: 9 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Leszno Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			Ja też się zastanawiam nad tym gaźnikiem.. ale ja to troszkę mam porobione w silniku   bo seryjny to raczej nie wypali ;pp | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 18:53, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Slawula9 |  
				| Moderator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 27 Lis 2009 |  
					| Posty: 802 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Powiem tak żebyś odczuł zdecydowany przyrost mocy to trza było by coś z kanałami zrobić , ewentualnie jakaś membrana. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 21:27, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| mingo |  
				| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |  
				 |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 31 Maj 2009 |  
					| Posty: 1071 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					 Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| jawka na pewno będzie lepiej odpalać a z przyrostem mocy to minimalnie wzrośnie | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 22:03, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| szakal804 |  
				| Nowicjusz |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 03 Lis 2010 |  
					| Posty: 16 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Ortowice |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| dzieki za odpowiedzi,bylem przed chwila w warsztacie zalozyc ten gaznik i cos mu dolega.A dokladniej:podlaczylem wszystko jak ma byc i kopnalem tylko raz jawka dostala bardzo bardzo wysokich obrotow na jakies 5 s i zgasla a teraz juz nie chce odpalic nawet na popych,niewiem co z tym zrobic. pomozcie | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 22:09, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| v max96 |  
				| Uzależniony od forum |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 24 Cze 2010 |  
					| Posty: 617 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| może zalewa świecę ?? sprawdzałeś ? | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 22:32, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Joker |  
				| Moderator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 14 Cze 2009 |  
					| Posty: 1199 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Teraz, może być dużo powodów. nieszczelności, zły dopływ powietrza, musisz kombinować, dokładnie patrzeć i sprawdzać. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Nie 22:35, 13 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| Slawula9 |  
				| Moderator |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 27 Lis 2009 |  
					| Posty: 802 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| Ja miałem podobny problem z gaźnikiem simsona , po prostu zaworek iglicowy się zacinał i nie dostawała tyle paliwa ile potrzebowała.Może ci jeszcze lewe pow. zaciągać. | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	
		 Wysłany: Pon 13:49, 14 Mar 2011 | 
		     | 
	   | 
 
	
	
		
		
			
			
				
				| szakal804 |  
				| Nowicjusz |  
				 
  |  
				|   |  
				
				  
					| Dołączył: 03 Lis 2010 |  
					| Posty: 16 |  
					Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5
  |  
					| Skąd: Ortowice |  
					 |  
				    |  
				  | 
			 
			  | 
			  | 
		 
		
			  | 
			  | 
		 
		 
 
  | 
		
		
			| posprawdzam to wszystko jeszcze dzis | 
		 
		  | 
	 
	
		
		
			
			 
			 
			     
  Post został pochwalony 0 razy
			     
			 
	         | 
		 
		  | 
	 
	  | 
 
	 | 
 
 
    
	
	  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny 
	
	
		
			Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach 
		 | 
		
			Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)   
			Strona 1 z 1  
			 
			
		 | 
	 
	 
	 | 
 
	| 
	 | 
 
 
 
		
	
	 
	 |