Rejestracja FAQ U¿ytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona G³ówna

Forum o Jawie 50 Strona G³ówna » Tuning mechaniczny » Czeskie g³owice s³oneczne-rozwi±zanie. Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3  Nastêpny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat 
PostWys³any: Wto 18:58, 20 Lis 2007
matura
Uzale¿niony od forum
Uzale¿niony od forum

 
Do³±czy³: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5


mandos napisa³:
pó³kolista komora spalania,

W silnikach wysokoprê¿nych...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 19:16, 20 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Do³±czy³: 14 Pa¼ 2007
Posty: 154
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 10 razy
Ostrze¿eñ: 0/5


matura napisa³:
mandos napisa³:
pó³kolista komora spalania,

W silnikach wysokoprê¿nych...


W silnikach wysokoprê¿nych stosowano wstêpne lub wirowe komory spalania w g³owicy (wtrysk po¶redni), a przy bezpo¶rednim wtrysku komora spalania jest w t³oku.
Wbenzynowych stosowano je powszechnie a i teraz s± spotykane: komora pó³kolista czyli hemisferyczna w s³awnych silnikach HEMI.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 19:22, 20 Lis 2007
matura
Uzale¿niony od forum
Uzale¿niony od forum

 
Do³±czy³: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5


Chyba nie zrozumia³e¶, pisze ¿e pó³koliste równie¿ stosowano w silnikach wysokoprê¿nych.
Reszta twój s³ów jest oczywi¶cie prawd±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 19:35, 20 Lis 2007
Piorko
Dziad

 
Do³±czy³: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 34 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Humniska/Rzeszów


Jawek 50 napisa³:
hmm mówicie g³owica od simsona powinno to raczej odpaliæ


Je¿eli rozstaw szpilek i ¶rednica komory spalania bêdzie taka sama jak w jawce w co w±tpie...Ale chocia¿ bêdzie wiadomo o ile zmniejszyæ albo zwiêkszyæ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 21:46, 20 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Do³±czy³: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ozorków
P³eæ: Mê¿czyzna


Ju¿ obluka³em . G³owica ma minimalnie inny rozstaw szpilek ,zaznaczy³em czerwonymi kropkami . Wypada³o by uci±æ te ¿eberka ale jak kto woli , mi to bêdize przeszkadzaæ bo o ga¼nik zawadza .
Jest jeden problem nie ma tam progu , lecz w simsonie se tak normalnie przylega . Kwestai dobrego wyrównania

[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 21:58, 20 Lis 2007
Piorko
Dziad

 
Do³±czy³: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 34 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Humniska/Rzeszów


A nie wiesz jak z ¶rednic± komory??


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 22:01, 20 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Do³±czy³: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ozorków
P³eæ: Mê¿czyzna


¶rednica taka jak na t³ok praktycznie


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 22:04, 20 Lis 2007
ogar2007
W³asny tytu³ (zg³o¶ siê do admina)

 
Do³±czy³: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Sejny(30 km od Suwa³k)


w starych silnikach sportowych ju¿ nie pamiêtam jakich ale chyba jaka¶ CZ mia³a g³owice w której praktycznie nie by³o komory spalania tylko troche wytoczone z 2 mm od tloka i wystaje elektroda swiecy
nie wiem co mia³o to na celu,pisze,moze komu¶ sie przyda,jesli tam by³o ok to czemu teraz nikt takich nie stosuje,przypomne sobie moze albo poszukam co konkretnie ona daje


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 22:07, 20 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Do³±czy³: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ozorków
P³eæ: Mê¿czyzna


jak nie by³o komory spalania to st. sprê¿ania by³ po porostu wyjeb... Przez co moc niesamowita


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: Wto 23:35, 20 Lis 2007
pawlak200192
Uzale¿niony od forum
Uzale¿niony od forum

 
Do³±czy³: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5


Conqeror napisa³:
jak nie by³o komory spalania to st. sprê¿ania by³ po porostu wyjeb... Przez co moc niesamowita


ojciec cos mi gada³ ze kiedys crossy CZ mia³y duzo mocy ale silniki sie rozkracza³y szybko Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: ¦ro 0:06, 21 Lis 2007
ogar2007
W³asny tytu³ (zg³o¶ siê do admina)

 
Do³±czy³: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Sejny(30 km od Suwa³k)


w³asnie to chyba w CZ cross by³o to rozwi±zanie co napisa³em
ju¿ dawno temu CZ 125 cross mia³o chyba ponad 30 koników
wiec co jest mo¿liwe dzisiaj 50 koni z 125 pewnie by wyci±gneli


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: ¦ro 9:15, 21 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Do³±czy³: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ozorków
P³eæ: Mê¿czyzna


Je¶li chodzi tu tylko o stopieñ sprê¿ania to czemu nie porównaæ objêto¶æ komór i za³o¿yæ t± g³owice z mnijesz± ? W sumie i tak kompresja zrobi swoje a to ¿e ma inny kszta³ to pewnie robi ale tyle ¿e w teori. W rzeczywisto¶æ nei edize to dawa³o ¿adnego efketu . Jak smai wiecie takich rzeczy jest du¿o choæby nawet polerka kana³ów.

No niby zawsze lepsza ch³odzenie . Mo¿na zaryzykowaæ byle by³o wszystko szczelne


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: ¦ro 12:40, 21 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Do³±czy³: 14 Pa¼ 2007
Posty: 154
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 10 razy
Ostrze¿eñ: 0/5


Kszta³t komory tez ma znaczenie. Ale racja, ¿e korzystniejsza bêdzie mniejsza komora spalania, bo wzro¶nie stopieñ kompresji. Gdyby tak doci±gn±æ ze stopniem kompresji do powiedzmy 7,5 albo 8 to by by³o fajnie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: ¦ro 15:41, 21 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Do³±czy³: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ozorków
P³eæ: Mê¿czyzna


Pomierzy³em . W simsonowskiej nala³o sie 6 ml oleju za¶ w mojej jawoskeij 6,5 ml . Ja mam g³owice splanowan± o 2 mm wiec u was napewno biedze wiêcej. Musze dodaæ ¿e g³owica sismona by³a pokryta lekko nagarem a moj± wyszczy¶ci³em wiêc by wysz³o na to samo .


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWys³any: ¦ro 15:54, 21 Lis 2007
Mazur17
Gadu³a
Gadu³a

 
Do³±czy³: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 2 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Mchawa


Mi sie zdaje ze bedzie g³owica ze simsona:) tylko tak jak conqeror mowi trzeba zrobic nowe otwory aze beda sie pokrywa³y z tamtymi to przeciez nic sie nie stanie:)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czeskie g³owice s³oneczne-rozwi±zanie.
  Forum o Jawie 50 Strona G³ówna » Tuning mechaniczny
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3  Nastêpny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin