Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » czeski tuning - update
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
czeski tuning - update
PostWysłany: Nie 20:03, 20 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:10, 21 Gru 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Widziałem te fotki już i muszę wam powiedzieć ,że też myślę nad taką zębatką napędową tylnią od wsk 125 albo coś takiego bo narazie mogę zrobić jakiś projekt tego ,a narazie zobaczę jak na oryginalnej będzie jeździła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:15, 21 Gru 2009
JaRadoslaw
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otwock (koło Warszawy)
Płeć: Mężczyzna


Może od komara sobie weź? Słyszałem, że na niej Jawka na 2 jedzie, ale na 3 już nie ma siły. Ale Twoja chyba da radę, co Cross?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:18, 21 Gru 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Conqeroa muszę się spytać bo on miał coś takiego i możę się skuszę bo tylni wachacz jest kompletnie zmodernizowany przez zacisk i tarcze niedługo dodam fotki ale niestety szkoła jeśli można to tak nazwać jest nietety ważniejsza Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:26, 23 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


[link widoczny dla zalogowanych]

zobaczcie filmiki
wyciskają z jawki ponad 7 kucy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 12:27, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:15, 23 Gru 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Spytałem się go o tą zębatkę i powiedział ,że na 3 brak mocy więc prawda. A to daje sam cylek z membranom na skrzyni korbowej. Jak bym wyciągnoł 7 KM z mojego cylka ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:27, 23 Gru 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Wszystko zależy od cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:02, 23 Gru 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie wszystko, bardzo dużo od kątów wydechu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:14, 23 Gru 2009
pr0fun
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Cytat:
Nie wszystko, bardzo dużo od kątów wydechu.



Swięta racja,czytałem ,ze w duzej mierzy zalezy kąt ostatniego stożka.Przeczytałem również ze jego ergonomiczne wymiary na ostatnim stozku to 9-13 stopni.W zależności od kąta na ostatnim stożku będziemy mieli rezo.Gdy zaprojektujemy wydech gdzie istatni stożek będzie miał wiekszy kąt niż ten który wyżej wyminiłem rezo będzie mocne ale krótkie ,ale jeżeli damy mniejszy to będzie sałbe i długie.Jeżeli cos źle napisałem to prosze o poprawienie ze względu na to ,ze nie posdam jeszcze tak obszernej wiedzy Smile

pozdrawiampr0fun


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:21, 24 Gru 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Prawda o tym kącie i ogólnie muwiąc od wydechu to zależy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:05, 02 Sty 2010
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


To przełożenie jest zdecydowanie za długie . Jeśli już to wstaw zębatke 14 od wsk ale na przód. Ale i tak moim zdaniem na cylnidrze wysokoobrotowym 50 cm3 to nie ma sensu, będzie gorzej sie dokręcał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:33, 22 Sty 2010
ArturB
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


No ładnie to wygląda. Ciekawe jak z ceną Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:11, 23 Sty 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Przelicz sobie sprawdź kurs wymiany waluty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czeski tuning - update
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin