Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » czeski tuning Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
czeski tuning
PostWysłany: Pią 0:43, 23 Lut 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


zobaczcie gdzie tutaj jest podłączony gaźnik!!!!!!!!

http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/motor3.jpg

http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:56, 23 Lut 2007
Mazur17
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mchawa


kurde to musi miec kopa!!!!!!!!!! lol Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:08, 23 Lut 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


no gaźnik jest podłączony, ale kruciec? nie wchodzi do cylindra to gdzie ma prowadzić mieszanke paliwowo-powietrzną? Też się temu dziwię Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:23, 23 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


elegancko zrobione. w naszych jawkach tłok to taka membrana zeby niebył stale otwarty kanał gaznika tutaj wsysa paliwo zaraz od początku gdy tłok idzie do góry bo paliwo ssie prosto do komory korbowej a temu sie nie wraca bo jest membrana ciekawe co to daje i ile. ale ciekawe jak ktos chce włozyc ten silnik w rame


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:30, 23 Lut 2007
bezelek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daniec Opolskie


DokBadnie tak jak tony powiedziaB, paliwo idzie prosto do skrzyni korbowej!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:35, 23 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


szyszka . wypowiedź tonego prawie wszystko wyjaśnia Smile włąsnie bo w 2T silnikach paliwo najpierw trafia do silnika a nie do cylindra. to ze zrobił tak ten koleś to nie jest żadne nowum w dziedzinie motryzacji i silników 2T . to jest juz standard obecnie robionych silników. nawet w latach 80. ubiegłego wieku juztak robiono tlyko nie w jawkach i romkach bo to demoludy o zacofanej myśli technicznej na poziomie lat 50. :P
im krótsza droga jest która mui pokonac paliwo tym lepiej i to daje treoche mocy i silnik ładniej reaguje na dodanie gazu. ale bez przesady ze zaraz będzie rakieta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:24, 23 Lut 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tylko bedzie jeden problem z wkręceniem silnika do ramy, bo tam gdzie zrobił wlot mieszanki ten gość, tam się znajdował uchwyt...a na dwóch śrubach z biedą to wytrzymie Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:37, 23 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


wytrzyma tlyko silnik moze lekko sie ruszać na boki :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:50, 23 Lut 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ja bym reszte na drucie powiesił Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:29, 23 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


na drucie to sie sam powieś jak żes taki madry.. boze widzisz a nie grzmisz na takich ludzi bez inteligencji.. nie mogę w nich piorunem.. !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:37, 23 Lut 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


seger: no wiesz na żartach się nie znasz synku Hrm
...dobra nie wrzynam kłótni i nie bede tu nikogo obrażał Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:14, 23 Lut 2007
franek_87
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: radwanice


membrane do jawki chcialem zrobic na ag mocie sa w akcesoriach za 43 lub 30 zl ale sam nie wiem duzoo roboty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:06, 23 Lut 2007
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Szyszka napisał:
ja bym reszte na drucie powiesił Laughing


OMG Shocked Czy tak cięzko pospawać nowe uchwyty ? Nie rozumiem co za problem. Jak koles spedzil tyle czasu nad silnikiem to moze spedzic 5 minut nad pospawaniem uchwytów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:19, 24 Lut 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ja z membrana będe kombinował
jak ktoś moze to niech zapoda dokłądne wymiery jak to i gdzie umieścić(czy tak na oko powyżej wału)
ps. będe miał podkowe(ale taką super grubą na max możliwy)i ciekawe czy zassało by paliwo)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:05, 24 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


membrany kevlarowe są juz i to sporo czasu stosowane i carbonowe ite polecę. poniewaz one są sztywne. przynajmniej kevlarowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czeski tuning
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin