Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Cylinder 60ccm
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Cylinder 60ccm
PostWysłany: Śro 9:24, 30 Cze 2010
demarcinek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna


Witam,
Zacznam robić renowacje moich jawek , w jednej silnik jest igiełka, ma przejechane 1.5kkm(nie ma wybitych numerów na silniku, a to dlatego ze mój ojciec jak jeździł tą jawką,kupił nowy silnik w czechosłowacji)więc przy tym silniku nic nie będzie robione,w drugim jest zatarty tłok, porysowany cylinder i tu moje pytanie:
Czy lepiej jest zrobic 2szlify,czy może lepiej kupić nowy cylinder 60ccm taki jak na tych aukcjach:
allegromat. pl/aukcja57463
allegromat. pl/aukcja57464
archi.inosak. org/imgdb/item1089058843_1.html

Przed adresem trzeba wpisac
" w w w . "
albo
" h t t p : / /"
i przed
"pl" trzeba skasować spację.


Ewentualnie który byłby z nich najlepszy?skoro mam dobrą głowice to musze do tego cylindra zamowić w komplecie?jak jest z jakością?

Z tego co widze to fajnie sie prezentuje, 3 pierścienie,60ccm pojemności..
jeszcze jedno pytanie - czy zamontowanie stożkowego filtra powietrza daje dużą róznice w osiągach?

Pozdrawiam Marcin


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez demarcinek dnia Śro 9:28, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:28, 30 Cze 2010
Radziov
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna


Ja osobiście zrobił bym 2 szlify oryginalnego Czecha, bo Polskie to sami wiecie jakie jest ( idzie w ilość a nie w jakość). A na filtr powietrza nie masz na co liczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:25, 30 Cze 2010
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


lepiej 2 szlify. a najlepiej to ten oryginalny cylinder rozwiercić na 55

Jak byś chciał oryginał rozwiercić na 55 to musisz rozwiercić cylinder tak żeby wszedł ten tłok od 55 ( chyba 8 szlifów trzeba zrobić ) Najlepiej dokupić tłok i robić tyle szlifów dopóki swobodnie nie wejdzie ;]

dlaczego pisze 55 ? bo te polskie 60 to to wcale nie jest 60 tylko 55 i do tego mają pomniejszone kanały.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 10:34, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:05, 30 Cze 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


te 2mm wiecej lub mniej to nic ci nie daja wiec lepiej zrobic szlif czecha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:55, 30 Cze 2010
demarcinek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna


Dzięki za zainteresowanie.
Czyli już wiem że cylinder pójdzie pod szlifa,tylko :
Ile szlifów(wiem że jak cylinder zatarty to zależy w jakim stopniu)byście polecali?
Czy ktoś zna miejsce gdzie mogę to zrobić? Jestem z Rzeszowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:40, 01 Lip 2010
Blac KRin
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dębica
Płeć: Mężczyzna


ja jestem z Dębicy i gdzieś kumpel robił szlify do cylindra od VSK 125 to zapytam go i dam ci znać ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:26, 01 Lip 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


szlifa najlepiej robić tak aby nie było żadnych rys


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:54, 07 Lip 2010
demarcinek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z nienacka
Płeć: Mężczyzna


ok dzięki za zainteresowanie, teraz kolejne pytanie:
(powiedzmy ze zrobiłem szlifa na 55) i co z głowica? mogę mieć oryginalną czy muszę kupić nową czy jeszcze coś może innego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:04, 07 Lip 2010
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Zostawiasz tą co masz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:51, 19 Gru 2010
marekmarek23
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolskie
Płeć: Mężczyzna


Witam , ja gdy remontowałem swoją jawkę to zakupiłem 60 ccm tłok 40.00 nie dawno zrobiłem szlich 40.25 i powiększyłem kanały 85 spokojnie leci ... na żebadce 13 , a i nie trzeba zmieniać głowicy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marekmarek23 dnia Nie 22:53, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:02, 19 Gru 2010
Joker
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 1199
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko
Płeć: Mężczyzna


O stary, ale dużo wniosłeś do tematu, po 1. Czytaj regulamin. Po 2. Patrz na daty. Po 3. Ortografia Po 4. Od przechwalania się swoim sprzętem jest inny dział.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cylinder 60ccm
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin