czy moze mi ktos wymienic wszystki8e blokady jawek sprowadzanych na polski rynek? bo ciagle mam problemy ze swoim ogarem i z kazda naprawa odkrywam ze cos jest juz odblokowane np. czyscilem gaznik i wyczaiłem na dyszach oznaczenia na tej wiekszej 68 i na mniejszej 35 albo 38 w kazdym razie 30 cos. za pomoc z gory thx
1. Zmniejszony przelot krućca w gaźniku (okrągły zamiast dopasowanego do gaźnika).
2. Dysza główna o mniejszym przelocie (oznaczenie 65 powinna być 68, 70).
3. Kolanko wydechu wchodzące na ok. 15 cm do tłumika (trzeba skrucić tak by wchodziło na ok. 5 cm do tłumika).
4. Zapłon ustawiony 1,2-1,5 mm przed GMP (wieksza moc przy mniejszych obrotach, oddławoine miały 1,8-2 mm przed GMP).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1