Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » 45km/h jak szlifne Krućca to ile w tedy?? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
45km/h jak szlifne Krućca to ile w tedy??
PostWysłany: Czw 21:04, 27 Lip 2006
Łysy Wąż
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów


Moja jawka idzie 45-48km/h, jak szlifne krućca lub kupie nowego nieblokowanego to ile wtedy pójdzie jak myślicie??
kolanko jusz skruciłem o 12cm
a dławika w tłumniku niemam gdzieś wcieło??
oczywiście na prostej drodze!!

pod taką większą górke idzie 35km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:55, 28 Lip 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


hmmm może coś ok 55-60 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:28, 28 Lip 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


mniej niz 60 km\h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:01, 28 Lip 2006
Łysy Wąż
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów


Żaden z was nie ma racji.
Dziś kupiłem nowego nie bolokowanego.
Noji? Noji? nic!! dalej 45km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:56, 29 Lip 2006
bartek
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNÓW


no bo moze masz silnik w nie najlepszym stanie :P
a tak po za tematem widze ze tez jestes z tarnowa :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:28, 29 Lip 2006
Łysy Wąż
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów


Tak jestem z tarnowa a dokładnie koło tarnowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:11, 29 Lip 2006
Beda
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik


Jak już pokombinowałeś troche, to widze, że nie npisałeś nic o dyszach, a w zasadzie tej najważniejszej Smile
Zmień dysze na 68 (bo pewnie masz 65 i temu tak cianko idzie) i wtedy spróbuj ile da twoja Jawka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:54, 30 Lip 2006
Bradypus
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka)


I z tego co czytałem to powinieneś też zapłon przestawić na 1,8 - 2mm przy GMT, też kupuje odblokowany kruciec w przyszłym tygodniu. A i mam takie głupie pytanie - któro to ta dysza??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:59, 30 Lip 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Ta dysza 68 to ta dysza główna, ta długa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:05, 30 Lip 2006
Bradypus
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka)


Jakbym miał teraz maszynę przed sobą to bym się pewnie zorientował Confused ale jakoś nie mogę tak na sucho, można dokładniej?? gdzie to jest??(ale ze mnie tępak Embarassed )

Edit 01:23 - Sprawdziłem któro to ta dysza Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:57, 31 Lip 2006
STIG
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


Powiem coś co zauważyłem. W tych "odblokowanych" króćcach są okropne zadziory i chropowata faktura wewnątrz... Trzeba całe kolanko w śroku wypolerować, wtedy będzie dopiero można mówić o "dobrze wykonanej robocie"... A i oczywiście krótsze kolanko (a jeśli przebieg bliski 5 tys. to przeczyścić tłumik) i zapłon na 2mm przed GMP. Po tych zabiegach mój ogier szedł 63 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:23, 03 Sie 2006
OGAR 200
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin


MÓJ OGAREK JEDZIE 65 - 70km/h i jak by jechał 45km?h to juz dawno bym go sprzedał !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:13, 07 Sie 2006
Bradypus
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka)


Rozwierciłem dzisiaj kruciec i skruciłem kolanko od wydechu, czekam jeszcze na szczelinomierz żeby dobrze ustawić zapłon, dysze sprawdziłem i mam główną 68, zostało jeszcze rozwiercić dławik...
Pomimo że nie wyregulowałem jeszcze zapłonu postanowiłem się przejechać i okazało się że bez regulacji nie za bardzo bo bardzo kiepsko się rusza na wolnych obrotach zwłaszcza na pierwszym biegu, ale pocieszyłem się tym że znalazłwszy kawałek prostej drogi motorek wkręcił sie jakoś na te wyższe obroty i wtedy poczułem wyraźny przypływ mocy i prędkośći, niestety licznik mi nie działa więc nie zmierzyłem ile jechałem ale z pewnością więcej niż poprzednio bez oddławienia.
Mam jeszcze jedno pytanie, podczas rozwiercania krućna trochę przegiąłem w jednym miejscu i teraz się leje z niego paliwo pomimo założenia dobrej uszczelki, jak myślicie można to uszczelnić silikonem??

Edit 20:27: Ustawiłem zapłon jak należy i dalej jest problem z brakiem mocy na wolnych obrotach, myślicie że zalewa silnik z powodu zbyt bogatej mieszanki??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:49, 07 Sie 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


może łapie lewe powietrze
ja też przesadziłem w rozpiłowaniu
zalutowałem i trzyma 2 miesiące już


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:26, 07 Sie 2006
Bradypus
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka)


Pomiędzy krućcem a gaźnikiem faktycznie może łapać lewe powietrze... zobacze co da sie z tym zrobić ale najpierw spróbuje pokombinować z przesuwaniem sprężyny na rowkach w gaźniku żeby zubożyć mieszanke, może to coś pomoże... A i jeszcze jedno jak się słabo trzyma guma od filtra powietrza na gaźniku to też coś przeszkadza??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
45km/h jak szlifne Krućca to ile w tedy??
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin