Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna
Znaleziono 68 wyników

Oceny w szkole
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Pon 22:18, 30 Cze 2008   Temat: Oceny w szkole
MichalF
 
Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 1698




powiedzmy. Praca w piekarni... jakie trzeba mieć wykształcenie? wystarczy iść do szkoły gastronomicznej gdzie się dostanie byle jaki tłuk, a przecież chleb Musi ktoś upiec, tak samp śmieciaże, ktoś mu ...
Oceny w szkole
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Pią 21:45, 27 Cze 2008   Temat: Oceny w szkole
MichalF
 
Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 1698




i mnie w szkole nie jeden już dostał za to że cwaniakował że ma średnią ponad 5 i myślał że za nim laski lecą.
Oceny w szkole
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Wto 22:03, 24 Cze 2008   Temat: Oceny w szkole
MichalF
 
Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 1698




Szymon jaka zazdrosć nigdy nie chciał bym być kujonem co ma śrerdnia 5.00. kiedyś dałem koledze przejechać się na kadecie ustawiłem mu obroty żeby na obrotach jechał a i tak sie wywalił i złamał renke ...
Oceny w szkole
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Pon 21:55, 23 Cze 2008   Temat: Oceny w szkole
MichalF
 
Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 1698




czesc, napewno wiele forumowiczów chodzi jeszcze do skoły podstawowej albo gimnazjum, i jak uważacie oceny są najwazniejsze? bo ja uważam ze nie, rodzice mi mówią ucz sie ucz bo potem bedziesz smieci ...
gdzie kupic magnesy neodymowe?
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Pon 21:43, 23 Cze 2008   Temat: gdzie kupic magnesy neodymowe?
MichalF
 
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 6996




w niekturych sillniczkach z autek albo czegoś są takie magnesy ale zalezy jak duże potrzeujesz
Łańcuszek sprzęgła
PostForum: Problemy techniczne   Wysłany: Pon 20:16, 16 Cze 2008   Temat: Łańcuszek sprzęgła
MichalF
 
Odpowiedzi: 27
Wyświetleń: 1446




H214X jak już masz rozebrane to możesz wszystko wymienićWink ja kiedyś wymieniłem sam łańcuszek i jawka jeździ do dziś normalnie Wink
Wakacje
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Nie 21:48, 15 Cze 2008   Temat: Wakacje
MichalF
 
Odpowiedzi: 41
Wyświetleń: 1725




dzisiaj jak byłem w centrum chandlowym (nowowybudowanym) to taki koleś mnie zatrzymał (jakiś wspulink właściciela budynku) i sie mnie pytał czy nie chce zarobić Wink no to ja mu mówie że tak, a on mówi ...
Zimna nie ma mocy
PostForum: Problemy techniczne   Wysłany: Nie 21:25, 15 Cze 2008   Temat: Zimna nie ma mocy
MichalF
 
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 483




hmm może coś z zapłonem, i tak piersze słysze o takim przypadku, prędzej jak jest zimna to jedzie ok a jak sie zagrzeje to jest słaba.
Świetny przykład dziecka neo na allegro...
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Nie 21:19, 15 Cze 2008   Temat: Świetny przykład dziecka neo na allegro...
MichalF
 
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1050




czesc, dzisiaj oglądam se motory na allegro i znalazłem super aukcje gdzie sprzedający nie doszedł jeszcze w szkole do zasad ortografi,
oto ta ałkcja Wink

http://moto.allegro.pl/item379742571_jawk ...
kto by się podjoł?
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Nie 21:12, 15 Cze 2008   Temat: kto by się podjoł?
MichalF
 
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 1539




a za membrane ile byś chciał Wink
kto by się podjoł?
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Pon 15:06, 09 Cze 2008   Temat: kto by się podjoł?
MichalF
 
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 1539




Conqeror chce za to 100zł ktoś zrobi za mniej ;d??
Obstawiamy
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Nie 17:08, 08 Cze 2008   Temat: Obstawiamy
MichalF
 
Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 1383




rutkowski słyszałem o tym że kase zwrócą, to jest pic na wode albo mają układy z piłkażami;) żeby przegrali albo coś. ale na serio to jakiś znajomy od taty kupił ten telewizor i tak mu sie spieszyło ż ...
Strzykawka do wiatrówki
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Nie 15:46, 08 Cze 2008   Temat: Strzykawka do wiatrówki
MichalF
 
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 1395




chyba kiedyś w czechach coś takiego widziałem do wiatrówki bo byłem w sklepie z militariami a uwież mi w czechach kupisz dosłownie wszystko Wink
Obstawiamy
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Nie 15:41, 08 Cze 2008   Temat: Obstawiamy
MichalF
 
Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 1383




a ja obstawiam optymistyucznie Wink Polska 0:0 Niemcy, bo polska i tak nie wygra ale jest cień szansy że bedzie remis
Usługi
PostForum: Opinie, Sugestie, Błędy itp   Wysłany: Nie 13:18, 08 Cze 2008   Temat: Usługi
MichalF
 
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 798




hmm ciekawy pomysł. ja jestem oczywiście ZA
Strona 1 z 5 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.