Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna
Znaleziono 9 wyników

Z 20w na 30w kilka pytań
PostForum: Elektryka   Wysłany: Pon 21:27, 09 Lis 2009   Temat: Z 20w na 30w kilka pytań
Andrew
 
Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 2658




Chłopaki, po co się sprzeczacie oto jak podłączyć te cewki aby mieć 6v i 30W
Ja skorzystałem ze wspaniałej rady jaką znalazłem na tym forum i wymieniłem cewki świetlne na zapłonowe, ale nie łączyłem ...
Rama jawka 50 a jawka 20
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Śro 19:34, 30 Wrz 2009   Temat: Rama jawka 50 a jawka 20
Andrew
 
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 570




Oki, rozumiem. Dzięki za Pomoc Very Happy
Rama jawka 50 a jawka 20
PostForum: Luźne gadki   Wysłany: Wto 23:00, 29 Wrz 2009   Temat: Rama jawka 50 a jawka 20
Andrew
 
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 570




Witam!
Mam jawkę 50 na chodzie ale bez papierów Sad , mam też do zdobycia ramę z papierami i jawke "pancerkę". Pancerka bardziej mi się podoba i zmontowałbym chętnie taką z tego wszystkiego, ...
SŁABE ŚWIATŁA
PostForum: Elektryka   Wysłany: Wto 21:54, 01 Wrz 2009   Temat: SŁABE ŚWIATŁA
Andrew
 
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 2277




Hmmm..."Kto będzie zaglądał..."
Ja się nie znam, ale szwagier siedzi w WK i mówił, że już niedługo Wszystkie odkurzacze, jawki itepe będą musiały przechodzić okresowe przeglądy, więc może t ...
SŁABE ŚWIATŁA
PostForum: Elektryka   Wysłany: Pon 18:58, 31 Sie 2009   Temat: SŁABE ŚWIATŁA
Andrew
 
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 2277




Dorzucę tu swoje pytanko.
Chcę zamontować światło stopu. Najprościej by było na żarówce takiej jak ta: http://allegro.pl/item717991303_8_power_led_zarowka_c5w_c10w_rurkowa_tuning_wroc.html
tylko, że ...
odblokowanie krućca
PostForum: Problemy Rozwiązane   Wysłany: Sob 22:02, 29 Sie 2009   Temat: odblokowanie krućca
Andrew
 
Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 4845




Okejas!!
Dzięki...Nie było tematu Wink
odblokowanie krućca
PostForum: Problemy Rozwiązane   Wysłany: Sob 21:12, 29 Sie 2009   Temat: odblokowanie krućca
Andrew
 
Odpowiedzi: 54
Wyświetleń: 4845




Przykleję się do tego tematu.

Na forum nie znalazłem nic na ten temat ale może i ślepy jestem

Często i gęsto piszecie o odblokowaniu króćca.

Na czym to w ogóle polega może mi ktoś po krótce w ...
Ponowne zarejestrowanie Jawki
PostForum: Porady   Wysłany: Wto 12:08, 25 Sie 2009   Temat: Ponowne zarejestrowanie Jawki
Andrew
 
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 480




Dzięki GODZIK za link.
Jest tam rzeczywiście wszystko opisane.
Zaraz dokonam samoukarania Wink i obiecuję poprawę na forum.

p.s. Wiecie, że od września wszystkie motorowery będą musiały przechodzić ...
Ponowne zarejestrowanie Jawki
PostForum: Porady   Wysłany: Pon 23:38, 24 Sie 2009   Temat: Ponowne zarejestrowanie Jawki
Andrew
 
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 480




Witam!
Jestem nowym szczęśliwym posiadaczem Jawki.
Dopiero się zalogowałem na waszej stronie i niewiele mam z nimi (Jawkami) do czynienia.
Maszynkę dostałem od teścia, która stała kilka lat w stodo ...
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.