Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Przygody na jawkach (i nie tylko) :D » Ile jechaliście najszybciej motorami??? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 12:06, 01 Lis 2006
radziowdz
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cHyLiCe


Sam Mz 251 jechałem 130, z kumplem na Aprilii rs 125/160 > 180 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:28, 09 Lis 2006
szyszunia1514
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duszniki


ja sam maluchem około 90 km\h mam nawet filmik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:15, 09 Lis 2006
Beda
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik


Ja moim Pugiem405RG(1,9/123KM) chciałem testować szybkość, ale mam cos z układem chłodzenia Hrm i jak przekroczyłem 200km/h to mi sie woda zagotowała i musiałem uszczelke pod głowicą wymieniać Hrm chciałem jeszcze raz testować i to samo - przy 200 znowu zaczynała wrzeć woda, więc dałem se spokój na razie, ale jak zrobie chłodzenie, to myśle, że koło 230-240 powinien PUG pociągnąć, wnioskuje to z tego, że na 5 biegu na 3000obrotów jade troche przeszło 110km/h, a powinien sie wykręcić spoko na coś koło 7000 obrotów Smile (ale ze mnie desperat) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:54, 09 Lis 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Ale przecież prędkość nie zwiększa się proporcjonalnie co do obrotów Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:42, 11 Lis 2006
kotik_93
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jasło


ej ogar passat na suuuper sprawa miałem kiedys takiego!!! kazdy model miałem tylko ze w kombi!!! a ja vw LT35-bus- mojego taty jechalem 170 km/h z pełnym autem ludzi we francji na autrostradzie-ale silnik jest 168 km


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:07, 12 Lis 2006
Godzik
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń Nowy
Płeć: Mężczyzna


najwiecej sam jechałem 170/h na hondzie cbr900(CHYBA) od kumpla dal mi sie przejechać ale wiecej sie balem :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:26, 12 Lis 2006
Beda
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik


gniewny napisał:
Ale przecież prędkość nie zwiększa się proporcjonalnie co do obrotów Idea


No to jak sie to zwiększa?
Przecierz przełożenie jest takie samo (chodzi mi o ten sam bieg) i nic sie nie zmienia, czyli pomyślałem, że jest to proporcjonalne (ale może sie myle).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:49, 12 Lis 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Przełożenie jest stałe ale nie moc silnika (chyba, że jest elektryczny Wink ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:03, 12 Lis 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


piscie ile jawk iwycisnely wasze an isamochody jakies


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:30, 12 Lis 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


jest taki temat więc po co pisać o jawkach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:50, 13 Lis 2006
Beda
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik


gniewny napisał:
Przełożenie jest stałe ale nie moc silnika (chyba, że jest elektryczny Wink ).


Czyli (na mój chłopski rozum Smile ) jak jade 110 na 3000obr, to na 7000 powinienem wyciągnąć koło 230-240, bo chyba to nie ważne jaka jest moc na określonych obrotach, jak przełożenie jest stałe i wzrasta chyba szybkość właśnie proporcjonalnie do obrotów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:40, 13 Lis 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin




Me Arrow moc użyteczna
Widać jak się zmnienia w zależności od obrotów, a speed nie zależy tylko od obrotów ale od mocy.
To dlatego silnik Diesla, który wkręca sie na np. 4500 obr./min i ma moc 140 KM, jedzie szybciej od benzyniaka (mówimy o tym samym samochodzie) o mocy powiedzmy 110 KM i osiągającym 6500 obr./min. Oczywiscie potrzebne są inne przełożenia bo każdy silnik ma inną charkaterystykę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:53, 13 Lis 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


gniewny muwisz prawde
a poozatym diesle to silniki wysoko prężne i osiągają max. moc na niższych obrotach od benzyniaków
w benzyniaku o tej samej mocy trwa troche więcej tzw. bujanie do max mocy niż w dieslu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:15, 13 Lis 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Bo Diesel ma większy moment obrotowy przy niższych obrotach co zapewnia mu dobry "ciąg" od dołu Twisted Evil
Wiele nowych benzyniaków zaczyna "upodabniać" się do Diesli (np. silnik Volswagena 3.2 FSI) bo zapewniają wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach ale niestety mają niskie obroty maksymalne Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:25, 14 Lis 2006
Beda
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik


Heh czegoś tu nie rozumiem Hrm
Weźmy np Jawke, podniesienie prędkości jest możliwe tylko poprzez podniesienie maksymalnych obrotów (nie mówie tu o zębatkach itp.).
Moc nie ma tu nic wspólnego z prędkością, gdyż np Jawka nieodblokowana z takimi samymi przełożeniami pojedzie np na 4500 obrotów z prędkością powiedzmy 45km/h, a odblokowana (1,5KM mocniejsza) tez pojedzie z taką samą prędkością na takich samych obrotach.
Różnica w mocy jest tylko odczuwalna przy starcie i np wyprzedzaniu, ale szybkość tych dwóch Jawek na poszczególnych obrotach będzie taka sama.
Jawka odblokowana ma większą szybkość max, bo umi sie wykręcić silnik na 6000obrotów i więcej, ale na tych samych obrotach na pewno pojadą oby dwie z taką sama prędkością.

Znalazłem takie cos teraz na necie, myśle, że pisali to ludzie co sie troche znają na różnych obliczeniach, no i przekonuje mnie to w moim "chłopskim rozumowaniu Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ile jechaliście najszybciej motorami???
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Przygody na jawkach (i nie tylko) :D
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 8  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin