| 
 
	
		| 
 |  | Nie pali na zimnym. Tulekja wyszła |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 11:28, 27 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mofeixxd |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Kwi 2009 |  | Posty: 166 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Jak odpalę pochodzi i silnik jest ciepły to ładnie pali z kopa ale jak zimny to nieraz trzeba się tak nakopać ze masakra albo już tylko na pych. 
 II Wiecie czym może przykleić tulejkę w głowicy bo ta co mi zrobili świeca mi się tak z nią zgrzała że wykręciła mi się razem ze świecą. Co to za pomysł dawać tulejkę na normalnym gwincie według mnie powinna być na lewym...
 Czym to przykleić jak wkręcę?
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 23:08, 27 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| maniak |  | Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  | Posty: 431 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 2/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| co do tulejki to wkręć ją na jakiś klej do śrurb; polecam ten czerwony |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 23:14, 27 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mofeixxd |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Kwi 2009 |  | Posty: 166 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Kupiłem jakiś czerwony mówią na to chyba hermetyk odporny na temp i podobno mocny ojciec powiedział że powinno na nim trzymać tylko trzeba jakoś gwinty ponacinać żeby już się nie wykręciło czy coś w tym stylu. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 23:32, 27 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| maniak |  | Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  | Posty: 431 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 2/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| to chyba trzeba mieć specjalny gwintownik |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 23:43, 27 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mofeixxd |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Kwi 2009 |  | Posty: 166 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Ale w głowicy gwint mam i na tulejce jest po prostu robili mi to w firmie tylko tak zrobili ze wyszła zamiast czerwonego dali niebieski hermetyk a i gwinty wkręcili cale a trzeba przebić. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Sob 23:49, 27 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| maniak |  | Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  | Posty: 431 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 2/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			|  trzeba będzie się pomęczyć  |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Sob 23:50, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 1:18, 28 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| Marcin92 |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 26 Paź 2007 |  | Posty: 197 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: RadoM |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| ustaw zapłon miałem to samo w motorynce, lub zła ciepłota świecy. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 9:36, 28 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mofeixxd |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Kwi 2009 |  | Posty: 166 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Marcin możesz mi powiedzieć o co chodzi z tą ciepłotą? O ile się nie mylę podczas jazdy miałem wstawioną Super75 chciałem zmienić na95 ale już mi sie świeca razem z gwintem wykręciła |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 15:05, 28 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| cross |  | JAWA50speed |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 15 Lip 2008 |  | Posty: 1671 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 |  | Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Wkręc nawiet świece z długim gwintem kolega tak cały czas jeździ i jeszcze masz zmniejszoną komorę spalania. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 21:22, 28 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mofeixxd |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Kwi 2009 |  | Posty: 166 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Wkręciłem na hermetyk i trzyma;D tylko akumulator mi padł muszę kupić jakiś 12v bo ten 6v do dupy... Podłączyłem z samochodu i iskra była zajebi**a. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 22:22, 28 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| maniak |  | Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 28 Maj 2009 |  | Posty: 431 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 2/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| co dobry klej to efekt:-) |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 1 raz
 |  |  |  
	|  |  
	| 
	
		|  Wysłany: Nie 22:53, 28 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mofeixxd |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Kwi 2009 |  | Posty: 166 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Do dobry dobry od razu tłumik uszczelniłem xD |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pon 10:20, 29 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| jawek |  | Mega Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Gru 2006 |  | Posty: 523 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 9 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| 1.W jawie 634 czyli tej jaką ty masz jest instalacja 6V wiec i aku tez masz miec 6V, no chyba ze chcesz cos popalic. 2. Jak przyklejasz ten gwint to nawierc w glowicy otwór(rownolegle do tej tulejki co ją przyklejasz). Tylko nie za głeboki żebys na wylot tej glowicy nie przewiercił. Z tym ze nawierc na granicy glowicy z tulejka. Tak aby polowa wywiertu byla w glowicy a druga polowa w tulejce. Potem w ten otwor włóż jakis pręt i nawal tam kleju. Ja przykleilem na klej anaerobowy lecz po kilkunastu wykreceniach swiecy w koncu puscil. Gdyby nie ten pret o ktorym pisalem wyzej to gwint by sie wykrecil a tak siedzi nadal w glowicy. Kompresja tez jest bo klej na gwincie jest i nadal uszczelnia. 3. Aby odpalała z kopa ustaw lepiej zapłon ale zamin to zrobisz lepiej sprawdz pewna strategie: 1.Wyłącz zapłon 2.Odkrec manetke do konca 3. Kopnij w kickstarter 5 razy wciskajac przy tym bolec do przepomopwywania paliwa 4.Włącz zapłon i przy lekko otwartej manetce sprobuj odpalic. Jezeli takie cus nie pomoze to mozesz jeszcze nalac troche benzyny do cylindra i probowac odpalic zwracajac uwage na to ktoredy wystrzeli niespalona jeszcze mieszanka. Lepiej rob to na otwartej przestrzeni bo huk w malym pomieszczeniu moze byc naprawde duzy. Jezeli wystrzeli w tłumik to lekko przyspiesz zapłon a jak w gaznik to opoznij. Mozesz tez ustawic zaplon od nowa, standardowym sposobem- tak jak pisze w serwisowce. |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pon 10:30, 29 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| mofeixxd |  | Rozmowny |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 30 Kwi 2009 |  | Posty: 166 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 3/5
 
 |  | Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| Hmmm nie wiem co tam jest instalacja przecież tam jest tylko regulator napięcia... Ale muszę załatwić sprawę ładowania to może 6v wystarczy.  Z tą tulejką to nie doczytałeś kolego... Przecież pisałem wyraźnie ze robili mi to w warsztacie tylko malo hermetyka nalali(nalali tego niebieskiego) i się wykręciła ale głowice nagwintowali na tulejkę itp jak tylko przesmarowalem ja klejem i wkręciłam:P 
 mam wyłączyć zapłon kompnac raz, przepompować na ful, znowu kopnąć, znowu przepompować. o to ci chodzi? Ńie zaleje świecy?
 
 PS. wczoraj odpaliła mi na zimno chyba za 7-8 razem
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez mofeixxd dnia Pon 10:32, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
 |  |  |  
	|  |  |  |  |  | 
 
	| 
	
		|  Wysłany: Pon 10:39, 29 Cze 2009 |  |  |  
	| 
	
		| 
		
			| 
			
				| 
				| jawek |  | Mega Gaduła |  |  
 |  |  |  | 
					| Dołączył: 14 Gru 2006 |  | Posty: 523 |  | Przeczytał: 0 tematów 
 Pomógł: 9 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 |  | Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna
 |  |  |  |  |  |  |  
			|  |  |  
 
 | 
		
			| tak, wsio sie zgadza. To normalne ze masz glowice z otworem nagwintowanym na tulejke ale tak czy siak ta tulejka moze ci sie wykrecic jak pusci klej. Z reszą rob jak chcesz bo moze faktycznie sie nie rozumiemy... 
 Wystarczy ze kopiac bedziesz mial wcisniety bolec do przepompowywania. O to chodzi aby ją przylało ale nie zalało xD Po prostu zimnemu silnikowi latwiej jest odpalic jak ma wiecej paliwa.
 |  |  
		| 
		
			| 
 Post został pochwalony 1 raz
 
 Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Pon 10:42, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
 |  |  |  
	|  |  
	| Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne 
 
	
		| Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 | Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona 1 z 2  
			Idź do strony 1, 2  Następny
 
 |  |  
	|  |  
 |