 | Zapłon pomóżcie |  |
Wysłany: Wto 22:08, 10 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam problem z zapłonem. Iskrownik na maxa w lewo daje przerwa 0.4 i wyprzedzenie jest nadal złe wynosi z 1.2 mm- 1 mm, Czy ktoś z was też ma ??
PS: W GMP mam taki moment luzu że mogę ruszac przez chwilę magnetem i tłok się nie porusza - nie wiem czy na początku czy na końcu tego luzu ustawiać przerwę.Proszę o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 22:53, 10 Lip 2007 |
|
|
katalonczyk1990 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdynia |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ustaw na oko... A odnośnie luzu to wał lub sworzeń. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:03, 11 Lip 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w jawkach ustawianie zapłonu jest kłopotliwe niestety (chyba jedna z więszych wad tego motorku moim zdaniem) jeśli przerwa nie jest taka jaka powinna być mimo usilnych prób to sprawdź czy przerywacz masz dobrze zamontowany i czy magneto na krzywce dobrze siedzi
ps-zerknij też na cewki (jeśli na nich zatrzymuje ci sie magneto jak dajesz na maxa) możę da je sie troche przesunąć w stronę magneta tak by nie ocierały ale by możnabyło jeszcze troche przsunąć magneto w lewo. może to coś da  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:21, 11 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Próbowałem piłować cewki tak żeby można je było w lewo wypchnąć za te rowki na nie, ale i tak się nie da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:55, 11 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może krzywy wał i dlatego ?
Ustawianie zapłonu jest proste tylko trzeba to zrobić kilka razy wtedy już łatwiej pójdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:18, 11 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja wiem, że to jest proste ale u mnie się po prostu nie da, już tak mnie to wku..rza
PS: jak ustawie na początku tego luzu przerwe 0.4mm to wyprzedzenie wychodzi 1.9mm i wtedy nie pali to gówienko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:24, 11 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:49, 11 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak nie pali przy takim wyprzedzeniu to coś innego musi nie być OK. Np. gaźnik, komprecha. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:36, 11 Lip 2007 |
|
|
igorenko13 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ej a jak ustawiacie przerwe 0.4 i przesuwacie magneto w stronę obrotów silnika to przerwa powiększ się wam jeszce bo mi się powiększa - tak ma być ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|