| Zaplon - Nie moge ustawić mimo, że czytałem inne tematy | |
Wysłany: Czw 21:07, 24 Maj 2007 |
|
|
Pankiew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam problem z tym kurcze zapłonem, bo nie mogę go ustawić.
Zapłon uruchamia się chwile po osiągnięciu przez tłok GMP, a powinien przed!!!
Na dodatek lata mi to coś w kółku ( zapomniałem nazwy:P chyba wałek)
[link widoczny dla zalogowanych] (zdjęcie znalazlem na tym forum)
Przez co nie moge ustawic dobrze zapłonu( tak mi się wydaje)
I jeszcze czy mógłby ktos powiedziec jak ten wałek ustawić żeby nie latał, i czy moze ktos opisac pozostałe numery na rysunku , byłbym rad jak ktos by to zrobil:)
A ma ktoś ustawianie zaplonu udokumentowane zdjęciami?? bo ja nie mogłem znaleźć w googlach bo włączały sie same aukcje allegro:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:31, 24 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie jest żaden wałek tylko krzywka. Jak lata to dokręć ją mocniej (musisz trzymać koło magnesowe by się nie kręciło). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:14, 25 Maj 2007 |
|
|
Pankiew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie jest ze mnie wielki mechanik wiec mam jeszcze kilka pytan.
czy przez to ze krzywka lata nie mogę ustawić zapłonu??
i ktora sruba mam to dokrecic??
jest to na tych zdjeciach silnika?? tych co sa na forum?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:05, 25 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokręcasz tą śrubke zaznaczoną na foto. Tylko musisz trzymać koło magnesowe by się nie kręciło. Ma to jak najbardziej wpływa na ustawienie zapłonu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:27, 25 Maj 2007 |
|
|
Pankiew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
A tam na forum znalazłem taki oto temat o ustawianiu zapłonu
http://www.jawencja.fora.pl/ustawienie-zaplonu-t1560.html
Teraz mam jeszcze pytanko.
Cytat: | Gdy wyprzedzenie jest za duże (za wczesny zapłon) to musisz przesunąć obudowę iskrownika w prawo, gdy jest za małe musisz przesunąć iskrownik w lewo.
|
Jak przesunąć obudowe iskrownika?? Bo jak rozglądałem się po silniku to nie mogłem znaleźć żadnej śruby do tego:)( albo jestem ślepy:P) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:34, 25 Maj 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 śruby na dole i na górze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:28, 25 Maj 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
do tej fotki był opis ustaw według tego opisu!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:21, 25 Maj 2007 |
|
|
Pankiew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm. Ustawiałem ten zapłon i teraz po tym wszystkim nie moge nawet odpalić
Na dodatek tej krzywki tez nie moge dokrecic bo i tak sie macha, moze da sie gdzies kupic nowa albo ta zeszlifowac bo moze zuzyta jest??
Jak ta krzywka w calości wogle wygląda?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:17, 26 Maj 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak krzywka to jeden z najważnieszych elementów przy ustawianiu zaplonu !
jeśli ci się rusza to zdejmij cały iskrownik odkręć magnes i zobacz czy masz to wszystko wogóle dobrze założone na ten wałek wału korbowego co ci sterczy z lewej strony silnika. Potem na upartego możesz anwet wymienić śrubę tą co trzyma tą krzywke.
co do odkręcenia iskrownika. są tam dwie śruby z takimi "łapkami" co trzymają iskrownik.
aha... jeszcze jedno. Zdejmij sobie pokrywe silnika ta od strony zębatki zdawczej, bo inaczej iskrownika nie wyciągniesz i nic nie zrobisz konstruktywnego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:28, 26 Maj 2007 |
|
|
Pankiew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jeszcze pytanko, ta krzywka to taki mały kawałek?? BO jak odkrecałem to byla taka jakby nakretka:P z szparka z tyłu na jakieś jakby zabezpieczenie czy uchwyt ale nic w srodku nie ma:/
a więc zrobiłem zdjęcia komą od kolegi ( nie są super ale są) i teraz mam kilka pytanek:)
Najpierw zdjecia:)
1) [link widoczny dla zalogowanych]
2) [link widoczny dla zalogowanych]
3) [link widoczny dla zalogowanych]
4) [link widoczny dla zalogowanych]
LUB
[link widoczny dla zalogowanych]
No i teraz kilka pytań
Czy w to coś na rysunku nr 1) wkłada się tą krzywke i czy krzywka to to na zdjęciu nr 4 lub 5.
Na rys 2 mam zapłon, go własnie nie moge ustawić
Teraz na zdjeciu nr 3 widać pod kopem ( od mz, moja mz jest w tle::P)
Jest czarna rurka ktora wystaje z filtru, czy tk powinno być??
I ostatnie najważniejsze
W zdjeciu nr 4 ( tym drugim) widać przerwe w chyba krzywce, do czego ona jest i gdzie ja trzeba umiescic??
THX
Jeśli chcesz coś dodać do swojego poprzedniego posta użyj opcji EDYTUJ. Jeśli się nie dostosujesz dostaniesz ostrzeżenie / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:45, 26 Maj 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do pytani 1) tak tam ma być ta krzywka z fotek 4) I odnośnie ostatniego pytania ta przerwa na krzywce ma się pokrywać z podobnym wycięciem na kole magnesowym z fotki 1). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:03, 26 Maj 2007 |
|
|
Pankiew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy chodzi tutaj ote wyciecie [link widoczny dla zalogowanych] zaznaczone w kółku na czerwono??
Jeżeli tak, to jak ta krzywka ma się tego trzymać?? przecież moze się przesunac
Jeszcze jedno ta czesc na zdjeciu chyba magneto, sie leciutko minialnie rusza, lata, wiec chyba tak nie powinno być, moze to być wina łożysk? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:36, 26 Maj 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, to chodzi o to wcięcie a krzywkę przykręca się jeszczę z wierzchu taką dłuższą śrubką która w nią wchodzi (w środek w krzywkę). A co do magneta, rusza ci się samo magneto czy razem z wałem bo jeśli z wałem to mogło pujść łożysko a jeśli nie to może się tylko obluzowało i wystarczy je delikatnie dobić młotkiem naj lepiej przez jakiś kawałek drewna żeby nie zniszczyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:43, 26 Maj 2007 |
|
|
Pankiew |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2007 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
puzon89 napisał: | A co do magneta, rusza ci się samo magneto czy razem z wałem |
A jak ja mam to sprawdzic?? nie rozbierałem całego silnika, ale wydaje mi się, ze same magneto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:42, 27 Maj 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pankiew napisał: | czy chodzi tutaj ote wyciecie [link widoczny dla zalogowanych] zaznaczone w kółku na czerwono??
Jeżeli tak, to jak ta krzywka ma się tego trzymać?? przecież moze się przesunac
Jeszcze jedno ta czesc na zdjeciu chyba magneto, sie leciutko minialnie rusza, lata, wiec chyba tak nie powinno być, moze to być wina łożysk? |
to wycięcie jest na klin !! kup całą nową krzywke i chyba dostaniesz tez klin jeżeli nie to kuo sam klin |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|