Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » ZAPŁON!!!!!!!!HELLLLPPPP!!!!!!!
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
ZAPŁON!!!!!!!!HELLLLPPPP!!!!!!!
PostWysłany: Pią 22:11, 28 Lip 2006
marek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


kolejny problem....nie moge ustawic zaplonu..jets on spozniony ale przy probie regulacji pojawia sie problem...nie moge obrucic magnetem w żadanym kierunku bo zachacza o obudowe..czy mam go poprostu zdjac i przykrecic tak jak mi pasuyje czy co?pomozcie bo oddławilem maszyne i chche sobie posmigac a tu jak dodam gazu to mi silnik przerywa jak cholercia...pomozcie plis!!z gory dzieki:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:18, 28 Lip 2006
Mr.Cool
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Zobacz czy krzywka która podnosi przerywacz nie podniosła się do góry jest na niej takie wycięcie które musi pasować do tego na kole zamachowym

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:25, 28 Lip 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


mowisz magnetem niemozesz obrucic a ja wem chyba co mu jest na 70% ze przerywa .To napewno jest wina trzacych cewek < umnie to samo bylo tarly i przerywalo>zeszlifowowalem troszke blaszk iod cewek i bylo po problemie,wykrec zaplon ,poluzuj cewki i sprubuj skrecic tak zeby jak najdalej od srodka byly tzn od tego kola co sie obraca c


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:33, 28 Lip 2006
wojac3
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 396
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok


Jeśli ci o dekiel szoruje to możesz troche go zeszlifowac ( tylko tam gdzie ociera ).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:39, 29 Lip 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Chaczy o cewki? Jeżeli tak, to poluzuj cewke, wsadź po nią jakąś blaszkę, skręć i wyjmij blaszkę. Ja tak robiłem u siebie, bo mi tarło i teraz jush nic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:36, 29 Lip 2006
marek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


nie wim czy mnie dobrze zrozumieliscie. otóz chodzi oto ze moge ustawic zapłon ale w bardzo małym zakresie poniewaz cewki zachaczają o ubudowe silnika(dekiel). zreszta czytalem o ustawianiu zapłonu ale nie roozumiem tego:/ ustawilem tłoka w martwym punkcie górnym i wyliczylem te 1,8mm od tego punktu ale nie moge w to miejsce przestwaic zapłonu!Sad poniewaz wlasnie cewki azchaczaja o obudowe:/ motor zapala od pierwszego kopa ale jak kopne to tak bardzo powoli i do piero po chwilce nabiera obrotow.......wydaje mi ise ze to przez zaplon bo jest on kawalaczek maly za tym martwy punktem(tłok juz sie cofa) czy dobrze mysle?? napiszcie mi dokladnie jesli ktos ma czas i moze jak ten zaplon ustawic..z gory dzieki:)Smile pOzdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:03, 29 Lip 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Szykujesz: suwmiarkę, szczelinomierz, nasadowy klucz 10, klucz 8, śrubokręt płaski.
1. Odkręcasz głowicę i prawy dekiel.

2. Ustawiasz tłok w GMP (tłok najdalej wysunięty) i cofasz go aż przerwa na przerywaczu będzie miała 0,05 mm (mierzysz szczelinomierzem) i wtedy wysywasz miarkę z suwmiarki i przykładasz do krawędzi cylindra. Patrzysz jakie jest wyprzedzenie zapłonu (ile mm zostało do GMP).

3. Tak więc ustawiasz tłok w GMP i ustawiasz przerwę na platynkach na 0,3-0,4 mm i tak operujesz iskrownikiem by do zapłonu dochodziło na ok. 1,2-1,5 mm przed GMP (wersja zdławiona) lub 1,8-2 mm przed GMP.
Gdy wyprzedzenie jest za duże (za wczesny zapłon) to musisz przesunąć obudowę iskrownika w prawo, gdy jest za małe muisz przesunąć iskrownik w lewo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZAPŁON!!!!!!!!HELLLLPPPP!!!!!!!
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin