Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » zapalanie Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
zapalanie
PostWysłany: Sob 21:10, 03 Mar 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


Witam. Mam taki problem ale nie nazwał bym tego tak. Wiec tak jawka na pierwsze odpalanie w dniu zapali na kopa potem pojezdze zgasze i jak chce odpalic to na kopa nie chce musze na pych.Co mam z tym zrobic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:24, 03 Mar 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


A jak na ciepłym kopiesz no sprzęgło nie ciągnie ?
Sprawdź świece no i zapłon też to przerabiałem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:00, 04 Mar 2012
krzysiek200
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz


jeśli ciepły nie chce zapalać to ten typ tak ma może też być wina zapłonu lub kondensatora


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:47, 04 Mar 2012
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


To nie jest tak że ten typ tak ma.. Po prostu jak się ustawia zapłon na "oko" to tak jest.. Zauważyłem to ja sam, gdy ustawiałem na oko to zawsze nie paliła.. Gdy ustawiłem już jakimiś przyrządami - suwmiarka i szczelinomierz to pali z pierwszego na ciepłym.. U mnie zapłon ustawiony 1,85mm przed gmp, świeca 0.4, przerywacz 0.3.

Duży wpływ na palenie z kopa również ma gaźnik, tu niestety trzeba poświęcić dużo czasu i robić to metodą prób i błędów. Jak dla mnie ustawianie by paliwo było równe z kołnierzykiem pływaka jest bezsensowne, każdy silnik jest inny.
Tak samo nie ma jednej reguły na zapinkę od iglicy, przecież gdy jest ustawiony inny poziom paliwa w komorze pływakowej to już zazwyczaj musi być zapinka na innym rowku..

Co ja mogę powiedzieć, zapłon to akurat pestka, wystarczy się skupić i w 30 minut idzie ustawić precyzyjnie, a gaźnik.. No już sami wiecie, trochę więcej czasu to zajmuje, bo trzeba ustawić, przejechać się i tak do uzyskania dobrego efektu.

Więc po ustawieniu zapłonu sprawdzamy jeszcze gaźnik. Jesli to nie pomoże to zostaje kondensator.. A właśnie, niektórzy to olewają lecz bardzo duży wpływ ma na to świeca zapłonowa, ja polecam ISKRA f80s.

Myślę że pomogłem, z drugiej strony pomyślmy, czy jakby jawki nie paliły z kopa, to fabryka wypuściła by takie coś na rynek? Smile)

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:58, 04 Mar 2012
krzysiek200
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz


podobno pomaga wyjęcie kondensatora do puszki narzędziowej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:56, 04 Mar 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Jeśli chodzi o kondensator to ja słyszałem że można dać zamiast orginalnego typowego do jawki z Malacza fiata 126p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:20, 04 Mar 2012
v max96
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa / cieszyn
Płeć: Mężczyzna


ponoć można ja tak próbowałem to w ogóle nie miałem iskry ale może kondek był do dupy .... ale jeśli chodzi o kondensator to najlepiej kupić oryginalny teslowski i mieć spokój a nie jakieś zamienniki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:54, 04 Mar 2012
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Spróbuj wrzucić kondenstator na ramę ,powinno pomóc.Jeśli masz silnik dobrze wyregulowany rzecz jasna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:42, 04 Mar 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


np gdzie mam go umiejscowic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:35, 04 Mar 2012
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Pisz na gg 17244166 to ci wszystko wytłumaczę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:12, 05 Mar 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


jeszcze pojawił mi się kolejny problem z biegami poniewaz zaczeło sie od 3 ze wyskakuje i teraz nawet 2 wyskakuje i nie moge znalezc luzu co mam zorbic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:20, 05 Mar 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Zdjąć pokrywe olejową no i zobaczyć czy coś sie nie poluzowało czy wszystko na swoim miejscu. Czy jakaś zapinka nie wyleciała


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:20, 05 Mar 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


co ma zapinka do biegów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:43, 05 Mar 2012
krzysiek200
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz


dokręć śruby mocujące aparat zmiany biegów a jak nie pomoże to chyba rozpoławianie i wymiana/regeneracja automatu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:57, 08 Mar 2012
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


skrzynie zrobiona ale zauwazyłem ze mam kondek od rometa wiec to moze byc przyczyną niezapalanie na ciepłym silniku???????????????????????????????????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zapalanie
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin