| zapalanie | |
Wysłany: Sob 21:10, 03 Mar 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam taki problem ale nie nazwał bym tego tak. Wiec tak jawka na pierwsze odpalanie w dniu zapali na kopa potem pojezdze zgasze i jak chce odpalic to na kopa nie chce musze na pych.Co mam z tym zrobic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:24, 03 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak na ciepłym kopiesz no sprzęgło nie ciągnie ?
Sprawdź świece no i zapłon też to przerabiałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:00, 04 Mar 2012 |
|
|
krzysiek200 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Lut 2012 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli ciepły nie chce zapalać to ten typ tak ma może też być wina zapłonu lub kondensatora |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 17:47, 04 Mar 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie jest tak że ten typ tak ma.. Po prostu jak się ustawia zapłon na "oko" to tak jest.. Zauważyłem to ja sam, gdy ustawiałem na oko to zawsze nie paliła.. Gdy ustawiłem już jakimiś przyrządami - suwmiarka i szczelinomierz to pali z pierwszego na ciepłym.. U mnie zapłon ustawiony 1,85mm przed gmp, świeca 0.4, przerywacz 0.3.
Duży wpływ na palenie z kopa również ma gaźnik, tu niestety trzeba poświęcić dużo czasu i robić to metodą prób i błędów. Jak dla mnie ustawianie by paliwo było równe z kołnierzykiem pływaka jest bezsensowne, każdy silnik jest inny.
Tak samo nie ma jednej reguły na zapinkę od iglicy, przecież gdy jest ustawiony inny poziom paliwa w komorze pływakowej to już zazwyczaj musi być zapinka na innym rowku..
Co ja mogę powiedzieć, zapłon to akurat pestka, wystarczy się skupić i w 30 minut idzie ustawić precyzyjnie, a gaźnik.. No już sami wiecie, trochę więcej czasu to zajmuje, bo trzeba ustawić, przejechać się i tak do uzyskania dobrego efektu.
Więc po ustawieniu zapłonu sprawdzamy jeszcze gaźnik. Jesli to nie pomoże to zostaje kondensator.. A właśnie, niektórzy to olewają lecz bardzo duży wpływ ma na to świeca zapłonowa, ja polecam ISKRA f80s.
Myślę że pomogłem, z drugiej strony pomyślmy, czy jakby jawki nie paliły z kopa, to fabryka wypuściła by takie coś na rynek? )
Pozdrawiam! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:58, 04 Mar 2012 |
|
|
krzysiek200 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Lut 2012 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
podobno pomaga wyjęcie kondensatora do puszki narzędziowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:56, 04 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli chodzi o kondensator to ja słyszałem że można dać zamiast orginalnego typowego do jawki z Malacza fiata 126p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:20, 04 Mar 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ponoć można ja tak próbowałem to w ogóle nie miałem iskry ale może kondek był do dupy .... ale jeśli chodzi o kondensator to najlepiej kupić oryginalny teslowski i mieć spokój a nie jakieś zamienniki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:54, 04 Mar 2012 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj wrzucić kondenstator na ramę ,powinno pomóc.Jeśli masz silnik dobrze wyregulowany rzecz jasna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:42, 04 Mar 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
np gdzie mam go umiejscowic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:35, 04 Mar 2012 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pisz na gg 17244166 to ci wszystko wytłumaczę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:12, 05 Mar 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeszcze pojawił mi się kolejny problem z biegami poniewaz zaczeło sie od 3 ze wyskakuje i teraz nawet 2 wyskakuje i nie moge znalezc luzu co mam zorbic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:20, 05 Mar 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdjąć pokrywe olejową no i zobaczyć czy coś sie nie poluzowało czy wszystko na swoim miejscu. Czy jakaś zapinka nie wyleciała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:20, 05 Mar 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:43, 05 Mar 2012 |
|
|
krzysiek200 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Lut 2012 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
dokręć śruby mocujące aparat zmiany biegów a jak nie pomoże to chyba rozpoławianie i wymiana/regeneracja automatu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:57, 08 Mar 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
skrzynie zrobiona ale zauwazyłem ze mam kondek od rometa wiec to moze byc przyczyną niezapalanie na ciepłym silniku??????????????????????????????????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|