Przeczyściłem gaźnik kompresorem , a dysze wymoczyłem w WD 40.Po czyszczeniu nie założyłem dekielka komory pływakowej bo chciałem sprawdzić czy paliwo leci z dysz.Do tego celu użyłem kawałek wężyka i pojemniczka (Taki prowizoryczny lejek).Podłączyłem do gaźnika i paliwo leci .Więc myślę jest coś nie tak .Doszedłem do wniosku że trzeba podgiąć blaszkę pływaka bo opadał na dekielek.Tym samym przyrządem ustawiłem poziom w komorze pływakowej nie wkładając gaźnika nawet do jawki.Musiałem się namęczyć ponieważ jest mała granica między zalewaniem a brakowaniem paliwa.Ale jawka paliła nie za dobrze na świecy bosch . Założyłem NGK i jest super.Na zimnym silniku kopne 3 razy i moto działa. Jak jest ciepła to z pierwszego zazwyczaj. Ma więcej mocy niż na Jikovie.Czekają mnie jeszcze drobne regulacje , kupienie gumy łączącej gaźnik z filtrem oraz zmontowanie osprzętu ssania .Linkę do ssania robię sam z rowerowej ,już kupiłem.A dźwignia ssania będzie z innego moto lub z przerzutki rowerowej.Jakiejś małej metalowej oczywiście.Dzięki za pomoc i proszę o nie zamykanie tematu ponieważ wiecie jak to z jawkami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2