Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » wysokie obroty Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 21:01, 28 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


na orginałach też musi chodzić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:03, 28 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


no tak


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:14, 28 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


coś mi przyszło na myśl--------------------zobacz czy nie masz gdzieś go nadpękniętego----zapal jakąś lampke i dokładnie patrz czy gdzieś nie ma dziurki(nawet ćwierć milimetra--przez taką też będzie łapać)ostatnio też miałem taki problem tylko go jakoś nie odczywałem---brat zauważył jakąś plamke po myciu(skapowałem że to jakieś minimalne pęknięie)zalutowałem i obroty są w porzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:18, 28 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


ale przez dziureczkę tak obroty spadaj?? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:50, 29 Maj 2006
enkil
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łysa óra


sprawdziłem śróbkę od przepustnicy: najpierw ją trochę wkręciłem a potem odpaliłem silnik i dostał takich obrotów jak rzadko kiedy, potem wykręciłem trochę śróbkę z powrotem i obroty się umormowały i jest w porządku, tylko gdy jade trójką i włączem na luz to obroty są przez chwilę duże ale potem spadają. Laughing Very Happy
tak naprawdę to nie wiem co jest przyczyną ale już działa dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:56, 29 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


koledzy powiedzcie mi gdzie ta śrubka od przepustnicy w gaźniku się znajduje bo ja w swoim mam tylko 1 dysze krótszą 2 dysze długą srubkęod obrotów ze sprężynką a tam nie widzę od przepustnicy Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:05, 29 Maj 2006
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Śrubka od przepustnicy (od podnoszenia i obniżania obrotów) to jest ta między dwoma dyszami (takimi złotymi)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:14, 29 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


aha to sory pomyliło mi sie ale wojtas dzieki za przypomnienie jeszcze dla kumpla mówiłem co to jest ale ze mnie gość peace :PSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:57, 29 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


enkil napisał:
sprawdziłem śróbkę od przepustnicy: najpierw ją trochę wkręciłem a potem odpaliłem silnik i dostał takich obrotów jak rzadko kiedy, potem wykręciłem trochę śróbkę z powrotem i obroty się umormowały i jest w porządku, tylko gdy jade trójką i włączem na luz to obroty są przez chwilę duże ale potem spadają. Laughing Very Happy
tak naprawdę to nie wiem co jest przyczyną ale już działa dobrze.


Na trójce jak wciskasz sprzęgło, to są chwilę wyższe obroty, bo wał jest rozpędzony. Najlepiej jak jedziesz na trójce i chcesz zahamować, to przyhamuj lekko bez sprzęgła i dopiero wciśnij sprzęgło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:25, 30 Maj 2006
jasiok
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


No ja też tak mam ale to mi sie dzieje jak sie rozgrzeje albo jak chce troche "wariacko" pojeździć :P to gdy wrzucam jakikolwiek bieg to też na chwile obroty na chwile wzrastają a potem się normują.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:27, 30 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


no to już tak jest zastosujcie sie dorady kozła ale można i bez chamowania napewno nic się nie stanie Very Happy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:52, 30 Maj 2006
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


ja mysle ze gazuje ci dlatego bo jawka dostaje za malo paliwa tak kolega ziomek ze swilczy mial ogar mu strasznie gazowal chlpoak uszcelki wyzmienial i wszytsko a sie okazalo ze za malo paliwa dostaje ustaw blaszke w komorze plywakowej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:25, 31 Maj 2006
enkil
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łysa óra


nieutek napisał:
ja mysle ze gazuje ci dlatego bo jawka dostaje za malo paliwa tak kolega ziomek ze swilczy mial ogar mu strasznie gazowal chlpoak uszcelki wyzmienial i wszytsko a sie okazalo ze za malo paliwa dostaje ustaw blaszke w komorze plywakowej
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Ostatnio kupiłem komplet uszczelek i założę sobie do pokrywy komory pływakowej gaźnika, bo blaszka jest ustawiona maksymalnie. Gdy wygnę ją wyżej, to tylko będzie się benzyna lała. Przynajmniej teraz, gdy nie ma uszczelki. Może powinienem podnieść iglicę, bo jest ustawiona na mały pobór paliwa?? Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:08, 02 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


aha może i tak, ale blaszkę masz tak ostro wygiętą ?? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:19, 02 Cze 2006
enkil
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łysa óra


tak łukaszku:grin: Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wysokie obroty
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin