Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Uszkodzony pierścien tłoka Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Uszkodzony pierścien tłoka
PostWysłany: Czw 17:38, 21 Lip 2011
maciek24f
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna


Można jeździć na uszkodzonym jednym pierścieniu tłoka??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:58, 21 Lip 2011
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Jeździć można, ale zarżniesz cylinder, zależy to jednak jakie jest to uszkodzenie. Pierścienie nie są drogie więc po co jeździć na pękniętym czy nie wiadomo jakim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:30, 21 Lip 2011
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


najlepiej wymień za pierścień niezapłacisz więcej jak zeta a za nowy cylindre z tłokiem koło 100zl więc sie zastanów co lepiej kupić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:16, 21 Lip 2011
maciek24f
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna


aha dzięki za odp czyli jak bym musiał jeździć to lepiej ściągnąć uszkodzony pierścień?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:27, 21 Lip 2011
lukasz9
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Solec Wlkp
Płeć: Mężczyzna


jak ściągniesz ten uszkodzony to jawa nie bendzie miała mocy najlepiej wymień te pierścienie na nowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:43, 22 Lip 2011
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


pierścienie wymienić na nowe wszystkie i poźniej docierać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:37, 22 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


ja wiem czy docierać to tylko pierścienie , a nie cylinder czy tłok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:27, 22 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


nie wiem jak wy, ale ja pierscieni nie docierałem. Ostatnio wymienialem to pierwsze 15 km co 5 km postoj bo tracil moc

po tych 15 km to juz jezdzilem normalnie 40 pod gorki i wogole, czasami przyspieszenie do 60, robilem tylko by nie przegrzac. Po 30 km juz sie wogole nie grzal tak to juz na stalych obrotach jezdzilem. Kazdy co mnie zna to wie ze jezdze tylko 40 zawsze bo szkoda benzyny, raz tylko sobie pozwolilem sprawdzic v-max i wyszlo 70, nie mam manii predkosci ze to musi zapier****, to tylko motorower, liczy sie przyjemnosc a nie adrenalina. Teraz mam juz jakies 400 km po wymianie i wszystko jest dobre.. Nie wiem kto nosi takie bujdy ze pierscienie 100 km docierać...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pią 14:30, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:34, 22 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


też nie wiewem kto tak opowiada, Przejedź jakięś 30 km tak spokojnie z przerwami i sie zobaczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:02, 22 Lip 2011
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Ja tak opowiadam. Każdy dociera jak mu pasuje. Mój system docierania jest na starych zasadach: komplet 1000km jeżeli jest żeliwny a tłok czy pierścienie 100km. Możesz docierać albo od razu jeździć normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:50, 22 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


komplet 1000 km ?? według mnie to o tyle za długo że jak pierścienie będą liche to się zdążą rozwalić. Ale nawet przy tych porządnych 1000 km ? Każdy ma swoje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać ale jeśli takk uważasz to tak rób.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:23, 22 Lip 2011
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Moim zdaniem czecha po szlifie trzeba z 700km docierać .A nowy tak jak kolega pisał z 1000km bo nie przestrzegając docierania można łatwo go zatrzeć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:42, 22 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


No w sumie racje lepiej dłużej i nie zatrzeć niż krótko i zatrzeć, po co ma wymiana iść na marme


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:21, 22 Lip 2011
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Żeby nie być gołosłownym ze starych wyg jeżdżących jak dziadki w PRL - u daję link http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/docieranie,1590.html , w którym nasz zasłużony użytkownik napisał proces docierania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:53, 23 Lip 2011
maciek24f
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna


więc patrzę za tymi pierścieniami ale widzę że one się różnią jakimś szlifem
np.
[/url]http://allegro.pl/jawka-50cm3-ogar-pierscienie-tloka-1-szlif-38-25-i1685021369.html[/url]
Może mi ktoś powiedzieć jak mam zmierzyć szlif na moim starym pierścieniu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek24f dnia Sob 23:54, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Uszkodzony pierścien tłoka
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin