Witam wszystkich''
Moje pytanie: Czy tuleja ślizgowa(mosiężna) wałka pośredniego w lewym karterze Ma byc przelotowa czy naparstkowa(zaślepiona) Dodam że w prawym jest naparstkowa.
Problem wynika z tego ze podczas skręcania karterów kołnierz oporowy zebatki rozrusznika mocno ociera tuleje , co zatym idzie stanowczo zwiększa tarcie na przyldze (wyciera rowek). Gdy na zlożonym a nie ściśniętym śrubami bloku jest o.k. Lecz pozostaje przerwa miedzy karterani około 1,5 mm. hcyba na grubą uszczelke?
Być może jest inna przyczyna tego której nie dostrzegam?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1