 | Tłok-pytanko |  |
Wysłany: Sob 0:10, 24 Lis 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam takie pytanko czy na taki tłoku można jeździć tu jest zdjęcie [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 0:15, 24 Lis 2007 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja osobiście bym takiego NIE zakładał... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:19, 24 Lis 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dobra a jak mam kupić nowy to jaki taki sam czy większy bo kumpel mówił coś ze mam kupić "na pierwszy szlif" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:24, 24 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To chyba zaburzy troszkę pracę, tak mi się wydaje.
W ogóle to osłabiło napewno tłok i minimalnie zwiększyło szkodliwą pojemność skrzyni korbowej. :P
Edit:
No jak dajesz cylinder do pierwszego szlifu to kupujesz tłok "na pierwszy szlif". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 23:40, 24 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
H214X napisał: | dobra a jak mam kupić nowy to jaki taki sam czy większy bo kumpel mówił coś ze mam kupić "na pierwszy szlif" |
jeżeli na tłoku masz wyrytą literkę N to znaczy że to nominał to jedziesz na targ do faceta i kupujesz u niego tłok nominał i pierścienie też nominał tłok 14zł a pierścienie 2,50zł ale ja ich nie polecam już lepiej kup simsonowskie nominały "niemieckie" 4,50zł droższe ale mocniejsze a wymiar taki sam (w Simson-Service mają takie). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 0:55, 25 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
koniecznie wymień tłok
zanies cylek do tokaża i kup nowy tłok na pierwszy szlif i pierscienie jak miałes zajezdzony już
jesli był ok to tlyko kup pierscienie i nowy tłok i załuż |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:13, 25 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ten tłok nie nadaje się do dalszej eksploatacji !!! Wymiana tłoka jest konieczna, a jesli gładź cylindra jest w kiepskim stanie to również jego szlif albo wymiana. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:21, 25 Lis 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok już kupiłem tłok z numerem 2 bo tak było na starym a szlifu nie muszę robić bo cylinder jest w dobrym stanie. a teraz jak wymieniłem ten tłok to tez będę musiał go docierać czy nie i jak to jest naprawdę, ile trzeba jeździć i z jaką prędkością |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:25, 25 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:00, 26 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a miałes robiony szlif bo na nowym pisze nr. 2 co nie
to jest pewnie nr szlifu,zanieś do tokarza i niech ci pomierzy i powie czy trzeba robić szlif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:37, 26 Lis 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A po co iść do tokarza suwmiarka w rękę i wszystko jasne no chyba że ktoś się nie zna na suwmiarce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 17:16, 27 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
H214X napisał: | wymieniłem ten tłok to tez będę musiał go docierać czy nie i jak to jest naprawdę, ile trzeba jeździć i z jaką prędkością |
Daj więcej oleju do mieszanki i nie przegrzej to są podstawy. Wystarczy z 300 km. Oczywiscie żadne bączki, kopanie, palenie gumy, jazda z dużym obciążeniem nie wchodzi w grę (duże górki, dwie osoby, piaszczysty teren). Po pierwszym odpaleniu daj silnikowi popracować na wolnych obrotach 4*5 min (z przerwami ok. 5 min pomiędzy odpaleniami) i ruszaj w jazdę. Przed jazdą rozgrzej silnik poprzez pracę na obrotach jałowych przez ok. 2-3 min (to należy stosować poprzez cały czas eksploatacji) i możesz ruszac w trasę. Prędkość taka jak jeździłeś wcześniej. Ponieważ teraz jest zimno nie musisz robić przerw na ostudzenie silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 18:20, 27 Lis 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | a miałes robiony szlif bo na nowym pisze nr. 2 co nie
to jest pewnie nr szlifu,zanieś do tokarza i niech ci pomierzy i powie czy trzeba robić szlif |
na tym starym tłoku pisze 2 to poszedłem do sklepu z tym starym tłokiem i cylindrem i mi koleś dopasował wszystko i powiedział ze szlifu nie muszę robić
Można zamknąć temat |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|