Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Spadek mocy i przerywa
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Spadek mocy i przerywa
PostWysłany: Pon 13:27, 18 Lip 2011
MrKamilles
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam.
Mam taki problem z moją jawką, od czasy gdy jej zrobiłem remont silnika ( wymiana segmentu kopnika ) moja jawka jest słaba oraz przerywa, podejrzewam ze jest słaba bo mogłyt simmeringi pujśc bo nie wymieniałem, a ze przerywa to mysle ze wina cewki zapłonowej lub kondensatora, lecz to tylko takie moje gdybanie, jesli kots wie o co chodzi lub jesli to simmeringi lub cewka z kondensatorem to prosze o sęsowną odpowiedź z góry dziękuje Smile

Zapomniał bym dodac ... podejrzewam ze simmeringi są uszkodzone poniewarz wkręce dobrą swiece zapale motocykl zara zgasnie i swieca jest caaaała zasyfiona, stąd podejrzenie ze uszkodziło simmering z lewej strony, a ze jest słaba podejrzewam równierz prawy simmering, bo wtedy mogą być przedmuchy Smile

wiem ze to napisałem troche nie składnie, przepraszam za utrudnienia z czytaniem tekstu Mr. Green prosze pytac w razie jakis sytuacji Smile


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez MrKamilles dnia Pon 13:31, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:57, 18 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Po pierwsze, dla świętego spokoju wymień te simmeringi.

Wtedy zobacz jak jeżdzi, moja jawka też ostatnio miała zepsuty simmering, i jechałem 4 km od domu, i zepsuta, godzine siedziałem i nic. Przerwa na przerywaczu się zmieniła również, a śrubokręta nie miałem xD, świeca zaciepana, sprzęgło było zajechane jak nie wiem, linki tez prawie nie bylo xd
- a 5 dni przed tym to poszedl mi gwint w głowicy ^^

Ale jak na dzień dzisiejszy wymieniłem kondensator, przerywacz, pierścienie, całe sprzęgło, linki, i jezdzi do dzisiaj, juz 2 tygodnie bez wykręcania świecy z gwintu - święty spokój.

Wymień simmeringi, jeśli nadal będzie przerywać i będzie słaba to oczywiście świece inną - wyczyść ją po prostu szczotką drucianą, zobacz zapłon, przerwe na przerywaczu, przerwe na świecy.

I nie spodziewaj się czasami tego, że założysz simmeringi i odrazu problem zniknie, bo musisz wiedzieć, że na wale jak ci cieknął to oleju jest dużo, i to się musi dobrze przepłukać, musisz ujechać po wymianie jakieś 50 km i sprawdzaj jak tam świeca.
Mi dopiero po około 50 km pojawiła się brązowa świeca, wcześniej była zalana hipolem.

Ale tak jak mówiłem, simmeringi, koszt 10 zł za dwa, a już będziesz pewny.
A tak poza tym to jaki kolor iskry?

a właśnie, wykrec sobie świece, wsadz palec do głowicy, kopnij, i pewnie cały palec będziesz miec uwalony z oleju, ja tak miałem.

sorry za ewentualne pomylki z poprawną polszczyzną, tylko zaraz ide pojezdzic, i pisalem na szybko bo chce pomoc uzytkownikowi jawki ;] Bo wkoncu on tez by chcial pojezdzic Mr. Green


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pon 14:10, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:10, 18 Lip 2011
MrKamilles
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Dziękuje ci za sęsowną odpowiedz wymieniłem simmeringi na nowe ( tak na marginesie 2 simmeringi 6 zł nie 10 Mr. Green ) jutro opisze skutki bo narazie niemam oleju do silnika, a iskre mam taką fioletową Smile moim zdaniem to najlepsza iskra. Więc opisze skutki jutro Mr. Green jak bede miał olej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:22, 18 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No tak, iskra fioletowa, czyli dobra, u mnie akurat simmeringi kosztowały 8 zł za dwa, tylko podałem w przybliżeniu ; P

a jak sobie palec w głowice dałes i kopnales, tak jakby chciales kompresje sprawdzic, to fest uwalony palec? ; D

Tak jak mówiłem, jutro jak znowu będzie to samo, to pobaw się (poustawiaj) ten skomplikowany gażnik i zapłon.

Iskra jest niebieska, czyli ze kondensator nie wymaga wymiany, wyczyść sobie cały ten iskrownik, żeby brudu tam nie było, przeczyść styki przerywacza papierem ściernym, i tak jak mówiłem, ustaw zapłon, przerwe na przerywaczu, na świecy, gażnik... I powinna śmigać ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:44, 19 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Ale jak zapłon ustawiasz to odkręcasz śruby mocujące iskrowni ? xd Czy same platyny regulujesz i myślisz żę to zapłon ?? bo niektórzy sie znajdą co tak robią <hehe>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:03, 19 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Niee, sruby mocujące cały iskrownik, jbc to mogłeś czytając to co napisalem tak zrozumiec bo pisalem na szybko xd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:11, 19 Lip 2011
MrKamilles
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


wymieniłem simmeringi i kondensator zapłon mam ustawiony na perfekt, kompresja jest, mimo to jawka nadal przerywa jedyną nadzieją jest wymiana cewki zapłonowej lub indukcyjnej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:43, 19 Lip 2011
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Jeżeli skłaniasz się do wymiany cewki W/N najpierw pożycz od kogoś przewód i fajkę. Wtedy większa pewność co jest do wymiany i koszty możliwe, że mniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:20, 20 Lip 2011
MrKamilles
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam !
problem z przerywaniem rozwiązany, na chwile obecną podłączyłem kable zapłony od cewki swietlnej, wiem swiateł nie będzie ale tylko na chwile, bo celem tego doswiadczenia było czy naprawde cewka zapłonowa jest zepsuta, ale pojawił sie nowy problem, mianowicie gaźnik... zanim gdzies pojade to wiadomo kranik odkręcam jesli mało paliwa jest w komorze pływakowej to paliwo widac jak sie leje do gaźnika, później po jeździe jak sie zakręci kranik to następnym razem w komorze jest paliwo i nie widac ze sie wlewa do gaźnika, lecz umnie tak nie jest paliwo cały czas sie wlewa do gaźnika zanim gdzies pojade oczywiscie nie widac jak sie wylewa i wogole bo to wiadome ale jak zakręce kranik to potem paliwa w komorze pływakowej niema !

No tak wiem ze troche nie składnie to napisałem za utrudnienia przepraszam.
Wie ktos o co w tym chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Spadek mocy i przerywa
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin