Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Spadek mocy !duży! Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Spadek mocy !duży!
PostWysłany: Śro 9:15, 21 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


przedstawie moj problem tak :
kiedys dalem do emchanika jawke , wszystko bylo ok szla 60km/h i moc miala bardzo dobra na zebatce z13 , a po jakims czasie cos sie stalo ze strasznie stracila moc i wystarczy leciutkie wzniesienie i ciezko na 2 rozbujac nawet czasem na prostej. ostatnio poskladalem od nowa tarcze sprzegla , dalem nowe pierscienie i uruchomilem ja i jest to samo, strasznie slaba, w 2 osoby nie ma szans. czy to kompresja-dobrze niewiem bo raczej dobrze spreza , a jaka moze byc jescze przyczyna powazna? zaplon raczej wykluczam bo niezaleznie jak ustawie to ne ma mocy jak dawniej:((
PRosze o pomoc bo niewiem coto moze byc
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:35, 21 Cze 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


pierścień mógł pęknąć gaźnik zawalony ja 2 tygodnie temu też tak miałem jechałem z bratem i tak moc straciła że niewiem pod małą góreczke nie chciała wjechać na 2 biegu i tylko włącze 2-wójkę to mi już przygasa i wyjw ale przeczysciłem dysze platynki świece i nawet jej nie odpalałem bo już musiałem wracać do domu a po tygodniu przyjechałem i szła jak szalona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:40, 21 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


mowilem ze pierscienie sa nowe a stare itak nie byly pekniete , a gaznik jest dobry bo na innej jawce zalozylem toz awaliscie szla, a u mnie moze byc jakas powazniejsza przyczyna , to nie stopniowo tylko pewnego razu stracila moc i tak ma ciagle noi neiwiem coto


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:43, 21 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


A założyłeś tłok strzałką w dół (do kolanka wydecjowego) ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:51, 21 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


wtedy bylo wsyztsko dobrze pooskladane i nic nie robilem kiedy stracila moc a ostatnio ktos u mnie byll i ja robilem cos innego i on mi scignol iz alozyl tłok to sprawdze ale to chyba ni to ..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:34, 21 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


ale zawsze lepiej sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:17, 21 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


tlok jest tera zalozony strzalka do góry, a coto zmienia wogle?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:29, 21 Cze 2006
enkil
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łysa óra


Laughing Laughing
Jak tłok jest założony strzałką do góry to masz szczęście że w ogóle ci zapaliła jawka. W tłoku są zamki do pierścieni i jeśli jest założony odwrotnie to pierścienie mogą zaczepić o okienko dolotowe lub wylotowe i popękają a na dodatek porysują ci cylinder.
Z tego co pisałeś wnioskuję że możesz mieć pierścienie złej jakości (zużywają się zanim się dotrą), kup nowe pierścienie po 3 zł sztuka lub droższe niemieckie i załóż tłok prawidłowo. Załóż też nowe uszczelki i posmarój cieniutką warstwą silikonu czerwonego. jak nie pomoże to nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:02, 21 Cze 2006
Bigos1988
>Pirat drogowy Bigi<
>Pirat drogowy Bigi<

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku


ma byc strzalka do dolu czym predzej zmien bo zobaczysz co sie stanie jak bedziesz musial znow ladowac kase w jawke


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:09, 21 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


Juz zmienilem teraz mam strzalka do dolu Smile Przeczyscilem znow bak i gaznik przeczyscilem . Teraz byla lekka poprawa ale to nie to bo cieniutko jak zmienie na 2, dopiero jak sie rozpedzi to mozna jechac i podobnie jest jak wbijam 3. Mysle ze to moze byc za slaba kompresja ale mam uszczelke pod głowicą i dobrze zakrecilem sruby.Jak ogladalem wczesniej simmeringi na wale to wydawały sie w dobrym stanie wiec ich nie wymienialem(jesli nie wymysle przyczyny to sie zabiore za rozpolawianie i je wymienie)
Moga byc jescze jakies powodytego ze jest taka slaba Question A nawet jak chce to na kopnik pali.... Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:30, 21 Cze 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


A może tłok nadaje się do wymiany a cylinder do szlifu Sad , to może też byc wina zimeringów. Ustaw dobrze zapłon, gaźnik i zobacz jak wtedy będzie chodzić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:32, 21 Cze 2006
-Witu-
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubaczów


no mam raczej dobrze ustawione, jak rozhulam to 50 km/h wyciagnie tylko moc null


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:33, 21 Cze 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


a weż sprubuj zakładać bez uszczelki pod głowicą
ja krzywo założyłem i nawet palić nie mogłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:15, 21 Cze 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Jak miałeś tłok strzałką w górę, to najprawdopodobniej tłok i pierścienie do wymiany masz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:23, 21 Cze 2006
tooomek
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka


moja skromna rada Smile nie nakładaj silikonu pod głowicę, załóź ją bez niczego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Spadek mocy !duży!
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin