Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Słaby na 3 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Słaby na 3
PostWysłany: Nie 23:36, 01 Kwi 2007
Mateusz_91
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Cześć! Wiem że już były takie tematy na forum ale akurat czytając je nie uzyskałe pełnej odpowiedzi (w przypadku mojego problemu) Otóż zapłon mam ok , świece też , gaźnik jest czysty blaszka w pływaku odgieta, króciec rozpilowany tlumik jest odblokowany itp. moim zdaniem jest wszystko ok. jest tylko taki problem motorek a za mało mocy, a szczególnie na 3 biegu!!! Wtedy to prawie wcale nie ciągnie. Dodatkowo , objawia sie to na 2 biegu oraz na 3 jezeli juz sie rozpędze np z górki to przy wysokich obrotach czyli pod koniec manetki gazu zaczyna go mulic. Jest to porównywalne z tym jakbym zgasil silnik. Jeżeli ujmę troszke gazu znowu jest normlanie. Jednak głównym moim problemem jest moc a szczegolnie ten 3 bieg. Powiedzcie konkretnie co mozna z tym zrobic i nie zamykajcie odrazu tematu bo to juz bylo. Tamte porady nie za bardzo mi pomogly. Co mozna z tym zrobic???
Ps. kompresja jest chyba dobra ale jak to sprawdzic czy z tlokiem, cylkiem i pierścieniami jest wszystko ok??? Spróbujcie jakoś mi pomóc. Z góry wielkie dzieki:D czekam na porady Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:04, 02 Kwi 2007
maciek-konik
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


jeżeli na wysokich obrotach muli to masz za ubogą mieszankę. Podnieś iglice o jedno oczko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:13, 02 Kwi 2007
damiano641
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Suwałki


moze masz przytarty silnik. ja tez tak miałem, zmienilem tlok i pierścienie i jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:38, 02 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jak chcesz poznać stan układu tłok + cylinder bez jego rozkładania to zmierz komprechę specjalnym manometrem.

Moim zdaniem to za uboga mieszanka paliwowo - powietrzna. Jak sprzet odpala jak jest zimny i ciepły oraz na jaki kolor masz okopconą swięcę ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:06, 02 Kwi 2007
Mateusz_91
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


Raczej zawsze dobrze odpala ale z tym to jest troche różnie, moze i lepiej jak jest zimny tzn jezeli odpali to odrazu a jak nie chce to sie zaraz zalewa. iglice mam tak ustawiona ze bierze najwiecej paliwa czyli jest na full podniesiona. co jest z ta moca, glownie z 3 biegiem?? a jak poznac czy tlok nie jest zatarty?? mozna sie objeść bez tego manometra przy sprawdzaniu komprechy?? a a jezeli chodzi o swiece to jest taki mocno ciemny brąz. prosze o pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:31, 02 Kwi 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


A może zalewa i dlatego muli? Obniż iglicę na 2 rowek i pobaw się blaszką w komorze a powinno być ok.Jak na mój gust to ci zalewa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:06, 02 Kwi 2007
Mateusz_91
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


ok poprubuje z tym jeszcze jutro. spróbuje jeszcze cos z zaplonem poustawiac moze. a jak najlepiej go ustawic bo to mozna jakos tak od 1,5 mm do 2 mm. jakby co to mam odblokowany jesli to ma jakies znaczenie. ej a moze moj problem czyli malo mocy glownie na 3 biegu jest cos zwiazana z tlokiem i pierscieniami?? jak to dokladnie sprawdzic???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:24, 02 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


3 bieg w Jawce jest dość długim przełożeniem i dlatego wymaga dość siły do rozpędzania.
Zapłon najlepiej ustawić metodą prób (czyli ustawiasz np. 2 mm przed GMP i robisz test podczas jazdy) ale w przedziale 1,8-2 mm przed GMP.

Tłok, pierścienie i cylinder najlepiej sprawdzić po zdjęciu cylindra. Obserwujesz czy nie mają jakiś ubytków, rys, czy tłok posiada zamki itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:29, 02 Kwi 2007
Mateusz_91
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


spoko. a czy tlok nie powienien miec zadnych rys?? czy takie drobne (nieodczuwalne nawet przy dotyku) ryski w czyms przeszkadzaja?? jak sprawdzic dobrze kompreche bez zadnych urzadzen?? czaje ze 3 jest dlugim przelozeniem ale mam zembatke z 11 i na serio ta 3 jest bardzo slaba ;/ juz nie wiem na serio co to moze byc ;/ ciezka sprawa...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:37, 02 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


No to normalne, że tłok będzie miał takie minimalne ryski.
Jak masz 11 Z to powinna dobrze ciągnąć.
Możesz spróbować podczas jazdy gdy nie chce ciągnąć na 3 wcisnąć przycisk przelewowy w komorze pływakowej - jak zacznie lepiej ciągnąc to masz przyczynę, jak gorzej to tez masz.
Z resztą odsyłam do działu Problemy rozwiązane temat oi regulacji gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:11, 02 Kwi 2007
Mateusz_91
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


hehe dzieki ale ja mam nieodparte wrazenie ze to jednak nie gaznik bo sie juz z nim wiele razy bawile :P na serio nie mam pojecia co to ale dzieki za wasze rady oczywiscie z gaznikime jeszcze sprobuje. a to napewno nic zwiazanego z tlokiem i kompresja??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:18, 03 Kwi 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


Czasem powodem mizernej mocy może być zapakowany nagarem układ wydechowy - co ciekawe, wydech bywa wtedy tylko nieznacznie cichszy niż normalnie, a mocy w silniku tyle co nic. Też tak kiedyś miałem - dokładne wypalenie wkładu tłumiącego i kolanka wydechu (to ostatnie niestety niszczy chrom...) ostatecznie pomogło, w przeciwieństwie do wszelkich regulacji. Powód banalny, a potrafi odebrać całą przyjemność z jazdy. Przejrzyj dobrze wydech.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:19, 03 Kwi 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


A dysze w gaźniku ? może to przez nie ? mój kolega w hondzie mtx miał tak wymienił dysze i szedł jak głupi Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:47, 03 Kwi 2007
Mateusz_91
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5


dysze sa raczej dobre kombinowalem z zaplonem tylko jeszcze nie sprawdzalem jeszcze sie z nim pobawie troche metoda prob i bledow i lada dzien napisze rezultaty. dzieki za wszystkie rady.

A więc testowałem motor i odziwo to był zapłon!!! Teraz ma o wiecej mocy szczegolnie na 1 i 2 na trojce tez dobrze jedzie tylko ze troche dlugo sie buja najpierw. tzn nie przyspieszy tak jak na 2. Ale cos jeszcze moze pokombinuje, moze zaplon jeszcze inaczej sie wezmie ale zobacze bo moze byc gorzej. mam jeszcze jedno takie pytanie jak pominna byc ustawiona iglicai tak blaszka od plywaka aby bylo tak git?? a i jeszcze jedno (troche poprzynudzam ale zalezy mi jak kazdemu na tym zeby jawka chodzila jak najlepiej) jak jest odblokowany czyli rozwiercony króciec dlawik i uciete kolanko to najlepiej miec zaplon na 1.8 mm??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:36, 03 Kwi 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


najlepiej mieć w granicach 1,8 a 2 mm
zapinke na iglicy ustaw na 2 rowku od góry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Słaby na 3
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin