Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Silnik zablokowany i odblokowany
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Silnik zablokowany i odblokowany
PostWysłany: Sob 9:09, 12 Lip 2014
daniel_lisek
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jestem z Polski...
Płeć: Mężczyzna


Podczas ustawiania zapłonu jest duża różnica. Za bardzo się nie wiem jak to rozpoznać w motorze. Wiem tyle że chodziło coś o moc jakaś różnica ale jak to rozpoznać.

Albo ja nie ogarniam, albo weź zadaj konkretnie i po ludzku te pytanie./Joker i ja też 50g Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniel_lisek dnia Sob 15:38, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:26, 15 Lip 2014
kowal8127
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 14 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna


Na odblokowanym silniku ustawiasz zapłon na 1.8 mm przed GMP tłoka, a na zablokowanym 1.6mm jeśli dobrze pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kowal8127 dnia Wto 9:34, 15 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:54, 17 Lip 2014
daniel_lisek
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jestem z Polski...
Płeć: Mężczyzna


kowal8127 napisał:
Na odblokowanym silniku ustawiasz zapłon na 1.8 mm przed GMP tłoka, a na zablokowanym 1.6mm jeśli dobrze pamiętam.

WIEM ale jak to odróżnić ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:35, 17 Lip 2014
Slawula9
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radłów
Płeć: Mężczyzna


Bo przy zablokowanym silniku masz dłuższe kolanko i zblokowany króciec.Jeśli już wiesz czy masz odblokowaną jawkę czy zdławioną to przechodzisz do następnego kroku , ustawienia wyprzedzenia zapłonu.Możesz użyć do ustawienia zapłonu suwmiarki.Z tym że 0,4 mm na przerywaczu ustawiasz wtedy kiedy styki przerywacza są najbardziej rozwarte.Literatura podaje błędnie że trzeba przerwę na przerywaczu ustawiać w GMP.Owszem może tak być ,ale nie zawsze .Oczywiście do ustawiania przerwy musisz mieć szczelinomierz.A tak wgle kolego to masz wszystkie odpowiedzi na pytania na forum ,wystarczy poszukać.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:07, 17 Lip 2014
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


W przypadku Jawki krzywka jest tak ułożona że przez znaczną część owalną przerwa jest maksymalna, a w przypadku Jawki nie ma innej opcji niż max rozwarcie w GMP, więc w czym problem? Instrukcja jest napisana do Jawki, nie do ogółu.

Ja u siebie w ogóle nie regulowałem kąta wyprzedzenia zapłonu, 0,2mm to ja mam błędu pomiarowego jeśli na śrubie ustawiam, toteż no... Zresztą instrukcja podaje chyba 1,6-2,0mm, czy jakoś tak, nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:32, 17 Lip 2014
daniel_lisek
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jestem z Polski...
Płeć: Mężczyzna


O to dzięki wymienie szpilke, reguluje i jade w długą


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Silnik zablokowany i odblokowany
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin