| Rozgrzana - co raz słabsza... | |
Wysłany: Sob 1:08, 28 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Panowie, pomóżcie mi !
Dziś jade z qmplem, byłem dość daleko od domu i wracając (jakies 15km od domu) co raz słabszą miałem Jawke. Na trójce nie chciała wcale iść, musiałem jechac na dwójce i wkoncu na jedynce, aż wcale sie nie dało jechać i musiałem sie zatrzymać. Poczekalismy z 15min żeby odpoczęła i jakoś odpaliła na pierwszego i pojechałem normalnie, tylko po jakiś 2 km znowu na trojce mi muli, to stanąłem, luz wrzuciłem i gazuje lekko.
Z tłumika dochodził dziwny dźwięk, jakby był przytkany, taki metaliczny, cienki (tego nie jestem pewien czy jest czysty w srodku). Takie przerwy musielismy robic co 2-3km. Dodam, że głośno mi pierścienie dzwonią i jakby z silnika lub cylindra piszczenie na wolnych obrotach jest
Dajcie propozycje co zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:26, 28 Lip 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
|
|
|
|
TAż tak miałem..... Dokładnie taki sam problem jak mój....Samo Się naprawiło :P Tylko nie do końca bo jak sie zagrzeje to tylko troszke sie słabsza robi...A to Piszczenie to tak jak by tłok bez oleju pracował ? Identyczne problem miałem...:P Albo zaraz.....JA wtedy sprzęgło złożyłem bo na jednym segerku jechałem zajżyj do sprzęgła...
Niebede robić nowego tematu ale co może być przyczyną jak sie silnik zagrzeje to niemam sprzęgła poprostu tak jak by wogule niewyregulowane byłlo ale dodam że już bardziej się podkręcić nieda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:06, 28 Lip 2007 |
|
|
zaryjlb |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ok. Łukowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podejrzewam ze masz już słabe tarcze. Tez miałem tak.po paru chwilach jazdy samo się rozregulowywało. Wymieniłem tarcze i jest ok. A i żebys na regulatorze (śrubce) dał kontre bo tez będzie sie odkręcała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:28, 28 Lip 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojatas co do twojego problemu...
Nie weim na ile to ma do rzeczy do tego dźwięu z tłumika, ale może między gaźnikiem a króćcem masz za cienką uszczelkę? i jak ci sie nagrzeje cyclek to grzeje sie króciec i mieszanka nim dotrze do komory spalania to wyparowywuje??? dlatego tracić mocy może... a ten dźwięk... nie wiem co to może być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:35, 28 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale nic z uszczelką nie grzebałem między króccem a gaźnikiem i było wszystko dobrze, więc to wykluczam!
Więc najpierw zobaczę do tłumika, czy nic tam nie ma. Czy jeszcze do czegos zajrzeć ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:27, 28 Lip 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
No do tłumika zajrzyj, a uszczelkę króciec-gaźnik najlepiej wymień. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:42, 28 Lip 2007 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mój kumpel ma to samo z Mustangiem - na trójce w ogóle nie chciał ciągnąć, gdy pojechaliśmy w dwójkę na jego Jawce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:12, 28 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Irzyk napisał: | Mój kumpel ma to samo z Mustangiem - na trójce w ogóle nie chciał ciągnąć, gdy pojechaliśmy w dwójkę na jego Jawce. |
Rozwiązał ten problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:29, 28 Lip 2007 |
|
|
mateusz3im |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Cze 2007 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Może masz za wczesny zapłon i się nadmiernie grzeje, albo za mało oleju i się zaciera... ewentualnie świeca o złej ciepłocie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:35, 28 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłonu nie ruszałem, mieszankę zawsze taką dawałem czyli 1:50 i było super, na świecy jednej NGK BP6HS jush długo jeżdżę i to na pewno nie przez nią |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:16, 29 Lip 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepiej odkręć głowice i zobacz co z cylindrem w środku, mi też piszczało dość głośno, okazało się że bez segera na sworzniu jeżdżę i sworzeń o cylinder tarł, miałem dwie dupne rysy na cylku i musiałem wymieniać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:24, 29 Lip 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
najpierw zobacz czy za ostro sie nie grzeje
w jawce 1:50 to za mało,lej dobry olej ale conajmniej 1:40-45
może masz żle dotartą jawke i tlok ci puchnie(bardzo możliwe) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 15:29, 29 Lip 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No jak troche pojeździłem i dotknąłem głowicy to była strasznie gorąca
Jak założyłem zestaw 60ccm to docierałem jakies 700km i lałem mieszankę jakieś 1:35 z olejem STIHL.
Problem rozwiązałem
Dziś rozebrałem tłumik, wyjąłem dławik patrze, a tam 2 dziurki (od strony kolanka) w dławiku zatkane nagarem. Przeczyściłem tłumik, powypalałem wszystko, jeszcze po srodku tłumika (tego czego sie nie da wyjac) powiększyłem 2 dziury, złożyłem, uszczelniłem silikonem kolanko-tłumik i jest zajebiscie!
Chyba z 1km mi przybyło. Jest kosmiczny dźwięk i ładnie sie zbiera Jawka
Nie myślałem, że wyczyszczenie tłumika tyle da... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 11:17, 31 Lip 2007 |
|
|
freedy20 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miałem dokładnie to samo z tym tłumikiem powierciłem dławik bo był pozatykany i teraz moja jawka ma duzo wiecej mocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|