Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Regulacja Ogara 200 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulacja Ogara 200
PostWysłany: Pon 14:26, 18 Lip 2011
kl1997
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Witam, w tamtym roku kolega robił mi remont silnika skończył późno w jesieni i nie było czasu na regulację.W tym roku ostro się zabrałem za uruchomienie ogara . Jest tak po regulacji 3 godziny się męczyłem z kolegą motor chodzi nie równo na wolnych obrotach i jak go się na pycha odpali to motor jedzie ale jak tylko się przy nim idzie to coś tam jedzie jak się siądzie lub wrzuci bieg 2 to świeca zalana i jak się doda więcej gazu to go już zalewa niewiem co robic pomóżcie .
Oto co robiłem:
-nowy gaźnik,
-wymieniałem zapłon od innego motor to samo
-sprawdziłem czy tłok jest dobrze wsadzony,
-i nie wiem co robić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:09, 18 Lip 2011
maciek24f
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna


Ja bym ustawił zapłon i gażnik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:56, 18 Lip 2011
kl1997
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


ustawiałem zapłon i gaźnik nic . . .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:30, 18 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


weź tą blaszke taką złotą nad pływakiem odegni na doł.
Powiedz mi jeszcze jaki masz filter, stożek czy standardowy.
I platyny ustaw na 0.4 i świece tak samo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:25, 18 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Co bym zrobił na twoim miejscu??

Posprawdzał wszystkie przewody czy wszystko dobrze się trzymie, a nie np. jakiś kabelek zwisa sobie, następnie porządnie ustawił gażnik, najlepiej na iglicy 2 rowek od góry, potem poziom paliwa w komorze pływakowej, tak żeby jak naciśniesz pływak to benzyna pokrywała ten pływak, oprócz kołnierza, czyli tego o co dotyka ta blaszka regulująca, i nią ustawiaj to. Następnie zapłon, najlepiej na gwożdzia, zaznacz sobie krawedz glowicy, potem odmierz 1,8 mm, cofnij wał do tego momentu, odkrec iskrownik, ustaw tak zeby platynki sie wtedy otwieraly, zakrec, potem platynki usstaw przerwe 0.4 mm. Sprawdź jaki kolor ma iskra


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pon 19:26, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:36, 18 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


ja tak miałem jak kolega pisze, to sie platynki przestawiły. to ustawiłem od nowa na 0.4mm świece tak samo na 0.4mm, świeca to zamiennik iskry f95 firmy bosh i wszystko gra i tańczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:53, 18 Lip 2011
kl1997
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


to co muwicie wszystko ustawione ale jedna jeszcze kwestia motor notorycznie dymił nie no to dolełem czystej bezyny nic siwieca była zaolejona myslę że to może simering puszcza ale niewiem bardzo jaki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:06, 18 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


no to wymień simeringi to zobaczymy oko 8zł 2 więc drogie nie są, a problem może sie wyjasnić.
Ile lejesz na litr benzyny oleju?
i jaka masz przerwe na świecy jak 0.4 to daj na 0.45/0.5


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kondzio310 dnia Pon 22:08, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:28, 18 Lip 2011
evL
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


kup simmeringi 17 x 30 x 7, kup sobie odrazu 2, wymień tylko ze strony sprzęgła, czyli lewego dekla. A drugi może Ci się przydać, jest on od strony iskrownika.

Wyczyść sobie wszystkie świece te zapaćkane olejem szczotką drucianą


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez evL dnia Pon 22:29, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:10, 19 Lip 2011
kl1997
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


a jak wymienić ten simering ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:03, 19 Lip 2011
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Trzeba spuścić olej, odkręcić lewą pokrywę od sprzęgła, zdjąć sprzęgło z zębatką i masz odsłonięty simering, który możesz spokojnie wyjąć śrubokrętem czy co tam pod ręką znajdziesz, potem wbijasz nowy na miejsce starego i składasz wszystko w odwrotnej kolejności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 2:05, 21 Lip 2011
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ja proponowalbym wymiane obydwu simeringow
kasy duzo nie wydasz roboty tez a simeringi jak są nieszczelne to jest słaba kompresja


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:41, 21 Lip 2011
kl1997
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Okazało się że zapomnieliśmy założyć simeringu od strony kosza sprzęgłowego, po założeniu zabrałem się za zapłon i problem gotowy. A więc ustawiłem zapłon no i kopie czy jest iskra niema . Miernikiem sprawdziłem tą śróbkę mozującą kmłoteczek do kowadełka i okazało się że że jest przebicie (cały czas jest połączenie miedzy kowadełkiem a młoteczkiem) odkręciłem nakrętkę ze śróbki i zdjąłem kabelki z cewek wtedy było normalnie tak jak powinno być powiedcie co to może byc co z tymi cewkami podkreśle że na dziesięć kopnieć to ze trzy razy iskra strzeli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:12, 21 Lip 2011
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


źle ustawione zapłon i platynki. Ja przez to przechodziłem całkiem nie dawno.
Odkręć śruby mocujące iskrownik przekręć go do końca w lewo i przesuń w prawo może z 1.4cm (tak orientacyjnie), platynki na 0.4 świeca tak samo na 0.4.i wtedy patrz co się bedzie działo jak znowu bedzie raz na któreś kopnięcie iskra albo wcale to przesuwaj zapłon aż do momentu kiedy nawet lekko kopniesz i iskra będzie duża.
weź kable posprawdzaj czy się nie zwierają, Ja tak robiłem i teraz śmigam jak chce i gdzie che. Ale powiedz mi teraz jak masz połączoną cewke butelkową ( który kabel z iskrownika, czy oby dwa) ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:16, 21 Lip 2011
kl1997
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


iskra sie pojawiła ,teraz ustawiłem bardzo dokładnie zapłon i motor nie trzyma wolnych obrotów , zalewa fgo ogólnie nie ma siły , po odkręceniu głowicy zobaczyłem że tłok w cylindrze się minimalnie rusza czy to ma tak być czy ma byc nieruchomo?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulacja Ogara 200
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin