Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Regulacja gaznika Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulacja gaznika
PostWysłany: Czw 22:13, 15 Lis 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Witam. Otoz czytalem temat o regulacji gaznika nie udalo mi sie zeby srubka regulacji gaznika reagowala lecz jawa nie gasla, lecz jest bardzo slaba
Zeby byla prawidlowo jechac musi osiagnac dana ilosc obrotow na wolnych obrtotach totalny mul
Co robic pomuzcie regulowalem na przepustnicy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:29, 15 Lis 2012
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


najpierw sprawdź przepustnicę czy nie wyrobił się otworek do regulacji obrotów wyczyść gaźnik popróbuj z przestawianiem iglicy bo może zalewa poczytaj jeszcze trochę bo tego jest dużo i może będą z tego kokosy.. Aha i do tego ci dodam że gaźnik reguluje się na ciepłym bądź gorącym i jeszcze jedna rada nie zdziw się kiedy ją odpalisz na zimnym i będziesz miał duże obroty po prostu poczekaj aż się nagrzeje Smile pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez route66 dnia Czw 22:31, 15 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:56, 16 Lis 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Miałem tak kiedyś na zimnym wysokie obroty Mr. Green
Przepustnica kupowana w lecie nie może być wyrobiona.
Miałem na najmniejszym słabo dałem na najwieksze lepiej ale też muł Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:11, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:03, 16 Lis 2012
route66
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna


może być wyrobiona owszem nawet nie jesteś w stanie wiedzieć jak bardzo może być wyrobiona to jest aluminium a ta śrubo od obrotów tak rozjeżdża tę tulejkę że masakra lepiej sprawdź 5 minut sprawdzenia a możesz mieć przyczynę z głowy..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:40, 28 Lis 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Przepustnica jest wyrobiona ale to nic nie znaczy narazie mam inny problem
Nie wiem co się dzieje gdy kopię w kopnik odpala 2 sekundy gasnie odkręcam swiece, zalana
Ustawiłem na przepustnicy na 1 ząbek i regulowalem na pływaku blaszka lecz nic to nie daje
Nie miałem założonego filtra, gdyż jawa lepiej działała bez, lecz dziś założyłem tez nic się nie zmieniło
Blaszkę odgiąć w dół czy w gorę?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:14, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:11, 28 Lis 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


JAk dla mnie to poziom paliwa w komorze pływakowej nie ma nic do odpalenia.

Poziom paliwa powinien być równy z pływakiem po zanurzeniu. A regulacja blaszki zaworka iglicowego wygląda tak:
Blaszka w dól paliwa mniej
Blaszka w gore paliwa więcej.

Lepiej sprawdź jak masz iskrę czy nie gubi czasem.
A i filtr musi być bo tak ma za dużo powietrza. Śrubke od regulacji wkręć na maksa wykreć 2 obroty i odpal, przejedź sie kawałek by rozgrzać silnik i wyreguluj obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:10, 29 Lis 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Ale to nic nie daję. Iskra jest spora, cały czas go zalewa
Jak wytrę świece na zamkniętym kraniku to odpali na kopa wskoczy na obroty i gaśnie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:15, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:17, 29 Lis 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


No na zamkniętym kraniku to jak ma ci chodzić jak paliwa nei dostaje, a może by tak popchnąć gada ?.

Zapłon ustaw to że jest irka nie oznacza że w dobrym momencie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:55, 29 Lis 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Kranik był zamknięty ale paliwo było
Dziś zauważyłem ze urwana jest igła na głowicy, rozebrałem wszystko lecz urwana jest przy samym gwincie. Rozwierciłem to nagwintowałem lecz to nie ten gwint jutro załatwię odpowiedni. Po drodze zauważyłem ze uszczelki wyjebane, tłok uszczerbany i pierścień pęknięty. Jutro jadę po części składam wszystko i wtedy zacznę regulować!!!
I pytanie czy jawy lepiej chodzą bez uszczelki pod głowicą?
czy moze zalozyc glowice od simson s 51? Bo nabylem nie dawno


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:17, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:27, 29 Lis 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Ogólnie do jawki pod głowice nie ma żadnej uszczelki nie wiem ktą ją wymyślił.

Wsadź bez uszczelki i głowica ma być od jawki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:04, 29 Lis 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Jutro wszystko sie zrobi nawet wloze zebatke od wsk z 16 Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:54, 29 Lis 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


Z 14 owszem ale 16 nawet nie wiem czy ci wejdzie i po za tym na 16 będzie miał za pieruna ciężko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:30, 30 Lis 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Ale to tak na próbę zacznę od 14 jak będzie dobry v-max to zostawię
Byle by 70 osiagała Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:18, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:50, 01 Gru 2012
kondzio310
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ostrów wlkp.
Płeć: Mężczyzna


mi na 12z 75Km/h według GPS leciał. To nie tylko od przełożenia zależy.

A nawet nie wiem czy 16z tam zmieścisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:07, 01 Gru 2012
didson15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna


Człowieku ja autem mierzyłem i 58km/h było masz zrąbany gps i TYLE
najwyżej będę przerabiał dekiel ale się nie ugnę Smile

A dzisiaj wszystko złożyłem okazało się ze problem był inny-zepsuta świeca
Ale wymiana tłoka rozwiązało większość moich problemow Smile)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:20, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Regulacja gaznika
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin