|
 | Ratunku sprzęgło!!!!!!!!! |  |
Wysłany: Nie 12:44, 28 Maj 2006 |
|
|
| Seweryn59 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 26 Maj 2006 |
| Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
| Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Mam problem: Polega on na tym że jak chcę zmienic bigi to sprzęgło działa ale nie zawsze i biegi się zmieniają a jak jest wbity bieg i trzymam sprzęgło to on sie nie odłancza(bo jak wcisne sprzegło to biegi powinny się odłonczyć a tak nie jest). Pomocy co to może być???????/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Nie 12:50, 28 Maj 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| tarcze sprzęgła zużyte,lub zła regulacja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:04, 28 Maj 2006 |
|
|
| Bigos1988 |
| >Pirat drogowy Bigi< |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2006 |
| Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ogar2007 napisał: | | tarcze sprzęgła zużyte,lub zła regulacja |
zgadzam sie bo i to na 100% wina z tych 2 rzeczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:08, 28 Maj 2006 |
|
|
| Seweryn59 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 26 Maj 2006 |
| Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
| Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| a żeby dojść do tych tarczy to trzeba rozpoławiać silnicz czy to są te tarcze co są pod pokrywą oleju??????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:11, 28 Maj 2006 |
|
|
| Bigos1988 |
| >Pirat drogowy Bigi< |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2006 |
| Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| nietrzeba rozpolawiac,odkrecasz dekiel od oleju i tam masz koszyczek ten co naim lancuszek jest z niego powoli i ostroznie zdejmuj te zabezpieczenia,sprezynki i grzybki,potem podwaz letko srubokretem lub kluczem i powinny tarczki zejsc a koszt tarczek to ok 7 zl za sztuke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:13, 28 Maj 2006 |
|
|
| Seweryn59 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 26 Maj 2006 |
| Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
| Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| dzięki za pomoc!!!!a jak powinno być najlepeij ustawione sprzęgło????????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:24, 28 Maj 2006 |
|
|
| lukaszek56 |
| Weteran Forum |

|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| no to ty sm już musisz to wyczuć tylko pamiętaj że tam gdzie masz rączkę sprzęgła to musisz mieć luż 3-5 mm Później w jeżdzie to ci się ustabilizuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:43, 28 Maj 2006 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprzęgło ustawiasz metodą prób i błędów Na początku wkręcasz śrubę regulacyjną (obok magneta) i kopiesz w kopkę, jak sprzęło się ślizga wykręcasz śrubę i w ten sposób ustawiasz tak by kopka się nie ślizgała i podczas jazdy na biegu sprzęgło za bardzo nie ciągnęło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:22, 28 Maj 2006 |
|
|
| Seweryn59 |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 26 Maj 2006 |
| Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
| Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| śruba jest wkręcona na maxa i to i tak nie działa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:29, 28 Maj 2006 |
|
|
| superwojtek2 |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 07 Maj 2006 |
| Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| dobra rada, nic w niedziele nie kombiuj bo nigdy ci nie wyjdzie, kilka razy coś naprawiałem w niedziele jawkę i potem nie chciała jeździć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:01, 28 Maj 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| przesądy--------------------ja w niedziele wole niemarnować czasu-------niewiem jak inni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:02, 28 Maj 2006 |
|
|
| lukaszek56 |
| Weteran Forum |

|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tak ja też jak sie ma coś zrobić to sie zrobi .  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:55, 28 Maj 2006 |
|
|
| Bigos1988 |
| >Pirat drogowy Bigi< |

|
| |
| Dołączył: 16 Mar 2006 |
| Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| srubka od regulacji niemoze byc na maxa wkrecona tak jak pisales powyzej bo bedzie zero spzregla zamocne bedzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:38, 29 Maj 2006 |
|
|
| lukaszek56 |
| Weteran Forum |

|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
| Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| nom i nie zmienisz biegów ze sprzęgłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:33, 29 Maj 2006 |
|
|
| wojtas91 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Lut 2006 |
| Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
heh a ja, to zawsze w niedziele sobie cos robie przy Jawce. Nawet jak chodzi
Mówie, ze nudy i ide robic :P hehe
Ale jest powiedzenie: "Niedzielna praca w gówno się obraca" :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|
|