Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Pytanie z dziedziny silnika Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pytanie z dziedziny silnika
PostWysłany: Nie 19:28, 01 Mar 2009
DareczekSz
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Długie (koło Sanoka)
Płeć: Mężczyzna


witam... mam pytanie!!! czy różni sie tłok z 2 pierścieniami a tłok z 3 pierścieniami. Wiem oczywiście jak wygląda jeden i drugi. Na którym lepiej sie jeździ, jaka jest różnica jeśli chodzi o jazde...

w motorze mam zamontowany 2 pierścieniowy, niewiem czy zmieniać bo kupiłem ten drugi, (oczywiście zależy mi na mocy i na prędkości Very Happy)

Prosze o informacje!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:08, 01 Mar 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Do normalnej jazdy jak najbardziej 2p. 1p Ci nie potrzebny, a 3p to za dużo.
Masz dobry tłok 2p, a jednak kupiłeś nowy 3p, czy jak to jest?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:53, 01 Mar 2009
DareczekSz
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Długie (koło Sanoka)
Płeć: Mężczyzna


sam niewiem czego kupiłem ten tłok... ojciec ostatni rozbierał motor i mówił ze trzeba kupić, może widział że jest gdzieś małe pęknięcie, natomiast jak ja go rozbierałem to chyba go nie było skoro jeszcze nie wymieniłem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:00, 02 Mar 2009
Flinston
HandlarZ
HandlarZ

 
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 1191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysieki
Płeć: Mężczyzna


no na 3p bedziesz mial lepszą kompresje, a na 2p bedzie sie latwiej wkrecal na obroty bo nie bedzie mial takiego oporu jak na 3p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:10, 02 Mar 2009
DareczekSz
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Długie (koło Sanoka)
Płeć: Mężczyzna


ale jak będzie sie to miało do jazdy, motor będzie szybszy albo mocniejszy na 3p czy wolniejszy i słabszy??? o to mi chodzi cały czas


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:51, 02 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


wielkiej różnicy w mocy nie odczujesz ale na 2p silnik żwawiej reaguje na dodanie gazu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:43, 02 Mar 2009
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Na 2p będzie lepiej się wkrecał przyspieszenie też będzie miał i prędkość, a na 3p będzie miał siłe ale nie będzie już się tak wkręcał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:15, 02 Mar 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Na 2p cylinder mniej będzie dostawał i mniej będzie dzwoniło ja od niedawna zakładam tylko 2p.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:18, 02 Mar 2009
Stachu
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Opatkowice
Płeć: Mężczyzna


ja wole i polecam 2 pierścieniowe po pierwsze lepiej wkręca się na obroty mniejsze są opory na cylindrze . Jeśli chodzi o kompresje to nie to niema rewelacyjnej różnicy Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:40, 03 Mar 2009
DareczekSz
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Długie (koło Sanoka)
Płeć: Mężczyzna


już pomijając przyśpieszenie i moc, czy będzie miał większą prędkość max.???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:08, 03 Mar 2009
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


Napewno ale nie za dużo chyba,_że byś odciążył tłok i sworzeń wtedy byś to odczuł. Tu masz pare fotek jak odciążyć tłok [link widoczny dla zalogowanych]

Troszkę bardziej przykładaj się do tego, co piszesz.
Co do tłoka - nie odczujesz żadnej różnicy w prędkości pomiędzy 2p i 3p. Odchudzanie tłoka zrób po oby stronach wewnątrz. /Buniek92


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:30, 04 Mar 2009
DareczekSz
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Długie (koło Sanoka)
Płeć: Mężczyzna


no zobacze, założe 3p i najwyżej jak sie nie spodoba mi jazda to wymienie na ten co miałem - 2p. dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:24, 04 Mar 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Słusznie, najlepiej przekonać się na własnej skórze. Weź tylko pod uwagę, ze 2p już troszkę kilometrów nakulał, a 3p jest docierany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:14, 07 Mar 2009
DareczekSz
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Długie (koło Sanoka)
Płeć: Mężczyzna


no ja wiem wiem że nie można go "zarzynać" a nie wiecie ile kilosów musze przejechać żeby dotrzeć dziada???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:30, 07 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ja tłok to myślę ze 50 km powinno starczyć Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pytanie z dziedziny silnika
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin