|
 | Pytanie z dziedziny silnika |  |
Wysłany: Nie 19:28, 01 Mar 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam... mam pytanie!!! czy różni sie tłok z 2 pierścieniami a tłok z 3 pierścieniami. Wiem oczywiście jak wygląda jeden i drugi. Na którym lepiej sie jeździ, jaka jest różnica jeśli chodzi o jazde...
w motorze mam zamontowany 2 pierścieniowy, niewiem czy zmieniać bo kupiłem ten drugi, (oczywiście zależy mi na mocy i na prędkości )
Prosze o informacje!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 20:08, 01 Mar 2009 |
|
|
| buniek92 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2007 |
| Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Do normalnej jazdy jak najbardziej 2p. 1p Ci nie potrzebny, a 3p to za dużo.
Masz dobry tłok 2p, a jednak kupiłeś nowy 3p, czy jak to jest? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:53, 01 Mar 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| sam niewiem czego kupiłem ten tłok... ojciec ostatni rozbierał motor i mówił ze trzeba kupić, może widział że jest gdzieś małe pęknięcie, natomiast jak ja go rozbierałem to chyba go nie było skoro jeszcze nie wymieniłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:00, 02 Mar 2009 |
|
|
| Flinston |
| HandlarZ |

|
| |
| Dołączył: 19 Sty 2007 |
| Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| no na 3p bedziesz mial lepszą kompresje, a na 2p bedzie sie latwiej wkrecal na obroty bo nie bedzie mial takiego oporu jak na 3p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:10, 02 Mar 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ale jak będzie sie to miało do jazdy, motor będzie szybszy albo mocniejszy na 3p czy wolniejszy i słabszy??? o to mi chodzi cały czas |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:51, 02 Mar 2009 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| wielkiej różnicy w mocy nie odczujesz ale na 2p silnik żwawiej reaguje na dodanie gazu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:43, 02 Mar 2009 |
|
|
| Thom |
| Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 30 Lis 2008 |
| Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Na 2p będzie lepiej się wkrecał przyspieszenie też będzie miał i prędkość, a na 3p będzie miał siłe ale nie będzie już się tak wkręcał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:15, 02 Mar 2009 |
|
|
| cross |
| JAWA50speed |

|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2008 |
| Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Na 2p cylinder mniej będzie dostawał i mniej będzie dzwoniło ja od niedawna zakładam tylko 2p. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:18, 02 Mar 2009 |
|
|
| Stachu |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 23 Lut 2009 |
| Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Opatkowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja wole i polecam 2 pierścieniowe po pierwsze lepiej wkręca się na obroty mniejsze są opory na cylindrze . Jeśli chodzi o kompresje to nie to niema rewelacyjnej różnicy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:40, 03 Mar 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| już pomijając przyśpieszenie i moc, czy będzie miał większą prędkość max.??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:08, 03 Mar 2009 |
|
|
| cross |
| JAWA50speed |

|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2008 |
| Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Napewno ale nie za dużo chyba,_że byś odciążył tłok i sworzeń wtedy byś to odczuł. Tu masz pare fotek jak odciążyć tłok [link widoczny dla zalogowanych]
Troszkę bardziej przykładaj się do tego, co piszesz.
Co do tłoka - nie odczujesz żadnej różnicy w prędkości pomiędzy 2p i 3p. Odchudzanie tłoka zrób po oby stronach wewnątrz. /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:30, 04 Mar 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| no zobacze, założe 3p i najwyżej jak sie nie spodoba mi jazda to wymienie na ten co miałem - 2p. dzięki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:24, 04 Mar 2009 |
|
|
| buniek92 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 15 Lip 2007 |
| Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Słusznie, najlepiej przekonać się na własnej skórze. Weź tylko pod uwagę, ze 2p już troszkę kilometrów nakulał, a 3p jest docierany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:14, 07 Mar 2009 |
|
|
| DareczekSz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 10 Paź 2008 |
| Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| no ja wiem wiem że nie można go "zarzynać" a nie wiecie ile kilosów musze przejechać żeby dotrzeć dziada??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:30, 07 Mar 2009 |
|
|
| rutkowski |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 19 Paź 2007 |
| Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja tłok to myślę ze 50 km powinno starczyć  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|
|