| Pyrka, gaśnie, problem z gaźnikiem... | |
Wysłany: Sob 16:25, 07 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Wiem, temat wielokrotnie poruszany na forum ale opadam już sił, robiłem wszystko co tylko sie dało a silnik dalej to samo... Wyjaśnie o co chodzi, mianowicie: Pchne jawke pare metrów zaskoczy, kilka razy pyrknie, potem zgaśnie, potem pyrknie potem zgaśnie i tak w kółko a jak mi się już uda ja troche pojechać to po wciśnieciu sprzęgła wyje jak głupia, wchodzi na max obroty i zaraz zdechnie. Macie jakiś pomysł? bo już jestem tak tym zmęczony, że to aż ciężko opisać. Świeca sprawdzona, nie wiem co to za jedna ale iskre ma sporą niebieską, zapłon regulowałem na wszystkie sposoby, to w prawo to w lewo... przerywacz tak samo, różne przerwy 0,3, 0,4, a z gaźnikiem zrobiłem już chyba wszystko co mogłem, wszystkie ustawienia na iglicy, podginałem blache ogólem może z 20 razy we wszystkie strony, dodam jeszcze ze silnik mam na dotarciu, jakiś czas temu robiłem remont. Świeca po każdym "przepchaniu" motory po osiedlu jest mokra, ma iskre ale cała jest zalana, dawałem nawet minumum paliwa zapinka na 1 rowek od góry i dalej to samo... miesznka paliwa zrobiona dobrze kolo 1:30 na oleju orlena. Zapłon na "czuja" robiłem juz w paru motorach bez ustawienia narzędziami i ściagania głowicy i zawsze te motory mi chodziły,a pozatym chociaż normalnie paliły, więc podejrzewam, że to gaźnik, wszystko ładnie uszczelnionie, nie łapie lewego powietrza ale.. mam jedno podejrzenie chociaz to jest chyba fabrycznie zrobione.. na króćcu pod spodem jest taki "Dziubek" z dziurką i teraz pytanie, po co tam jest? Po co czesi dali tam taki wynalazek? mam to zakleić?Spędziłem już przy tym sprzęcie długie wieczory a nawet noce i dalej nie mam szansy się nim przejechać. Macie jakieś pomysły? Sory że to wszystko napisane w takim nieładzie jak coś bedzie nie zrozumiale to zaraz wyjaśnie. Z góry wielkie dzięki!
edit: dysze mam 68 i 38 z tym ze 38 jest wkrecona blizej cylinda a 68 bluzej filtra, nie da sie tego zamienic, przynamniej nie u mnie... pisze bo przeczytalem teraz na jednym forum zeby 38 byla blizej filtra ale tak sie nie da bo u mnie 68 nie wchodzi na miejsce drugiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Sob 16:47, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:47, 07 Lis 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A gaźnik może masz jakis inny spróbuj na innym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:52, 07 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaźnika niestety nie mam ale większość częsci zostałą wymieniona, tzn. pływak, iglica zapinka, dysze, filtr =/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:57, 07 Lis 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przedmuchaj gaźnik jak to nic nie da to wygotuj go, uszczelnij połączenia gaźnik>króciec>cylinder, sprawdź czy któryś z kabli idących od zapłonu nie jest przetarty i czy prąd nie leci na masę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:58, 07 Lis 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a iglice kupiłeś nowa czy jaką używana wsadziłeś bo te co sa teraz w sklepach (przynajmniej u mnie) to sie nie nadają |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:03, 07 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaźnik gotowałem jakoś tydzień temu, instalacje zapłonową robiłem na nowo, tzn, nowe kable przerywacz, cewka, kabel, fajka, swieca, a iglice kupiłem w sklepie taką złotą z czterema nacięciami, powiedziałem do jawki 50 to wydaje mi się, że się koleś nie pomylił.
Edit: Połączenia z króćcem zrobie na nowo, ale nie podejrzewam, że to to bo to także było jakiś czas temu robione ale moge zrobić od nowa... Tylko teraz pytanie o tą "dziurkę" pod króćcem. Co z nią zrobiliśćie? Czy ma to tak zostac skoro jest fabryczne? Czy może to zakleić silikonem albo położyc poxipol? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Sob 17:09, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:23, 07 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziurkę zaklep bo więcej szkody robi niż pożytku
Wracając do problemy to przeszlifuj styki platynek i wymień kondensator
[nawet nowe trafiają się uszkodzone] Sprawdź też kabel WN i fajkę
koniecznie posprawdzaj czy nie łapie fałszywego powietrza
Wyprzedzenie zaplonu ustaw 1,5 ~ 1,7 mm przed GMP, a przerwę na patynkach na "żyletkę" ma ona grubość 0,5mm
musi zagadać
edit:
możesz też mieć przebicie na izolacji platynek |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 17:24, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:52, 07 Lis 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie za krótka linka od gazu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:12, 07 Lis 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
EDIT:
Jawka chodzi, ładnie pali, chodzi na wolnych, odrazu mówie co zrobiłem, może ktoś będzie miał kiedyś podobny problem. Mianowicie: Wymieniłem kondensator, świece (na świecy przerwa 0,4-0,5mm), uszczelniłem króciec, wyregulowałem gaźnik: na iglicy 2 rowek od góry, przerwa na platynkach 0,5mm. Szczeliniomierz ma przechodzić z lekkim oporem, wtedy jest dobrze ustawiona przerwa. Proponuję gdy mamy problemy z odpaleniem, silnik przerywa, jawkę pchać na 2 biegu, a nie bez sensu kopać na chama. To by było na tyle. Dzięki wielkie za Waszą pomoc!
Pozdrawiam! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Czw 23:29, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|