Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Pyrka, gaśnie, problem z gaźnikiem...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Pyrka, gaśnie, problem z gaźnikiem...
PostWysłany: Sob 16:25, 07 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


Witam!
Wiem, temat wielokrotnie poruszany na forum ale opadam już sił, robiłem wszystko co tylko sie dało a silnik dalej to samo... Wyjaśnie o co chodzi, mianowicie: Pchne jawke pare metrów zaskoczy, kilka razy pyrknie, potem zgaśnie, potem pyrknie potem zgaśnie i tak w kółko a jak mi się już uda ja troche pojechać to po wciśnieciu sprzęgła wyje jak głupia, wchodzi na max obroty i zaraz zdechnie. Macie jakiś pomysł? bo już jestem tak tym zmęczony, że to aż ciężko opisać. Świeca sprawdzona, nie wiem co to za jedna ale iskre ma sporą niebieską, zapłon regulowałem na wszystkie sposoby, to w prawo to w lewo... przerywacz tak samo, różne przerwy 0,3, 0,4, a z gaźnikiem zrobiłem już chyba wszystko co mogłem, wszystkie ustawienia na iglicy, podginałem blache ogólem może z 20 razy we wszystkie strony, dodam jeszcze ze silnik mam na dotarciu, jakiś czas temu robiłem remont. Świeca po każdym "przepchaniu" motory po osiedlu jest mokra, ma iskre ale cała jest zalana, dawałem nawet minumum paliwa zapinka na 1 rowek od góry i dalej to samo... miesznka paliwa zrobiona dobrze kolo 1:30 na oleju orlena. Zapłon na "czuja" robiłem juz w paru motorach bez ustawienia narzędziami i ściagania głowicy i zawsze te motory mi chodziły,a pozatym chociaż normalnie paliły, więc podejrzewam, że to gaźnik, wszystko ładnie uszczelnionie, nie łapie lewego powietrza ale.. mam jedno podejrzenie chociaz to jest chyba fabrycznie zrobione.. na króćcu pod spodem jest taki "Dziubek" z dziurką i teraz pytanie, po co tam jest? Po co czesi dali tam taki wynalazek? mam to zakleić?Spędziłem już przy tym sprzęcie długie wieczory a nawet noce i dalej nie mam szansy się nim przejechać. Macie jakieś pomysły? Sory że to wszystko napisane w takim nieładzie jak coś bedzie nie zrozumiale to zaraz wyjaśnie. Z góry wielkie dzięki!

edit: dysze mam 68 i 38 z tym ze 38 jest wkrecona blizej cylinda a 68 bluzej filtra, nie da sie tego zamienic, przynamniej nie u mnie... pisze bo przeczytalem teraz na jednym forum zeby 38 byla blizej filtra ale tak sie nie da bo u mnie 68 nie wchodzi na miejsce drugiej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Sob 16:47, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:47, 07 Lis 2009
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A gaźnik może masz jakis inny spróbuj na innym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:52, 07 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


gaźnika niestety nie mam ale większość częsci zostałą wymieniona, tzn. pływak, iglica zapinka, dysze, filtr =/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:57, 07 Lis 2009
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Przedmuchaj gaźnik jak to nic nie da to wygotuj go, uszczelnij połączenia gaźnik>króciec>cylinder, sprawdź czy któryś z kabli idących od zapłonu nie jest przetarty i czy prąd nie leci na masę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:58, 07 Lis 2009
mar3g
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Podolsze
Płeć: Mężczyzna


a iglice kupiłeś nowa czy jaką używana wsadziłeś bo te co sa teraz w sklepach (przynajmniej u mnie) to sie nie nadają


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:03, 07 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


gaźnik gotowałem jakoś tydzień temu, instalacje zapłonową robiłem na nowo, tzn, nowe kable przerywacz, cewka, kabel, fajka, swieca, a iglice kupiłem w sklepie taką złotą z czterema nacięciami, powiedziałem do jawki 50 to wydaje mi się, że się koleś nie pomylił.

Edit: Połączenia z króćcem zrobie na nowo, ale nie podejrzewam, że to to bo to także było jakiś czas temu robione ale moge zrobić od nowa... Tylko teraz pytanie o tą "dziurkę" pod króćcem. Co z nią zrobiliśćie? Czy ma to tak zostac skoro jest fabryczne? Czy może to zakleić silikonem albo położyc poxipol?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Sob 17:09, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:23, 07 Lis 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Dziurkę zaklep bo więcej szkody robi niż pożytku

Wracając do problemy to przeszlifuj styki platynek i wymień kondensator
[nawet nowe trafiają się uszkodzone] Sprawdź też kabel WN i fajkę
koniecznie posprawdzaj czy nie łapie fałszywego powietrza

Wyprzedzenie zaplonu ustaw 1,5 ~ 1,7 mm przed GMP, a przerwę na patynkach na "żyletkę" ma ona grubość 0,5mm

musi zagadać

edit:
możesz też mieć przebicie na izolacji platynek Exclamation


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 17:24, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:52, 07 Lis 2009
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


A nie za krótka linka od gazu ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:12, 07 Lis 2009
Rafalzo
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna


EDIT:
Jawka chodzi, ładnie pali, chodzi na wolnych, odrazu mówie co zrobiłem, może ktoś będzie miał kiedyś podobny problem. Mianowicie: Wymieniłem kondensator, świece (na świecy przerwa 0,4-0,5mm), uszczelniłem króciec, wyregulowałem gaźnik: na iglicy 2 rowek od góry, przerwa na platynkach 0,5mm. Szczeliniomierz ma przechodzić z lekkim oporem, wtedy jest dobrze ustawiona przerwa. Proponuję gdy mamy problemy z odpaleniem, silnik przerywa, jawkę pchać na 2 biegu, a nie bez sensu kopać na chama. To by było na tyle. Dzięki wielkie za Waszą pomoc!

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Czw 23:29, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Pyrka, gaśnie, problem z gaźnikiem...
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin