Wysłany: Wto 14:50, 23 Maj 2006 |
|
|
|
zwał jak zwał da się to gdzieś kupic?
edit: juz wiem  |
|
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 14:52, 23 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 14:51, 23 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jasne. 10zł na agmocie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:54, 23 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pierwszy raz słyszę to nazwę: "mimośrut"
Nazywa sięto '' w tych czasach '' - KRZYWKA  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:55, 23 Maj 2006 |
|
|
|
a macie jakis inny pomysł co z tym zrobić? wyfrezować drugie naciecie w innym miejscu na krzywce, tak żeby się zgrała z wałem? czy zostawić jak jest? bo mnie to troche denerwuje ze przerywacz skacze jak szalony i odchyla sie prawie na 5 mm. przez to moze sie szybciej zuzyc. silnik chodzi ladnie az sam sie dziwie...
ps: mimośrut- tak to się też nazywa. zapytaj się jakiegoś mechanika to ci potwierdzi |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:57, 23 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wymień krzywkę  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:00, 23 Maj 2006 |
|
|
|
w sumie to nie wiem bo kupie nowa i co? okaze sie ze wyciecie ma w tym samym miejscu mogłby mi ktos opisac albo dokladnie namalowac albo najlepiej zrobic zdjecie w którym miejscu znajduje sie u niego to wyciecie na klinik? bo jak w tym samym co ja mam to nie kupie nowej bo po co? wtedy wezne wyfrezuje nowe wyciecie, bo wala nie bede ruszal |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:01, 23 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam taka zasadę, jak dobrze chodzi, to nic nie ruszam (oprócz tunigu) bo przestanie dobrze chodzić  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:06, 23 Maj 2006 |
|
|
|
a ja nie jak cos mi nie pasi to zmieniam. a swoja droga to mam ja na dotarciu i jak silnik sie rozgrzeje to mi sie dlawi na 3. mieliscie tez tak? bo znajomy mechanik mowil ze jak ja dotrze to wszystko bedzie ok. a ja sie zastanawiam czy to nie moze byc wina tej krzywki... |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:20, 23 Maj 2006 |
|
|
garcon |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Maj 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pleszew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
może tak się dziać ja też kiedyś tak miałem ale krótko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:23, 23 Maj 2006 |
|
|
|
znaczy sie dławił ci się na docieraniu? krótko tzn ile? bo ja już przejechałem 100 km, czyli w sumie mało |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:32, 23 Maj 2006 |
|
|
garcon |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Maj 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pleszew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak jechałem na 3 to po chwili zmulił i musiałem na 2 jechać ja miałem krócej kilka razy jak jeździłem po wymianie pierścieni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:45, 23 Maj 2006 |
|
|
|
chyba znalazlem przyczyne! nie trzeba bedzie zmieniac walu ani krzywki ani niczego innego. wystarczy przesunać cały iskrownik tak żeby ustawil sie ze jak bedzie gmp to przerywacz bedzie maksymalnie otwarty. dobrze mowie? |
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:28, 23 Maj 2006 |
|
|
garcon |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Maj 2006 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pleszew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
myślę że tak  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:13, 23 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale wtedy zmienisz wyprzedzenie zapłonu . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:05, 24 Maj 2006 |
|
|
|
no to jest logiczne raczej ustawie jeszcze raz |
|
|
|
|
|