Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Problemy z cylindrem Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problemy z cylindrem
PostWysłany: Śro 22:17, 04 Kwi 2007
Kanciapa770
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj


mam następujący problem, moja jawka ma mało mocy ale jak ją odpale i troche pojerzdzę to niema problemów, ale po przejechaniu kilometra bez przerwy mój cylinder grzeje niesamowicie (jak na niego spluje to sie slina zaczyna gotowac w niecałą sekunde) po czym trace bardzo duzo mocy i maksymalna prędkosc ktora osiagam na pierwszym i drugim biegu niesamowicie spada, trójki to wogule niemoge wrzucic nawet na asfaltowej i równej powierzchni. Świece wymienialem z 75 na 80 i 85 i też niepomogło. I ogólnie moja jawka ma bardzo mało mocy, gumy nie spale na żadnego rodzaju powierzchni. Mój dobry kolega tez ma jawe mustang 50 i jego ma o dużo wiecej mocy, on z pasażerem ma wiekszą maksymalną prędkosc niz ja sam. Prosze pomóżcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:21, 04 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Po pierwsze jak okapca świecę ?
Po drugie jak odpala zimna i ciepła ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:33, 05 Kwi 2007
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Nie jest zajeżdżony cylinder Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:22, 05 Kwi 2007
Kanciapa770
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj


Odpala mi jak jest zimna i ciepla prawie zawsze z pierwszego kopa. Powiedz mi jak dokładnie sprawdzic okapcalnosc swiecy to ci powiem. Cylinder nie jest zajerzdzony bo nie był szlif robiony nawet, jest to nominał, ale gosc od ktorego kupywalem mowil ze wymienil tłok, tak mysle ze moze on sie nieznal i na cylinder po pierwszym szlifie założył tłok nominał albo cos w tym stylu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:03, 05 Kwi 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


To zmierz jaką średnicę ma cylinder i jaką tłok.

Jaki jest wygląd, kolor nalotu na świecy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:47, 05 Kwi 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


To jak załorzył nowy tłok i pierścionki to się nie dziw że jest słaby przecież masz na dotarciu a wiadomo że jak jest na dotarciu to tak chodzi jak by się zacierał.Lej więcej dobrego oleju wyjeździ 250km na spokojnie a będziesz frówał jak ta lala. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:53, 05 Kwi 2007
Kanciapa770
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj


no tak, tylko ze jeszcze miesiąc temu robiłem po 20 kilometrow dziennie i mi normalnie jezdzila i sie nie grzala a teraz jednego kilometra nie zrobie i się gotuje. Aha, też myslałęm ze to wina oleju i zamiast mixolu lałem czerwony olej orlen (to samo co stihla) ktory kosztuje 6 zl za 100 ml przez jakis czas ale niestety nic nie pomoglo

gniewny : no włąsnie odrazu o tym pomyslalem ale kompresje mam dobrą także mysle ze w cylindrze jest wszystko ok ale jeszcze jutro sprawdze zeby sie upewnic i dam znac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kanciapa770 dnia Czw 20:59, 05 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:56, 05 Kwi 2007
Mikusiek15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D


Możesz Mieć Zaduży Tłok Albno Zamocno Łańcuch NAciągnięty :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:19, 05 Kwi 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


Czasem też zdarza się że szczęki hamulca trą o bęben - bo np. na krzywce rozpieracza jest korozja i brud, bo nie jest nasmarowana linka i zacina się w takim położeniu że hamulec "ciągle działa"... Tak samo dźwignia - zwłaszcza nożnego hamulca, musi obracać się swobodnie i wracać w położenie "neutralne" bez oporów, inaczej dzieją się rzeczy o jakich filozofowie nie śnili. Jeszcze njedno, ile kilometrów nakręcila Jawka w ten sposób (i ile od dnia zakupu?). Przyczyną może być też nieszczęsny nagar w wydechu - niewiarygodne, jak często właśnie przez to silnik jest słaby! A jak ktoś lał za dużo oleju myśląc że pomoże silnikowi pracować, to prawie pewne że to robota nagaru... Przejrzyj wydech, to może być jedna z przyczyn.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:41, 05 Kwi 2007
Kanciapa770
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj


Mikusiek : Wlasnie nie... o to chodzi ze mam nawet duzy luz... moze nawet za duzy, myslisz ze jak mam za duzy luz na lancuchu to moze byc to przyczyna tego calego zamieszania? ruszam nim na mniej wiecej 3 cm w gore jak go napreze na sam dół

lesnik : hamulce mi na 100% dobrze działąją a calutką rure wydechową czyscilem całkiem niedawno na lusterko razem z kolankiem takze raczen nie jest to powod tej awarii


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:05, 05 Kwi 2007
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


W takim razie raczej nie masz wyjścia, zdejmij cylinder, sprawdź stan tłoka i luz między tłokiem a cylindrem. Silnik grzeje się także wtedy gdy łapie "lewe" powietrze, np. na połączeniu gaźnik-króciec lub króciec-cylinder, ale wtedy objawy są też takie że na biegu jałowym ma wyższe niż normalnie obroty, z trudem przyśpiesza (a raczej zwalnia jak uniesiesz przepustnicę - za to próbuje zwiększyć obroty jak ją opuścisz). Mimo wszystko sprawdź czy nie zasysa gdzieś bokiem. No i jeszcze może być nagar na denku tłoka i w komorze spalania, ale żeby tak zaszkodził silnikowi, to musi go być baaardzo dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:50, 05 Kwi 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


a ja mam inny pomysl, skoro wczesniej jak jezdziles to bylo wszystko ok i sie nie grzał to może zatarłeś silnik i dlatego sie grzeje!!!!!11


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:33, 06 Kwi 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


A może ci się zapłon przestawił i dlatego się grzeje Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:02, 06 Kwi 2007
Kanciapa770
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj


Zapłon jest dobrze ustawiony, kilka razy już sprawdzalem.

Nagaru na denku tłoka napewno niema bo niedawno go czyscilem dokladnie. Dzisiaj rozbiore ten cylinder i załorze wszystkie nowe uszczelki na gaznik i na cylinder i dam wam znac czy mam luzy itp.

suamerk : jak moglem zatrzec silnik jak mam dobrą kompresje i mi normalnie jezdzi przez pierwszy kilometr, i po tym przejechanym kilometrze tez jezdzi tylko ma duuuuzo mniej mocy i mniejsza maksymalna predkosc na kazdym biegu i to o dużo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:32, 06 Kwi 2007
Mikusiek15
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D


Zaduży Luz Raczej NIe Smile To Musisz Cylka Ściągnoć i Sufmoarka Pomierz Cylka i Tłok :P

Mogłeś TEż Go Żle Dotrzeć i Tłok Puchnie....Zmień Tł0k Albo Pierścionki...Apropo Pierścieni Może MAsz Zaduże PIerścionki Grzeje Sie I Puchna I Chamuje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problemy z cylindrem
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin