Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Problem z tłokiem i cylindrem po szlifie.
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Problem z tłokiem i cylindrem po szlifie.
PostWysłany: Nie 23:28, 05 Sty 2014
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


Witam. Ostatnio zrobiłem szlif w 223. Tlok jeden z tych co się na allegro pojawiły bodajże oryginał. 2 pierścieniowy. zrobiłem pod niego szlif i jest już z 70 km na dotarciu. ale mam taki problem ze jak przeciągnę chociaż chwile na jakimś biegu to odrazu dziwny świst z silnika czy zgrzyt nie wiem jak to opisać i motor słabnie. Po puszczeniu gazu wszystko jest z powrotem ok. Docieram sobie robie przerwy co 1-2 km bo się bardzo grzeje. Jeżdżę delikatnie i nie daję całego gazu jak przyspieszam, ale nie wiem czy opłąca się to docierać po tym incydencie. Motorek chodzi elegancko tak poza tym. czy to puchnacy tłok? Jak kupiłem pierścienie pod ten szlif co robiłęm to musiałem je podpiłować troszkę bo nie wchodziły do cylindra. Czy to źle zrobiony szlif?

Pierwsze 20 km jeźdizłem 1;20 z olejem stihl a teraz 1;25 z mobil 2t extra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:35, 05 Sty 2014
Banan17
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chlebna
Płeć: Mężczyzna


Może to za duży pierścień jest bardzo ciasny i nie pozwala narazie na wyższe obroty z powodu dużgo tarcia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:51, 05 Sty 2014
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


szczelina w pierścieniach była za mała. rozszlifowałem to pilniczkiem do paznokci tak żeby po włożeniu pierścienia do cylindra szczelina miała o 0.05 więcej niz moze być minimalnie ( nie pamiętam ile tam miałem luzu chyba 0.25 dopuszczalne minimalne 0.2) więc za mała szczelina odpada


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:12, 07 Sty 2014
assassins09
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa
Płeć: Mężczyzna


Dopuszczalny maksymalny luz na pierścionkach wg. książeczki to 0,4mm, ale pierścionki powinny wchodzić na wymiar do cylindra możliwe że kupiłeś o rozmiar za duże pierścienie mimo że rozpiłowałeś rowek to nic nie daje bo jak założysz tłok z za dużymi pierścieniami one ułożą się ciaśniej, a jeżeli na zimnym silniku też słabnie po dodaniu gazu to pokombinuj z gaźnikiem albo zapłonem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:35, 07 Sty 2014
zloty1996
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 990
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa
Płeć: Mężczyzna


temat chyba do zamknięcia. Swozeń który kupiłem był za duży i tłok nie miał luzu na boki. Układ był na sztywno. Zrobiłem to + owalizacja tłoka i śmiga jak trzeba.

Zamykam, jak coś to pisz/50g


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Problem z tłokiem i cylindrem po szlifie.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin