|
 | Problem z odpaleniem |  |
Wysłany: Nie 14:24, 19 Lis 2006 |
|
|
| bartas12345 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 04 Lis 2006 |
| Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
| Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| witam. mam problem z odpaleniem. wymienilem tlok, pierscienie sworzen i zabezpieczenia. kiedys opalal bez problemu na starych tych rzeczach. do cewki zaplonowej z iskrownika dochodzi jeden kabel(w iskrowniku są 2 wtyczki na kable i idize z tego dolnego ), iskra jest wiec nie wiem co sie dzieje;( nie idize ani z popychu ani z kopa. a gaznik czyscilem najpierw czystym spirytusem a potem rozpuszalnikiem i dalej nic ;( Prosze o pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| |
|
 |
Wysłany: Nie 14:31, 19 Lis 2006 |
|
|
| dido1214 |
| Mega Gaduła |

|
| |
| Dołączył: 27 Paź 2006 |
| Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ustaw zapłon,Zmień świece |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:09, 19 Lis 2006 |
|
|
| bartas12345 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 04 Lis 2006 |
| Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
| Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:35, 19 Lis 2006 |
|
|
| Mateusz |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 09 Lip 2006 |
| Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
| Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:45, 19 Lis 2006 |
|
|
| makumba77 |
| Zaawansowany |

|
| |
| Dołączył: 22 Paź 2006 |
| Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
| Skąd: komarowka |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:07, 19 Lis 2006 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To nie jest powiedziane, że akurat F-75 czy F-80 jest najlepsza
Np. na F-75 silnik w lato będzie sie przegrzewał, a na F-80 w zimę będzie niedogrzany i często bedzie zalewać świecę.
Ja proponuję tak:
F-75 zima
F-80 wiosna i jesień
F-95 lato oraz długa jazda bez przerw wiosną i zimą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:58, 19 Lis 2006 |
|
|
| bartas12345 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 04 Lis 2006 |
| Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
| Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na mojej swiecy nie pisze jaka ona jest, ale pisze tak:
1)Ro 736
2)W175T1
i to jest Bosch Germany
a jesli to nie bedzie wina swiecy to czego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:27, 19 Lis 2006 |
|
|
| ogar2007 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 12 Kwi 2006 |
| Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ustaw dokładnie zapłon,świece zmień na nową |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:33, 19 Lis 2006 |
|
|
| suamerk |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Cze 2006 |
| Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| a swieca jest mokra, paliwo dochodzi do cylindra??, moze masz zle ustawiony gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:46, 20 Lis 2006 |
|
|
| bartas12345 |
| Doświadczony |

|
| |
| Dołączył: 04 Lis 2006 |
| Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
| Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ale przeciez sami pisaliscie ze aby ustawic gaznik to motor musi byc odpalony.. ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:57, 20 Lis 2006 |
|
|
| gniewny |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 17 Mar 2006 |
| Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale można ustawić gaźnik tylko tak by Jawka odpaliła, a później dalej regulować  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:31, 21 Lis 2006 |
|
|
| suamerk |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Cze 2006 |
| Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| a jaka jest swieca po wykreceniu?? masz iskre w ogole?? czy dochodzi do swiecy paliwo?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:29, 25 Lis 2006 |
|
|
| wojtas91 |
| Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
| |
| Dołączył: 22 Lut 2006 |
| Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
| Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Pokombinuj na kilku świecach. Nie na jednej firmie, ale na innych. Ustaw przerwe między elektrodą świecy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|
|